Летищата трябва да си останат, защото са аварийни и за гражданската авиация, а за ограниченията Благун е прав. Предполагам, че логиката на ограничението от 80 е по-бързо спиране/реакция ако изведнъж срещу автомобилния поток започне да захожда някой Еърбъс. Но все пак сме в 2010 год. и си мисля, че за подобна ситуация следва да се монтират светофари и друга очебийна сигнализация, която да се включва директно от РВД. Доколкото знам в България е имало само едно такова приземяване, някъде през 80-те на пистата край Ботевград, интересно ми е каква е била организацията на самото кацане. Тъй като при такива инциденти ситуацията се развива за минути, още ми е по-интересно какъв е екшън плана, който е действащ в момента. Напълно ясно е, че 5-6 мин. едва ли ще са достатъчни полицията да стигне до пистата, камо ли да спре движението, пък и като знам каква координация цари между институциите колко време ще "пътува" и как ще "стигне" информацията, направо не вярвам, че има работещ план.