Това не е 503. По-вероятно е да е 504 - той си беше със стандартни джамци, докато при 503 рамките им бяха оксидирани с черно, освен това стъклата бяха тъмни - практически отвън навътре нищо не се виждаше. Друга разлика - на 504 вратите си бяха стандартни, същите като на Т6М-700М, докато на 503 знаете какви са. Вероятно 504 е бил пребоядисан в последствие за да "пасва" на 503. 504 нито веднъж не съм го видял по улиците - беше в Трамказан и после на един коловоз в Кр. Поляна, до сегашната крайна спирка на 22. Докато 503 след панаира бая го разхождаха, даже 91-ва година около половин година вървеше по петицата, преди да дойдат чешките. Хората специално го чакаха по половин час, за да се возят на него, на мен така и не ми излезе късмета. Имаше и цяло радиопредаване, посветено на неотдавна появилия се в София "бял трамвай". Човекът от транспорта каза, че голяма част от компонентите му са вносни и че засега пътува само по 5-та линия, но в бъдеще може да се появи и по други. Имаше и статия в "Дума" с не много читава снимка. Може да е имал кусури, но от това, което се виждаше на панаира, беше като космически кораб в сравнение с дотогавашните български трамваи.
На снимката се вижда, че стоповете са ниско долу и не са от Сговнич 2140. Вижда се и че повечето чаркове са вносни - огледала, чистачки, а за вътре да не говорим.
В Трамказан нали има и едно двустранно малко трамвайче пак с такива кабини, дето го ползват за маневра.....