Author Topic: Градският и жп транспорт в Германия  (Read 260476 times)

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Монтаж е отвсякъде.
http://p-d-m.livejournal.com/52485.html
Тук има още снимки на този екземпляр.

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline N_D

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 115
    • View Profile
    • Email
Ако,това не е монтаж как е направено окачването на средното съчленение?
(няма мост,а в двата края трябва да е с шарнирна връзка, тъи като трябва да се чупи.При тази ситуация,как се носи тежеста?)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Ето тук малко от историята на този модел.

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Ако,това не е монтаж как е направено окачването на средното съчленение?
(няма мост,а в двата края трябва да е с шарнирна връзка, тъи като трябва да се чупи.При тази ситуация,как се носи тежеста?)
Явно не знаеш как е устроено съчленението. Според твоята логика на автобусите предния край на ремаркето трябва да пропада. Шарнирната връзка не позволява вертикално движение. На съчленените автобуси тежестта на ремаркето се носи едновременно от втория и третия мост. На този екземпляр тежестта на средната секция се носи от двата средни моста.

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
При трамваите масово има такова изпълнение, при което секция "виси" на двете съседни. А да не говорим и за трамвая CKD KT4.


Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Кончарът също имаше висяща секция.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Още по абсурдни са модернизираните КТ4 -> КТ6-Т.Ето и още една снимка.
« Last Edit: 27.04.2011, 20:01:21 by Petko21 »

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
"Висящи" секции има в почти всички модели нископодови трамвай, обаче това КТ6-Т ме разби, чудя се как изобщо пази равновесие  :P а пък за разпределение на теглото ума ми не го побира  :D
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Е то понеже пази равновесие, за това се получи ето това:  :D
« Last Edit: 27.04.2011, 21:17:21 by Petko21 »

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Средната секция на тази модернизация има колелца.  :)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Е да, но явно и те не могат да издържат на товара и тежестта на самия трамвай, снимките го показват. :)

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
А, сега вече съм по-спокоен  :P
Не, че не са издържали, просто са дерайлирали.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Интересно е каква е причината тогава, за дерайлиране в прав безконфликтен участък?  :rolleyes:

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Висока скорост, лош път, а може и повреда по ходовата част (близо до твоето предположение)... можем само да гадаем за момента...
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 374
    • View Profile
Да извадя темата от прахта:
на снимките може да видите новото попълнение от хибридни автобуси на Dresdner Verkehrsbetriebe. 13 нови автобуса, като с наличните от този тип стават вече 18. Цената на един такъв автобус е около 700 000 евро или с около 380 000 повече от един нормален. Всеки един от тях е оборудван с 2 монитора в салона (стр.6) на които се показва актуалното потребление на енергия. Тавана в салона е облепен с горски пейзажи (стр. 4). А на стр.10 са изобразени новите електронни табла, които ще заместят хартиените разписания окачени на всяка спирка.
P.S. малко офтопик: нека снимките са специален поздрав за хората защитаващи кича в превозните средства в едноименната тема и нека си пожелаем вместо лепенки на пепси и вафли мура (http://mi6t0.homeip.net:8080/spirka/?action=gallery_file&file_id=24948) да доживеем да видим и ние лепенките от салоните на тези автобуси.

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 374
    • View Profile
...
« Last Edit: 11.07.2011, 23:05:51 by burtan »

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Ето няколко снимки от красивия Darmstadt. Още доста време ще съм тук, така че ще има много нови попълнения.

MAN Lion's City G на линия R

MAN Lion's City G на линия Н

MB Citaro G на линия F

Панорамна снимка от Luisenplatz

Отново същото място, но с друг обект

Съчленено Цитаро на линия Н

Съчленено Цитаро на линия F

Панорама на същото място

И две снимки за ретро любителите:

Днес безплатно возене по случай откриването на ремонтирана отсечка на трамвая

И пак на същото място

За разлика от Хановер, в Дармщадт поне съчленените Цитаро изглеждат нормално в сравнение с онези грозотии там. МАН-овете са само Lion's City, едните са по-нови, има и от стария модел, без климатик са старите за жалост.

По-нататък ще има и още снимки  :)

Още малко снимки от вечерната ми разходка днес:

Среща на всички възможни видове превозни средства на Luisenplatz

Съчленено Цитаро на най-натоварената линия в Дармщадт - линия Н

Любимата ми автобусна линия F - само на нея и на лииня Н пускат само съчленени автобуси, на другите се редуват къси и дълги

Съчленено Цитаро на Н



« Last Edit: 21.08.2011, 12:59:59 by vesko76 »

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Поляците продават единствения MAN S80 - прототип на СЛ серията. Ето и обявата:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=149282356&pageNumber=2&__lp=244&scopeId=B&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&vehicleCategory=Bus&segment=Truck&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2

(пускам мнението тук, защото се чудих коя е правилната тема. Ако не съм уцелил - моля да бъде преместено където трябва  :) )

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline yogimax

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1007
    • View Profile
Трамвайният транспорт в Бремен тогава, годината е 1988  :)

и в настоящето
„Едва когато започнете да плувате срещу течението, осъзнавате колко много мръсотия идва към вас.“

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
« Last Edit: 11.09.2011, 15:10:40 by difian »