Ама нали се сещате, че ако вместо магистралите се развива обществения транспорт, бързи автобуси, скоростни ж.п.линии, фериботи и кораби тип Комета по Дунава и по морето държавата трябва да дава пари защото ще вложи и социална функция, и ще загуби пари от винетки, от лечение на хора претърпели катастрофи, от акциз на горивата. Докато ако инвестира в по-неудобното, бавно и замърсяващо, магистралите само ще прибира пари после.
В някои държави картите за всички линии за ГТ, карти за влакове и тн. важат дори и за фериботи и кораби, там пък как им излиза сметката? От всичко ли трябва да се печели, то утре някой може да каже, абе образованието е на загуба, може да закрием училищата защото даваме пари само а после младите бягат по чужбина и не печелим нищо. Нали за това плащаме данъци, за това работим за да може да наливаме пари в държавата да можем да ползваме колкото може повече обществени благини на ниски цени, както във всички развити държави. Съмнява ме и чак 3 часа да е с кораб комета от Бургас до Варна, при скорост от около 70-80 км/час ми се връзва около час и половина.
По-добре ако щете вместо АМ Черно море да построят директна ж.п.линия Бургас-Варна за 160 км/час. Да се движат ПВ Дезиро, които да спират на всички спирки по всички курорти, а нощните и бързите влакове от София да возят директни вагони до Слънчев Бряг, Поморие, Несебър, Обзор и др. и се решава проблема много по-лесно. Да ловим ли бас че и магистрала да построят пак ще се трепат.