Author Topic: T6МД-1000  (Read 35308 times)

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6171
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #40 on: 13.02.2008, 21:48:08 »
Quote from: CKD
Най-ключовия проблем при Т6М1000 е късането на колооси - лошо оразмеряване и некачествено производство. Това е и официалната причина за спирането им.
Т.е кара си кара си и по някое време задната колоос примерно се откъсва от талигата?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6860
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #41 on: 13.02.2008, 21:52:56 »
E - чак пък толкова не. Но осуквания, пукнатини и други видими и невидими дефекти да.

Мачо

  • Guest
Re: T6МД-1000
« Reply #42 on: 14.02.2008, 15:40:05 »
Да, нореновирания ми се струва, че добре върви. Даже може да си навлека критики, но върви по-леко от ЧКД.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2342
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: T6МД-1000
« Reply #43 on: 14.02.2008, 16:04:21 »
T6MД-1000 е най-забавната серия трамваи. В световен мащаб няма по-недъгава поддръжка! Ако има желание ще вървят и ще са добри!


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17767
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #44 on: 14.02.2008, 16:36:23 »
Quote from: NiGhtPiSH
T6MД-1000 е най-забавната серия трамваи. В световен мащаб няма по-недъгава поддръжка! Ако има желание ще вървят и ще са добри!

да, но желанието стигна само да ги нарежат. аз все пак смятам, че можеха да вървят по-добре от кочините 3хх и 4хх, а не да се занемаряват. И логично след 15 години гниене, едва ли нещо ставаше от тях.

Добре, че поне 4027 остана за спомен.
мур

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #45 on: 14.02.2008, 18:26:34 »
На мен ми е чудно защо първата поръчка за модернизация в Инекон е пропаднала. Чехите ли са се отказали, местни интриги ли  са провалили начинанието...

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3455
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #46 on: 18.03.2008, 23:29:48 »
Последно т6мд1000 карданни ли са били или като софия100?
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #47 on: 18.03.2008, 23:38:36 »
Много ясно,че карданни нали са правени по прототип на 701.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2342
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: T6МД-1000
« Reply #48 on: 19.03.2008, 17:06:42 »
Т6МД-1000 са правени по тертипа на 727, 728, 729 или най-свестните БГ трамваи. Като последното отроче 729 набираше супер, пъргав беше и беше тих...


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6860
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #49 on: 19.03.2008, 19:33:21 »
Аз по-скоро бих допуснал обратното - 727-729 са правени по тертипа на 4001.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6171
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #50 on: 19.03.2008, 22:17:32 »
Така е, както ЧКД казва. Т6МД са произведени 1986г, а 726-729 - поне 88-89г.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3455
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #51 on: 13.04.2008, 20:58:12 »
кои от тези трамваи останаха след нарязването?
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17767
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #52 on: 18.07.2008, 17:20:50 »
Последните трамваи от този модел, които са били в движение са били 4023 и 4025. Единият от тях при повреда получава запалване на апарата. Доколкото разбрах това е било през 1995 г. Т.е. дотогава са били в движение.
мур

Online maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4554
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #53 on: 18.07.2008, 19:38:22 »
Офф
Трябва да ме подсетите да снимам чертежа на най-уникалното творение на Трамкар - Т10МД-1000. Никога нереализиран тройносъчленен трамвай, с две нископодови секции...
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2003
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: T6МД-1000
« Reply #54 on: 18.07.2008, 21:13:51 »
Уаа, това ще е интересно да се види :) Очаквам с нетърпение.

А някой да има информация какво става/стана с 4027? Откакто го оправиха след катастрофата точно 2 дни вървя по 22 и от тогава изобщо не се е мяркал. Втория ден само нещо дрънчеше здраво (чуваше се от нас) и даже не си изкара смяната, прибра се към 10-11 ч...
I'll be back®

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17767
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #55 on: 20.07.2008, 13:48:17 »
Стои си в депото за ремонт по информация на началник сервиз искър.
мур

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6171
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #56 on: 20.07.2008, 21:01:03 »
Последните трамваи от този модел, които са били в движение са били 4023 и 4025. Единият от тях при повреда получава запалване на апарата. Доколкото разбрах това е било през 1995 г. Т.е. дотогава са били в движение.
4025 го използваха като разносвач на части из депото до скоро. Даже го бях виждал в движение, но не ми позволиха да се кача. Сега може и да го няма вече.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17767
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #57 on: 21.07.2008, 17:37:31 »
Значи все пак 4025 се е движил доскоро. И са го нарязали мамка им мръсна. :angry:
През коя година не са ти разрешили да се качиш?

А части по време на ремонтите из София разнасяха 416, а по-късно 4201 и 4203. Сега сигурно използват 4106, че дюваците ги спряха от движение.
мур

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6171
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T6МД-1000
« Reply #58 on: 21.07.2008, 17:40:06 »
2004та беше моята последна визита на въпросния.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17767
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6МД-1000
« Reply #59 on: 22.07.2008, 10:29:14 »
2004та беше моята последна визита на въпросния.

Направо ме разби. Изобщо не съм вярвал, че толкова скоро е вървял 4025. А извън депото виждал ли си го?
мур