Author Topic: Доставка на 50 нови съчленени нископодови тролейбусa  (Read 270255 times)

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18073
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
И все пак отново ми е интересно на какво ги учат, както и при трамваите :D
За работа в Електротранспорта изискват минимум средно техническо образование, а за да караш автобус вероятно става и само с основно, може би това ще ти отговори на въпроса, как всеки може да кара автобус, но не всеки може да е ватман или да управлява тролейбус! ;)

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
И все пак отново ми е интересно на какво ги учат, както и при трамваите :D
За работа в Електротранспорта изискват минимум средно техническо образование, а за да караш автобус вероятно става и само с основно, може би това ще ти отговори на въпроса, как всеки може да кара автобус, но не всеки може да е ватман или да управлява тролейбус! ;)
Явно не си ми разбрал въпроса. Защо обучават хора, които имат документ за правоспособност за управление на даденото МПС?
И това за средно техническото не е вярно, познавам и хора само с СРЕДНО и имат Ттб.

Offline Julian4oo

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
А кога ще пристигнат тролейбусите за депо надежда ?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
И аз това се питам. Явно първо ще се оборудва "Искър", но не мога да разбера каква е ползата. Пътниците с нищо не са виновни за това, че искърските линии ще имат ранно обновление, а 1 и 9 няма да имат такова. Освен това в "Надежда" ситуацията е по-трудна. Там нов тролей не е идвал от 10 години, а шофьорите и персонала си нямат представа що е това солова Шкода, а за съчленена па съвсем. Тази диференцираност вече почва да ме дразни.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
И все пак отново ми е интересно на какво ги учат, както и при трамваите :D
За работа в Електротранспорта изискват минимум средно техническо образование, а за да караш автобус вероятно става и само с основно, може би това ще ти отговори на въпроса, как всеки може да кара автобус, но не всеки може да е ватман или да управлява тролейбус! ;)
Явно не си ми разбрал въпроса. Защо обучават хора, които имат документ за правоспособност за управление на даденото МПС?
И това за средно техническото не е вярно, познавам и хора само с СРЕДНО и имат Ттб.

Просто човек трябва да свикне с друг вид превозно средство преди да започне да вози хора с него.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Ми не мога да се съглася, като докарат нови рейсове що не обучават никой? Като си имал Опел кадет и си купиш Форд мондео обучава ли те някой?
За това шофьорите си имат тая категория Ттб и няма на какво ново да ги научат на тия проби. Същото важи и за трамваите. Абсолютно ненужно според мене....

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Обясни ти се вече, че тролейбус и автобус са различни неща. Най-малкото 27Тр са със съвсем различен габарит от Икарусите и неуправляем заден мост.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Ми не мога да се съглася, като докарат нови рейсове що не обучават никой? Като си имал Опел кадет и си купиш Форд мондео обучава ли те някой?
За това шофьорите си имат тая категория Ттб и няма на какво ново да ги научат на тия проби. Същото важи и за трамваите. Абсолютно ненужно според мене....

Да може и без курс , на тролейбусите поне съм сигурен ,Но поне копчетата трябва да научи човек. Което пак е някакво обучение. А и това е решение на ръководството, явно не искат да рискуват да се потроши техниката по некомпетентност и стари навици.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Ми не мога да се съглася, като докарат нови рейсове що не обучават никой? Като си имал Опел кадет и си купиш Форд мондео обучава ли те някой?
За това шофьорите си имат тая категория Ттб и няма на какво ново да ги научат на тия проби. Същото важи и за трамваите. Абсолютно ненужно според мене....
Детье, ти като пишеш на българската клавиатура можеш ли да седнеш и без да знаеш символите на китайската да работиш на нея? Нали са същите бутони? Нали можеш да работиш с компютър?

Offline ivanovnikolai188

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
  • Линия: ТБ 1 Тролей: 2112
    • View Profile
    • Email
Днес около 10:45-11:00 1650 беше на проби (СУ - посока Орлов мост). На таблата му пишеше 0. За първи път го видях на живо, а всички от тролея, в който бях, зяпнахме през прозореца.  :D

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Само не разбирам защо трябва да се навъртат толкова километри на серийно превозно средство. Като си купиш автомобил от Еура Тек например, се качваш и го караш.
...
1650 не е сериен. Тестовите автомобили навъртат милиони километри, като си купиш серийната кола от магазина, да са се постарали да изчистят всички възможни проблеми. А и 1650 вече обикаля само за обучение на водачите, не да го изпитват... ;)

Ако 1650 не е сериен, това значи, че моделът 27Тр е разработен специално за София. Освен това от началника на Искър дочух, че абсолютно всички тролеи ще минават тестове, което вече не говори много добре за производителя.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18073
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Преведи си по-долното, взето от ТУК:

Quote
V roce 2013 bude dodn jen prototyp. Karoserie trolejbusu je do kody Electric pivezena na konci jna 2013. Po monti elektrovzbroje vyjd prototyp (vr.. 13731) na zkuebn jzdy v Plzni na zatku prosince 2013. Trolejbus je po odzkouen vyexpedovn jet ped Vnoci. Narozdl od 26 Tr, kter do Sofie jezdily naloen na vagonech, je nyn prototyp 27 Tr dopraven kamionem. Do Sofie pijd na podvalnku 18.12.2013. V ulicch Sofie se trolejbus objevuje od zatku ledna 2014, zatm ale jen v rmci zkuebnch jzd.

Иначе то и всяка ПЕСА минава, но и там май предрасъдъкът ни е, че са боклуци... Но да се върнем и на казуса в Хамбург на Веско - 1,5 години тестове... Ако в най-мощната икономика и двигател на Европа са толкова зле, накъде отиваме (няма да намесвам статистиката, как Европа принципно изостава от Азия и САЩ по иновации)... Всеки лек автомобил се тества преди излизането от завода и никога не ти го доставят на  0.00 км. Tака могат да ти доставят само кола втора ръка (с превъртян километраж)! :D

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
.., а за да караш автобус вероятно става и само с основно, ..


За професионален шофьор винаги се е изисквало минимум средно образование !


Разбира се ,че е необходимо запознаване на водачите с новостите в конкретния модел превозно средство . Все пак електронните системи са навлязли сериозно и е важно за водача да следи сигналите им и да знае как да реагира !
При съвременните автомобили в най-добрия случай да влезе в авариен режим колкото да стигнеш до сервиза , а при по-сериозни повреди направо блокира работата с цел защита от сериозни поражения . Така ,че сравнението е крайно неуместно !

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile

Ако 1650 не е сериен, това значи, че моделът 27Тр е разработен специално за София. Освен това от началника на Искър дочух, че абсолютно всички тролеи ще минават тестове, което вече не говори много добре за производителя.
1650 e сериен както и всички останали.
26Тр когато пристигаха също минаваха тестове.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Mike503

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 382
    • View Profile
Нормално е всяко пс да мине тестове най-малко защото в Европа хората имат гладки и ненадупчени улици за разлика от нас и контактната им мрежа е безупречна поне в повечето евро страни. 
ТРАМВАЙНО ДЕПО "КРАСНА ПОЛЯНА"

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Влакчетата за метрото също ги тестват.
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Инеконите трябваше да навъртят (поне 2401) по 5000 км преди излизането им на линия. Нормално е нов подвижен състав да се изпитва преди влизането му в експлоатация.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13998
    • View Profile
5000 км е доста, аз нямам спомен толкова време да са го тествали 2401, мисля, че 4-5 месеца му бяха тестовете.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18073
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
5000 км е доста, аз нямам спомен толкова време да са го тествали 2401, мисля, че 4-5 месеца му бяха тестовете.
При идеални условия, за такъв период и общ пробег от 5000 км, трамваят е изминавал около 30 километра на ден, така че защо да не може! ;)

И да се върнем на тролейбусите!  :rolleyes:

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
За всеки 27тр са нужни 100 км преди въвеждане в експлоатация.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!