Най-накрая. И между другото, понеже се спомена по-горе, че тези писти се държат ако нещо се случи на летището, където трябва да се кацне - обикновено никой самолет не подхожда за кацане при нормални обстоятелства със стрелка за горивото, клоняща към 0 и това е 'закон'.
Всичко се случва, затова си има задължителен резерв, изчислен предварително. Една позната преди няколко години отлетя за Варна от София, но поради мъгла самолетът не можа да кацне там, нито в Бургас, нито в Пловдив, междувременно и летище София бе затворено и финишираха директно в Истанбул и то след едночасов извънреден престой в нашето въздушно пространство. Но това е друга история.
Така че ако някой самолет достигне до момента, в който зависи да кацне на магистралата поради проблем на приемащото летище и още повече няма гориво да достигне до резервното летище, това означава, че много хора не са си свършили работата и случката е достойна за предаването на NG.