Добре е, че има някакъв напредък по магистралите. На мение съм, че всички основни посоки трябва да са покрите с магистрали. Причините са ясни - най-безопасен, бърз и комфортен път на пътуващите. Затова си мисля, че освен "Тракия, "Хемус", "Черно море", "Струма", "Марица" трябват магистрали от "Хемус" към Видин и Русе, магистрала посока Кюстендил и границата с Македония, както и такава от Русе към Хасково. Основните посоки да са покрити с магистрали, а вече с 4-и лентови първокласни пътища да се обслужват останалите райони и връзки на магистралите с градовете, покрай които не минават такива. Пак казвам - основното мисля е най-доброто, бързо и безопасно транспортиране на хора и стоки. На предишни страници четох примерно за пътя до Русе, че трябвало да е 4-лентов, понеже след Дунав мост в Румъния пътят бил такъв. Е, извинявайте, ама този път само транзитно преминаващи автомобили ли ще го използват, за да го строим на базата какъв е пътя в Румъния!? Несериозно е. Трябва да се гледа първо вътре в страната територията да е покрита от добра магистрална мрежа в посока всички основни краища, а останалото с първокласни дву- и четирилентови трасета свързващи магистралите с по-далените градове и връзка между по-малките градове.