Hi, there is an international section, we can double the discussion there, but I think it's better to continue here. A lot of people speak Russian, sorry that I'm not one of them. So,
fizik have made some upgrades according the regular photo tours of the construction sites. He added information about the installed tracks, third rail, rail frogs, stations with finished construction, finished/started architectural interior and so on.
We bought have to correct the tunnels' situation on the branch to Mladost 4, the central two tracks turn to Mladost 4, the two side tunnels/tracks continue to the station Mladost 3. The south track passes under the tunnel towards Mladost 4. Another mistake is that Лъвов мост station has only south vestibule.
The line 1 extension will be operational from end of April/ beginning of May. The second line will open at the end of the summer (August/September). In 2013 will be finished the repair factory (TP-3 on your scheme). It consists of 3 connected buildings, each one has 2 tracks. You have to add one more. They are going to build a new maneuver tracks in the depot, but for now I cannot say how they will be situated.
From the autumn the construction of the final section on the first line towards the Airport will start- 4 new stations. This is the trace on the map:
(
http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1158192)
It goes underground to station 21 (20 and 21 are underground), then goes on a bridge with station 22 situated on it, after crossing Iskar river for second time, the tracks continue on the ground to the station 23 which is on the terrain, too, directly connected with the second terminal of the airport. The schedule for this section is to be finished till 2014.
The same via Google Translator in Russian:
Привет, есть международный раздел, мы можем удвоить обсуждения, но я думаю, что лучше продолжать здесь.Много людей говорят на русском, жаль, что я не один из них. Таким образом, fizik сделали некоторые обновления по регулярные туры фото строительных площадках. Он добавил, информацию об установленном треки, третий рельс, железнодорожных лягушек, станции с готовой конструкции, готовые / начал архитектурный интерьер и так далее.
Мы купили для устранения ситуации туннелей "на ветке в Младост 4, центральный два трека обратиться к Младост 4, двух боковых туннелей / дорожек продолжать станции Младост 3. На юге тропа проходит по туннелю к Младост 4. Другая ошибка в том, что Лъвов мост Станция имеет только южный вестибюль.
Линия 1 расширение будет введена в эксплуатацию с конца апреля / начале мая.Вторая линия будет открыта в конце лета (август / сентябрь). В 2013 году будет завершен ремонт завода (ТР-3 на схеме). Он состоит из 3 зданий связаны, каждая из которых имеет 2 трека. Вы должны добавить еще один. Они собираются построить новые треки маневров в депо, но сейчас я не могу сказать, как они будут расположены.
С осени строительство заключительном разделе на первой линии к аэропорту будет запуск 4 новых станций. Это след на карте:
...
Она уходит в подполье на станции 21 (20 и 21 подземных), то идет на мост со станцией 22 находится на нем, после пересечения реки Искыр во второй раз, треки продолжают на землю на станцию 23, который находится на местности, тоже напрямую связана со вторым терминалом аэропорта.График этом разделе должна быть завершена до 2014 года.