Да, разбирам, сега да кажа защо питам, още повече че и в Будапеща са въвели това по второстепенните линии с единични автобуси, въпреки че там всички единични са с три врати, съответно съчленените с четири. Та тази система е изключително неприятна за пътници с багаж и най-вече с деца с колички,а за такива с инвалиден стол да не говорим. Още ми държи влага как се мъчих с дъщеря ми с количката, през първата врата, нищо, че има рампи. В Америка на всичкото отгоре при най-масовата марка Ню Флайър умишлено предната врата е тясна, та да не ви казвам как се влиза, после трябва да се мушнеш между арките с колелата и кормилната уредба, отделно зад шофьора има сума ти електротабла и шкафчета, докато се добереш до мястото за колички. А ако се случат 3-4 майки или татковци с количка, което е често явление, става кошмар. Задната врата също в огромната част от случаи е тясна, пропуска само един човек. Значи по-важно е не удобството на пътниците, а да не би някой да се шмугне без билет...Да не говорим, че и досега нито Ню Флайър, нито моята фирма не предлага изцяло нископодов автобус, все са повдигнати отзад. Иначе в цяла Америка единствено в Сан Франциско от няколко години качването е през всички врати, но пак единичните са с две врати, съчленените с три, като предната продължава да е тясна....