Author Topic: Магистралите в България - обща тема  (Read 417898 times)

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
По ОУП е заложено в по-далечно бъдеще продължение на АМ Струма ( Е 79) от пътен възел Даскалово на запад от Люлин планина, пресича АМ 1( Бъдещата А1 София - Ниш) и продължава по ломско шосе през Петрохан до Монтана и от там евентуално до Дунав Мост 2 при Видин. Преди години се говореше точно за такава магистрала и тунела под Петрохан

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
В ОУП-то сега има и проекти дето са били заложени и в предишния план.Наистина навлизаме във фантастиката и свръх далечното бъдеще.
Относно направленията на магистралите- следват най-натоварените оси.И наистина не е казано, че всяка паланка трябва да е с петлентова магистрала в посока.Има си и първокласна,  второ, трето и четвъртокласни мрежи, по които май също могат да се движат превозни средства, струва ми се.По Вертикалните направления сефга се прави едно разширение, така че и там има дейност.

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Искам да попитам дали някой има карта за проектираните маршрути на новите магистрали и новите отсечки от старите? Намерих само карта за АМ Люлин съвсем близо до София, но не и за останалата част, нито за другите магистрали (Струма, Марица, има ли още?)
Няма и няма да има. Заради реституционни и отчуждителни истерии подобни карти се пазят в дълбока тайна. Не че заинтересованите не намират начин да я разберат. Обикновено се говори на едро. Дифиан посочи, че кой каквото е намерил, го е писал в темата.

Дам, благодаря за подсещането да потърся карта из самата тема, извинявам се, че не го сторих сам предварително. Колкото до това, че кой каквото е намерил, го е писал в темата - съгласен, всичко успях да изкопча, освен откъде е планът за евентуалната АМ Рила. Нея я няма нито на картата, нито някой е описал пътя (освен очевидното - в коя част на България е), или поне аз не успях да намеря с търсачката, но пък хората говорят, сякаш са запознати с плановете за нейния маршрут. Та там някаква информация?

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
По ОУП е заложено в по-далечно бъдеще продължение на АМ Струма ( Е 79) от пътен възел Даскалово на запад от Люлин планина, пресича АМ 1( Бъдещата А1 София - Ниш) и продължава по ломско шосе през Петрохан до Монтана и от там евентуално до Дунав Мост 2 при Видин. Преди години се говореше точно за такава магистрала и тунела под Петрохан

Няма такова нещо като А1 София - Ниш. Номерацията на магистралите е вътрешна за всяка страна.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
По ОУП е заложено в по-далечно бъдеще продължение на АМ Струма ( Е 79) от пътен възел Даскалово на запад от Люлин планина, пресича АМ 1( Бъдещата А1 София - Ниш) и продължава по ломско шосе през Петрохан до Монтана и от там евентуално до Дунав Мост 2 при Видин. Преди години се говореше точно за такава магистрала и тунела под Петрохан
С избора на трасе за АМ Люлин всичко това отпадна. Магистрали и тунели през Петрохан - точката в България с най-много валежи и мъгли, е глупост велика. Имаме си АМ Хемус, която се задръства заради нескончаемите ремонти на тунелите и кофти преминаването през Богровите.
По-скоро, до откриването на Дунавмост-2 трябва отсечката Ботевград-Мездра основно да се реконструира, ако не в магистрала, поне в 4-лентово шосе.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Преди Ботевград-Мездра трябва да направят петте километра между Хемус и Околомръсното.

hive

  • Guest
Няма да е лошо да има връзка между Хемус, Околовръстно и Тракия. Кога ще стане не се знае. И другото на което се чудя е Околовръстното по точно южната дъга ще я направят, но на Цар Борис 3 пак ще има колони от коли и в крайна сметка ефекта няма да е много голям. Някои знае ли кога е срока на връзката между магистрала Люлин и Околовръстното.
« Last Edit: 14.11.2008, 18:20:16 by hive »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
1. Няма да е лошо да има връзка между Хемус, Околовръсно и Тракия.
2. И другото на което се чудя е Околовръсното по точно южната дъга ще я направят, но на Цар Борис 3 пак ще има колони от коли и в краина сметка ефекта няма да е много голям.
3. Някои знае ли кога е срока на връзката между магистрала Люлин и Околовръсното.
1. между ОколовръсТното и Тракия връзка си има на Черна маца.
2. Ако се разтърсиш по-напред в темата, ще видиш проекти за отсечката между Бъкстон и Овча купел.
3. Връзката е част от АМ Люлин, но напоследък тя започва нещо да изостава...

Не знам никакви проекти, още по-малко срокове, за Милево ханче (Околовръстно/сегашното трасе София-Калотина), а там ще си е необходимо кръстовище на две нива, даже и транзитната магистрала да се отклони на север.
« Last Edit: 14.11.2008, 11:30:56 by blagun »

hive

  • Guest
Намен ми е ясно но би трябвало всичко да правят наведнъж. И сега ще чакаме края на 2010 в най добрия случай за да си дойде всичко горе долу наред. Аз малко не мога да си обясня такова мотане с магистрала Люлин. Че тая турска фирма няма регистрация в България, да видим после как България ще я съди. Самата папа не знам си каква нарушава законите, а сигурно и за превод до Турция плащаме. Уникальна държава сме

Offline slimarkov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 416
    • View Profile
    • http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=616936
Според мен освен магистралите, от голямо значение е и довеждащата инфраструктура до магистралите. В това число удобни връзки и добри пътища до магистралните връзки.  :rolleyes:

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Но първо трябва да ги има магистралите, а след това да се наблегне на довеждащите пътища до тях!
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Ами какво очакваш  като ДПС управлява и движи конците последните 7 години!? Прочети новинарските сайтове за дадените днес интервюта по Нова ТВ и БНР на съратници на Доган през годините и ще ти стане ясно как стоят нещата. После пак не гласувай, народе...
:angry:
« Last Edit: 14.11.2008, 19:51:05 by KRUPA »
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Преди Ботевград-Мездра трябва да направят петте километра между Хемус и Околомръсното.
Има проект и финансиране и живот и здраве догодина трябва да го почнат :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

hive

  • Guest
те минаха кажи речи 4 години видяха, че сигурно няма да са управляващи и всичките магистрали ще ги почнат. Да вземат комисионните пък, ако сме ние пак още по добре. Няма лошо, но дано ги направят в срок, че не се сещам нещо да сме правили в бг и то да е в срок завършено.

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Хиве, отсечката от Тракия до Стара Загора беше направена в срок ;)

Offline PeT

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 93
    • View Profile
    • Email
Хиве, отсечката от Тракия до Стара Загора беше направена в срок ;)

В срок беше направена ... ама колко срока преди това минаха ...

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Турските ТИР-ове ще плащат двойно по-малко
Не знам причината. Може би са започнали да карат през Александруполис и Солун. Може и да е част от споразумение за двустранни отстъпки.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Нали турците пък в отговор на това надървиха таксите за леки коли и автобуси,...

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Аз следното нещо не можах да разбера, още когато беше спора за таксите през лятото: това допълнителна такса освен винетката ли е, и дали тя се плаща на влизане или на камион и е годишна
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

hive

  • Guest
винетката си е едно, а таксата допълнително. Колкото до бг коли навлизане в Турция не се плаща минах тая година 10 пъти не съм плащал нито лев. Но като идвам в България плащам 3 лв. за пръскането 1 лв. и тъй като незнам защо минава през банка още 2 лв. и да не забравя понеже нашите комп. не са вързани в мрежа се разкарваш с една флашка. Ники Василев е имал някой приятел вносител на флашки и навсякъде където границите не са кум ЕС е с флашки.Колкото до строителството кото правят турците, в Турция ако не свършат в срок не се плаща и ако знаете там това лято в Истанбул какви неща за какво кратко време направиха, не е истина. Затова вярвам, че тая фирма която строи Папа гъз е измислена и само лапа както тя, така и тримата мускитари в черно.
« Last Edit: 27.11.2008, 16:23:09 by hive »