Author Topic: T6МД-1000  (Read 34326 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9571
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #200 on: 25.01.2016, 19:25:47 »
Има ли още скелети на T6MD-1000 и C6K в депо "Искър" или вече всичко е нарязано?

Online KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5250
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #201 on: 25.01.2016, 19:59:17 »
Мисля, че всички изчезнаха малко след доставката на Т4Д-М.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T6МД-1000
« Reply #202 on: 25.01.2016, 20:02:58 »
Само 4027 е жив от изброените. И като изтупахме темата от прахта, какво ще го правят този вагон?

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3851
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #203 on: 25.01.2016, 20:06:17 »
A защо размениха номерата на 4007 и 4009 точно преди да ги нарежат? Единият нямаше ли да остане?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4549
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #204 on: 25.01.2016, 20:16:04 »
Само 4027 е жив от изброените. И като изтупахме темата от прахта, какво ще го правят този вагон?

4027 може да остане служебен, пускането му на линия след предстоящата доставка на T6A5 е много малко вероятно а и не виждам смисъл в него. Не знам дали депо Искър има нужда от служебни вагони и в какво състояние е 416, ако не е бракуван? :rolleyes:

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12072
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #205 on: 25.01.2016, 20:21:24 »
Като гледам как беше изринат снега по автономните трасета, предполагам че си се използва за снегорин. Съмнява ме да не са чистили дълбокия сняг и това да е избутано от трамваите на линия, щяха да заседнат в снега.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4609
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #206 on: 25.01.2016, 20:26:36 »
4027 си е изправен редови трамвай, който... никой не иска да го кара, защото е единствен... :/ Снегорин е 416, Иво ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9571
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #207 on: 25.01.2016, 20:27:51 »
416 е на основен ремонт в "Трамкар" доколкото знам. Ако не се е върнал незабелязано, което всъщност е възможно като се им апредвид, че не е редови трамвай, но аз нямам такава информация.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #208 on: 25.01.2016, 20:37:18 »
Мисля че 416 не е ходил в трамкар от '85та. И не вижда как и защо трябва да ходи там.

А 4027 нали имаше проблеми с компресора.
« Last Edit: 25.01.2016, 20:39:18 by RADOCVET »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9571
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #209 on: 25.01.2016, 20:46:05 »
Да, моя грешка. Ремонтът не е бил в "Трамкар", но все пак е имало такъв.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12072
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #210 on: 25.01.2016, 21:46:02 »
Снегорин е 416, Иво ;)

Така де за него имах впредвид, нали с него сега ринат снега по автономните трасета?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T6МД-1000
« Reply #211 on: 25.01.2016, 23:12:13 »
Имах предвид нещо друго... след като докарат Т6А5, ми е ясно че 4027 няма повече да излезе на редовна линия. Не е ли хубаво, тази мотриса да се запази за музеен експонат. Интересна е, пък и е единствената българска мотриса с красив и различен външен вид.
Иначе за нарязване, те бързо бързо нарязаха всички от модела, че и нарязаха и C6K.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1549
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #212 on: 29.08.2018, 13:08:48 »
Тази снимка е много интересна. 1007 излиза от коловозите за 1009 мм междурелсие в Тармкар.


Има данни, че този трамвай е бил проектиран с талиги, ставащи за двата типа междурелсие. Явно по-късно талигите са сменени с Т86 и Тср86.

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 334
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #213 on: 29.08.2018, 14:55:58 »
Сега ,ако се камери и снимка на 503 ,дето е ей там в дясно , ама в цял ръст...... :rolleyes:

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8226
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #214 on: 29.08.2018, 15:43:53 »
Не виждам причина и на другите Т6МД-1000 да стане теснорелсова талига.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1549
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #215 on: 29.08.2018, 16:16:15 »
Талигата е една, която става и за двата типа междурелсие. Корекцията на междурелсието става чрез онова съоръжение, което се намира между трамвайното и тролейбусното депо Искър.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8226
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #216 on: 29.08.2018, 16:39:09 »
Ясно , имал си предвид , че талигите на този трамвай са направени да се коригират посредством съоражението. Грешно съм разбрал при четенето.   :rolleyes:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5336
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #217 on: 29.08.2018, 17:09:47 »
Онагледявам:
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #218 on: 29.08.2018, 17:13:51 »
Сега ,ако се камери и снимка на 503 ,дето е ей там в дясно , ама в цял ръст...... :rolleyes:

Не знае че първоначално е бил жълт, като другите. Може пък и 504 да е.

1007 на снимката не изглежда достатъчно лъскав за да е нов.
« Last Edit: 29.08.2018, 17:15:23 by RADOCVET »

Online IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #219 on: 29.08.2018, 18:34:12 »
Това не е 503. По-вероятно е да е 504 - той си беше със стандартни джамци, докато при 503 рамките им бяха оксидирани с черно, освен това стъклата бяха тъмни - практически отвън навътре нищо не се виждаше. Друга разлика - на 504 вратите си бяха стандартни, същите като на Т6М-700М, докато на 503 знаете какви са. Вероятно 504 е бил пребоядисан в последствие за да "пасва" на 503. 504 нито веднъж не съм го видял по улиците - беше в Трамказан и после на един коловоз в Кр. Поляна, до сегашната крайна спирка на 22. Докато 503 след панаира бая го разхождаха, даже 91-ва година около половин година вървеше по петицата, преди да дойдат чешките. Хората специално го чакаха по половин час, за да се возят на него, на мен така и не ми излезе късмета. Имаше и цяло радиопредаване, посветено на неотдавна появилия се в София "бял трамвай". Човекът от транспорта каза, че голяма част от компонентите му са вносни и че засега пътува само по 5-та линия, но в бъдеще може да се появи и по други. Имаше и статия в "Дума" с не много читава снимка. Може да е имал кусури, но от това, което се виждаше на панаира, беше като космически кораб в сравнение с дотогавашните български трамваи.


На снимката се вижда, че стоповете са ниско долу и не са от Сговнич 2140. Вижда се и че повечето чаркове са вносни - огледала, чистачки, а за вътре да не говорим.
В Трамказан нали има и едно двустранно малко трамвайче пак с такива кабини, дето го ползват за маневра.....
« Last Edit: 29.08.2018, 18:47:44 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.