Author Topic: Доставка на 50 нови съчленени нископодови тролейбусa  (Read 270222 times)

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
На панаира(не помня дали миналата или по-миналата година) имаше изложен автобус СОР и честно казано отвътре изглеждаше доста добре и качествено направен, също е изцяло нископодов, мисля че не са лоши.

А пък може ли тролейбусите да са Неоплан N6121 например? Случайно попаднах на снимки на такива в сайта към форума, от румънският град Плоещ, явно там такива са купили, поне на снимките изглеждат доста добре, но не ми харесва че имат малко седящи места, иначе са съчленени изцяло нископодови, с климатици, тапицирани седалки, платформи за колички, ел.табла...всички екстри.

Иначе Шкодите много ми харесват, много съм доволен от тях и се надявам и съчленените да са такива-поне вече сме сигурни че са доста комфортни и идеални за нас.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Мисля, че стана ясно, че към момента могат да се правят всевъзможни догадки, които са без никакво покритие и това ги прави безмислени

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18069
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Многократно съм разказвал историята на въпросните тролейбуси, Иво, за двата изгорели в Лозана, бракуването им след само няколко години употреба и как после никой не ги щеше... Все пак ги гласях за Русе, където се подвизава предшествникът им- N6021, истински бимоди са, нямат просто резервен двигател.... Но забрави за тях, чакаме по хубави и модерни, не модел от края на 90-те.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Хммм, не знаех че това е модел от преди 10 години, изглеждат много модерни, а това ако са тези, на които беше пуснал снимка как се движат по едни красив извънградски път, като автобуси се сещам за какво говориш.

Но както и да е, че вече ще започнем да излизаме извън темата, значи все пак това е модел, който може би вече не се произвежда.
А после някой да не вземе да каже, че ЗиУ-тата са лоши тролейбуси, както се вижда такива аварии могат да възникнат и при толкова модерни машини като споменатите Неоплани.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Все пак ЗИУ са сгрешени още като концепция и не могат да бъдат хубави тролейбуси - силовото оборудване е под пода, нагрява излишно салона целогодишно и създава опасност от токови удари и пожари, окачването е с ресорна част а не чисто пневмохидравлично, управлението е контакторно и съответно тръгват и спират убийствено рязко с адско тракане на релета и контактори. При Неоплан има конструктивни дефекти и недомислици, но не такива концептуални грешки.  :)

Online Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Хайде спрете най-после с обсъждането тук кой тролейбус бил по-хубав и да си показвате кой - колко знае. За момента нищо не се знае за тази доставка и следователно няма какво да кажете по въпроса. Темата е САМО за информация онтосно доставакта на 50 тролейбуса, която не е в сферата на догадките.
Спрете да пишете неща, които не са по темата, за да не я заключвам и да не се дават наказания.
« Last Edit: 11.02.2011, 19:03:50 by difian »
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Обществената поръчка за доставката на тези тролейбуси е още в начален стадий ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Вече е обявена обществената поръчка за доставката на 50 нови, нископодови тролейбуси, подробности в този пост:

"СТОЛИЧЕН ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ" ЕАД обявява
предварителни обявления за oбществени поръчки, чрез открита процедура за:


"Доставка на 50 броя нови нископодови съчленени тролейбусa"

.....

Комплект документи и условия за участие
RAR формат (474 KB).


Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Радвам се да видя някакво реално развитие по въпроса - дано са Skoda 27tr.  :)
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Chato

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Браво, най-после! :fan: Иначе аз мисля, че със Skoda 25tr биха могли да минат по-тънко, по-евтини са, а не са никак лоши.
« Last Edit: 07.03.2011, 20:02:11 by Chato »

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Мда не са лоши, но мисля, че това, че са по-евтини няма голямо значение. По-добре ще е да се купят 27 тр защото тогава поддръжката на 26 и 27 тр ще е по-лесна, а може би и по-евтина.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Само да кажа, че това не е обществената поръчка, а предварително обявление към заинтересованите лица да имат готовност и да следят кога ще е реалното обявление. Ако отворите документите, вътре няма да намерите нищо повече от описание - "да са нови, съчленени и с нисък под за улеснение на трудноподвижните граждани на София". Тоест, да не подават документи такива компании, които не отговарят на тези конструктивни критерии. Нищо не пише за климатици, електронни табели, дизелов агрегат и т.н. Това е изискване от Европа за такова предварително обявление, но не знам колко време преди същинското се прави. Интересно е да се отбележи, че като метод за финансиране е посочено оперативна програма "Регионално развитие", а не прословутият заем на общината...
Също така - мястото на доставката е тролейбусно депо "Надежда". За Искър нищо не пише...
« Last Edit: 07.03.2011, 22:25:08 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18069
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Стига с този Искър, стигат им тези...  :P
Финансирането е по ОПРР, имаше в унито една много хубава и синтеьзирана презентация за нея, да ти кажа по коя ос и какво финансиране е от ЕС. София ще тегли заем за своята част съфинансиране, не ми се вярва да е за предварително покриване на разходите по закупуването, докато ЕС одобри парите...

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline mitko359

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 149
    • View Profile
На мен и 27Тр и 25Тр ми харесват. Возията 100% и на  двата е добра. Само може би отвътре 27Тр е по добре.
Ето видеота на двата модела:
 

&feature=related


П.П. Най е интересно в първото видео как тролея вдига ролерите (незнам как е точно да се каже но аз така ги наричам) за по ясно-Пантораф :D

Offline Tony

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
На мен и 27Тр и 25Тр ми харесват. Возията 100% и на  двата е добра.
На каква каросерия са тези, с които си пътувал?

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18069
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
На каква каросерия са тези, с които си пътувал?
Тези модели са само и единствено на базата на Соларис!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Моля, моля 25Тр е на базата на Ирисбус.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
В София ще се състои среща на тролейбусните производители и превозвачи

София, 9 юни /Свилен Кръстев, БТА/ В София ще се състои 14-та работна среща на тролейбусните производители и превозвачи. Форумът, чиито съорганизатор е "Столичен електротранспорт", ще започне днес от 8.30 ч. в гранд-хотел "София", съобщи за БТА изпълнителния директор на дружеството Евгений Ганчев. Пред участниците във форума ще бъде представено развитието на тролейбусния транспорт в България, Русия, Румъния, Италия, Германия, Чехия и Швейцария. Столичната община ще направи представяне на Интегрирания проект за развитие на градския транспорт. По него е предвидено закупуването на 50 нови тролеи. Предишната среща на тролейбусните производители и превозвачи се е състояла в Атина, а следващата ще е в Ярославъл. /Свилен Кръстев/ /АМ/

http://www.sofia.bta.bg/index.php?page=3&id=88

Не знаех къде да я пусна.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 911
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Когато доставят тези 50 съчленени тролея, освен Ikarusите ще бракуват ли и Ikarcedesите ? Защото все пак в Ikarcedesите преди не много време са вложени труд, парѝ, време и нови материали, та си викам, ако бракуват скоро и Ikarcedesите ще стане зян.