Author Topic: T6МД-1000  (Read 42266 times)

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 676
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #240 on: 20.04.2019, 20:26:12 »
Таблото е като на 1002 ,3 ,4 и 5 ,което си е хиледарка , онея с автосцепките и заден пулт.

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1140
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #241 on: 20.04.2019, 20:33:43 »
Междурелсие 1000мм? Ние не сме имали такова от 100 г. Да не би да е мислен за износ?  :)

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2634
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #242 on: 20.04.2019, 20:37:30 »
Една листовка е и е пълна кочина вътре. Както правилно отбелязахте, таблото е от пенделните нормалнорелсови, салонът е от обикновените, седалката е от 503, чертежът е на нещо като 832, само че с врати от двете страни, междурелсието въобще не е уцелено даже.
« Last Edit: 20.04.2019, 20:39:36 by Metan »

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8823
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #243 on: 20.04.2019, 20:59:28 »
ее , не е така - чертежът си е на 503.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3297
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #244 on: 20.04.2019, 21:42:57 »
Каквито и опитите за производство на "съвременни" трамваи, такава и листовката......
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 676
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #245 on: 22.04.2019, 19:02:53 »
Междурелсие 1000мм? Ние не сме имали такова от 100 г. Да не би да е мислен за износ?  :)
Говорех за Т6МД-1000. :D

Offline T6M700

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 167
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #246 on: 11.09.2019, 20:38:57 »
Не, това е С6К. Пише, че има врати от двете страни и може да се движи в система много единици. Но пък снимките са на Т6МД 1000.
Извинявай, не го бях прочел докрай.
« Last Edit: 11.09.2019, 20:46:38 by T6M700 »

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 345
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #247 on: 11.09.2019, 20:41:13 »
Да, това е Т6МД 1000. Значи са били с педали, а аз съм останал с впечатлението, че бяха с контролер. :neznam:

Тоест Т6МД-1000 е бил наричан още Т6К-XXX

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11085
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #248 on: 11.09.2019, 21:53:36 »
Не, това от книгата е известно като С6К, полупенделите, които са били планирали за 23(която по онова време през 80-те и 90-те е трябвало да е с номер 18), но тази линия не се е осъществила и трамваите никога не са потеглили. На скицата на салона се виждат вратите то двете страни така че това е моделът известен ни като С6К. Що се отнася до несъответствието в името на мен винаги ми е било интересно защо са С6К, когато не е имало нито един друг модел български трамвай започващ с буква С, всички са с Т и може би подозрението ми че има грешка не е било безоснователно, но нека ги коментираме тях в тяхната им тема.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото транспортът е нашата страст, която трябва да съхраним заедно!


Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2634
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #249 on: 02.10.2019, 23:16:18 »
Пускам ги тук, защото по това време все още не са станали стандартни 4хх. Това е 501


« Last Edit: 02.10.2019, 23:18:04 by Metan »

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8823
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #250 on: 03.10.2019, 11:50:16 »
Журналята бая са се пообъркали... Тележките на 701 са ги сложили на 501.
Прави ми впечатление и любимата дума на другарката Фандъкова - "Предвижда се".

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6270
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #251 on: 03.10.2019, 18:57:53 »
Би трябвало да има грешка с тоя кардан. 501 никога, ама никога не е бил карданен. Дори в оригинален вид с 502 си бяха пиньонни шумни.

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2634
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #252 on: 03.10.2019, 20:24:32 »
Три трамвая, които са правени почти по едно и също време:

701 е с черна лента при фаровете и без гумена лента на предната броня. Предното стъкло е скосено.

501 е с черна лента при фаровете, която продължава скосено и отстрани на трамвая, има черна лента и около предното стъкло, няма гумена лента на предната броня. Предното стъкло е скосено.

1001 няма черна лента около фаровете, но е черен под предната броня и е с черни престилки, около прозорците също е черен и има гумена лента на предната броня. Предното стъкло е почти право.


Всички са правени на едно и също място, почти по едно и също време. Поне да ги бяха унифицирали външно.
« Last Edit: 03.10.2019, 20:26:44 by Metan »

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2634
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #253 on: 26.10.2019, 21:19:14 »
1016 на румънското посолство

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #254 on: 03.03.2020, 19:10:50 »
Снимка на някогашният булевард "Христо Кабакчиев"(днес Ситняково) и нова мотриса по линия №20, публ. във в."Вечерни новини", бр. 241(11 159) от 17.11.1988г., четвъртък.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна