Нищо не искам, само предлагам. След разделянето на линията при МС-Модерно предградие, каквито предложения има вече, ако примерно пътувам от Летището за Обеля, също ще трябва да се прекачвам или на Сердика или на самата Модерно предградие, от което също ще се създава леко неудобство спрямо сега. Просто идеално щастие няма. За сметка на това пък ще имаме по-гъвкаво и автономно опериране с интервалите. МС-Обеля ще се обслужва от МД-4, а МС-Ломско шосе от по-редовния вече МД-2 така, че няма да има неизползвана станция, а напротив, ще имаме по-гъст трафик. Освен това ако погледнеш генералната схема, ще видиш, че МС-Ломско шосе е отбелязана с номер 1, а не с 2 или 3.., т.е. това е първата станция на МД-2 и той започва с нея. Същия този диаметър няма изградено собствено депо и въпросната отсечка би служила именно за това, за връзка с депо Обеля така, че не е неоправдано изграждането й...
Друг + е факта, че приемайки Сердика за централна точка на МД-1, 2 и 4, ще се получи равномерно разпределение на пътникопотока в двете посоки и няма да има по-голямо натоварване в едната за сметка на по-малко в другата на този етап.