Author Topic: История на маршрутната мрежа и превозните средства  (Read 123674 times)

Offline varnafan

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Реших да пусна тази тема за да припомня на любопитните варненци какви са били маршрутите на автобусите във Варна преди трийсетина години. Описал съм само тези, които са се отличавали с нещо спрямо сегашните или вече такива които са останали в историята.

1 - Ж.П. Гара - Центъра - Западна промишлена зона (с различни крайни спирки МЕТАЛ, ТАЛ, Винзавод, Янко Костов). До табелата с номер 1 винаги имаше допълнителна табела, поясняваща конкретното направление. Мисля, че във върхови моменти се движеше и 1А, който отиваше до Владиславово. За разлика от сега 1 се движеше целодневно.

2 – В началото на 80 -те автобусите се движеха по маршрута на сегашния 88 от централната спирка в Аспарухово, но във Възражадане отиваше не до ТИС-Север, а до Възраждане 3. На спирка Огоста правеше десен завой и малко по навътре между блоковете му беше последната спирка. Обръщача, поне до скоро съществуваше. В последствие маршрута беше продължен по бул. Трети Март до ТИС-Север. А след изграждането на тролейбусна линия 83, в края на 80-те, линия 2 придоби сегашния си вид от Централна поща до сп. Зора.

3 – Обиколна линия – през Червения пл-д и през Болницата. Тръгваше от Македонския дом, бул. Мария Луиза, бул. Осми Приморски Полк (тогава беше двупосочна улица от Чаталджа до сп. Явор), бул. В. Левски, ул. Бъкстон, ул. Битоля, ул. Пирин, бул. Сливница, ул. Бенковска, бул. Владислав, Македонски дом. В обратния маршрут (през Болницата) се движеше по маршрута на доскорошната линия 32, по ул. Ген. Колев, ул. Чаталджа, ул. Бъкстон и по бул. В. Левски по обратния маршрут.

4 – Ж.П.Гара, бул. Приморски, бул. Цар Освбодител, на Червения пл-д десен завой и веднага завива по ул. Иван Аксаков (там имаше спирка на 4 и 14). После продължаваше по ул. Васил Друмев и бул. Княз Борис до Почивка. В посока гарата, от ул. В. Друмев, завиваше по ул. Никола Михайловски (където имаше спирка), ул. Чаталджа, бул. Осми Приморски полк, бул. “Цар Освободител” и по обратния път към гарата. В последствие маршрута беше изменен и след спирка Академията на бул. Цар Освбодител завиваше надясно по Княз Борис. След пускане в експлоатация на тролей 86, линия 4 беше закрита. Последната спирка на номер 4 на Почивка беше горе до Паметника, а не до гимназиите.

5 – обиколна (през Г.Кирков и през Техникумите). Начална спирка Ж.П. Гара, ул. Кракра, ул. Тодор Влайков (тогава се казваше Г.Кирков). После нагоре по ул. Пеячевич, ул. Христо Смирненски, района около Тих труд и кв. Победа, ул. Тролейна (тогава 8-ми септември), ул. Петко Стайнов, ул Орех, ул. Андрей Сахаров. От там по бул. Сливница, ул. Отец Паисий, бул. Владислав и по обичайния маршрут към гарата.

6 – обиколна (през Колелото и през Червения пл-д). Ж.П. Гара – ул. Кракра, ул. Патриарх Евтимий (в обратна посока минаваше по успоредната Трайко Китанчев и излизаше на Кракра през Колелото), бул. Сливница, ул. Отец Паисий, бул. Цар Освободител, бул. Приморски, ул. Михаил Колони (имаше спирка в посока Черв. пл-д преди да завие по Приморски), Шишковата градинка, ул. Климент (където имаше и спирка до кръстовището с ул. Хан Аспарух, заслонкота, на която още стои) и към гарата по ул. Преслав.

7 – Център – К.Р.З. Мисля, че се движеше само в пиковите часове. В последствие беше закрита, доста преди отново да бъде открита сегашната линия 7 (някъде около 90-а година).
« Last Edit: 10.11.2024, 14:45:33 by Mammoth »

Offline varnafan

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #1 on: 06.09.2010, 12:37:04 »
8 – Центъра – Дружба. Тук е мястото да спомена, че началната спирка на линии 8,9, 99 и 109 беше на Катедралата, там където е днес централната спирка на 22, 41, 82, 83, 88 в посока комплексите. От там автобусите завиваха надясно по бул. Владислав и правеха ляв завой по бул. Мария Луиза.

9 – Както и сега отиваше до Златни пясъци. С тази разлика, че след спирка Република продължаваше покрай Ривиера (там движението беше еднопосочно и минаваше през района на днешния търговски комплекс) имаше една спирка “Кривата Липа” и пред хотел Интернационал беше последната спирка, където имаше оформено кръгово движение с паркинг.

99 – пътуваше до Панорама само през летния сезон.

10 – Движеше се от сп. Зора в Аспарухово до ул. Подвис в Цветния квартал. Там имаше крайна спирка и обръщач. На връщане минаваше по ул. Прилеп.

11 - Имаше по-едно време и такава линия. Отиваше до Цветния квартал по маршрута на N10, но тръгваше от Ж.П. Гарата (тук не съм на 100% сигурен).

12 – Морска гара, наляво по Приморски, Ж.П. Гара, ул. Преслав, у-ще Климент, Шишковата градинка, ул. М. Колони, наляво по бул. Приморски, бул. Цар Осовбодител, ул. Ген. Колев, ул. Мир, ул. Студентска, ВМЕИ (в края на ул. Студентска имаше обръщач).

14 – Може би една от най-дългите и постоянно удължаващи се маршрути във Варна. Движеше се от Почивка по бул. Княз Борис, ул.”Васил Друмев, ул. Чатлджа (в обратна посока през ул. Иван Аксаков, като линия 4), Червения пл-д, бул. Мария Луиза и по досегашния си маршрут до ул. 8-ми Септември. Бул. Сливница до началото на 80-те, беше двупосочна улица и стигаше до Тих Труд. От там автобусите 2,14,48 продължаваха по 8-ми Септември (сега Тролейна). На кръстовището с ул. Вяра 14 завиваше наляво и продължаваше към кв. Трошево (тогава част от кв. Г. Петлешев). Преминаваше по ул. Апостол Славов (днешна Младежка). И оттам по бул. “Людмила Живкова”, част от пътя на 41, до обръщача пред сегашното заведение “Гюрлата”. В последствие маршрута беше изменен и от бул. Княз Борис продължава направо по пътя на линии 8 и 9, както е сега. В посока Почивка след кооперативния пазар продължаваше надолу до бул. Хр. Ботев, където имаше кръстовище със светофарна уредба. Там завиваше наляво. След пускането на съседното кръстовище с ул. Бачо Киро, левия завой и светофарите на ул. Пискюлиев бяха премахнати. Тогава се наложи автобусите по линия 14 да минават по Бенковска и Кракра, покрай площад Лаврентий. В посока Младост в края на 80-те години последната спирка беше Мебелна палата и автобусите обръщаха пред музея Владислав Варненчик. В последствие, линията се удължи до Кайсиева градина по пътя на 41, а по-късно и до крайната спирка във Владиславово.

17 – Кооперативен пазар – кв. Галата. Тук е мястото да припомня, че почти всички линии за крайградските села и кв. Галата тръгваха от Кооперативния пазар. Автобусите влизаха за последна спирка към ул. Дрин, там където навремето имаше закусвалня Пирин. Протежението на улицата покрай четирите блока, където някога имаше магазин “501 стоки” се използваше за гариране на автобусите. До училище К. Арабаджиев обръщаха по успоредната ул. А. Кънчев, където бяха разположени 3-4 начални спирки за линиите 17,18, 19, 21, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 34, 35, 36, 37, 43, 44, 45, 55/56, 60. Навремето, когато ж.к. Владиславово е било село от там е тръгвала и линия 22.

19 - Първоначално това беше автобусът за Игнатиево. Не знам защо го промениха на 49. Тръгваше както другите крайградски автобоси от Колхозния пазар и имаше два варианта - през Винзавод и през Аксково. По-късно този автобус стана N49, а се появи друг 19 със съвсем различен маршрут, който едва-едва си спомням, защото линията съществуваше много за кратко (от края на 80-те до 91-92 год). Спомням си, че ходеше до медицинския комплекс (терапията).
« Last Edit: 29.07.2014, 11:51:00 by varnafan »

Offline varnafan

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #2 on: 06.09.2010, 12:39:15 »
20 – линията беше открита в края на 80-те.

22 – Няма кой знае какви изменения от първоначалния си вид. Може би е интересно да се спомене, че бул. Ян Хуняди беше малка двупосочна улица и стигаше някъде до сегашния вход на пароцентралата. Там имаше спирка Асфалтова база. После продължаваше наляво по двупосочен път. Сега този път води до Метрологията и излиза на спирка Армейска. Тази спирка беше “по желание”, тъй като тя се използваше рядко, основно от хората във вилната зона над поделението.
В по-късните години през летния сезон 22 отиваше до Морска гара. Другото особено беше, че линията макар и необявена за бърза по маршрута си не обслужваше всички спирки (Родина, Д. Кондов, Ч. Море), а за кратко дори прескачаше и П. Евтимий. Така спестяваше време на пътуващите до крайните спирки.

39 - Топливо - кв. Г. Кирков (по сегашната ул. Т. Влайков) - Ж.П. Гара - бул. Примосрки - Почивка

41 – Другата алтернатива за Владиславово. До пускането на тролеите през 1986 година 22 и 41 бяха единствените автобуси пътуващи в тази посока. 41 има по-подробен маршрут и спира на всички спирки. Преди да се построи Кайсиева градина след спирка кап. “Г. Георгиев” завиваше надясно по ул. “Ян Хуняди” и продължава по маршрута на 22. Бул. Трети Март под блоковете във Владиславово не съществуваше до средата на 80-те. На спирка кап. Петко във Владиславово 41 правеше ляв завой и продължаваше към сегашната спирка Детелина и по сегашния си маршрут обслужваше блокове с номера 400. Първоначално не стигаше до обръщача до блок 407 (тогава такъв обращач нямаше). Последната му спирка беше Мусала, където имаше обособен малък обръщач. След средата на 80-те удължиха маршрута достигайки блок 407. След построяването на бул. Трети Март (някъде 86 година) маршрута във Владиславово беше изменен след спирка Армейска, продължаваше към спирка Мургаш, Вежен, Детелина. В първите 1-2 години след построяването на блоковете в "Кайсиева градина" долната му част беше останала без транспортни връзки. Единствените спирки, които обслужваха квартала бяха Мургаш и Армейска. Това наложи маршрута на 41 да бъде изменен, като спирките Мургаш, Армейска и ТИС Север отпаднаха и автобусите завиваха надясно към Кайсиева градина, наляво в локалното платно, после излизаха на бул. Цар Освободител (преди да направят МЕТРО) и по сегашния си маршрут.
В пиковите моменти пускаха и линия 41А, която отиваше до спирка кап. Г. Георгиев.

42 – имаше и такава линия – от Аспарухово до К.Р.З.

47 – Центъра - Възраждане по маршрута на линия 2 (днес 83). Ако не ме лъже паметта, тя работеше само в неделя, а линия 2 неделя не се обслужваше. След появата тролей 83, линията беше закрита.

50 – Македонски дом – Летище. Един много удобен автобус, не само за пътуващите до Аерогарата. Беше бърз и се движеше на 30 мин. интервал. Спираше само на няколко спирки: Македонски дом – Корабостроител – Тракия – Автогарата – Д. Кондов – Строител – Летище. Заради претоварването на автобусите от пътници за други спирки, в последствие спирка Строител отпадна в посока летището. Имаше кратък период, в който пускаха автобуси 50А само от спирка Строител във върховите часове.

Бързи линии – 101, 109, 115, 122, 131, 141, 148.
101, 131 и 141 отдавна не се движат. 148 беше бърз автобус с маршрут само в посока от Почивка до Владиславово. Движеше от 16 до 19 часа в делнични дни и спираше на много малко спирки. След спирка Явор, Червения пл-д, Центъра, Тракия, Централна автобаза, Възраждане, кап. Г. Георгиев и спирките на 22 във Владиславово. Придвижването в пиков час ставаше много бързо с този автобус.

Дано е била интересна тази информация. Ако някой друг се сеща за други интересни подробности и от по стари времена, нека пише.

Поздрави!
« Last Edit: 12.08.2014, 11:41:25 by varnafan »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #3 on: 08.09.2010, 13:40:28 »
В далечната 1988-а, когато за първи път бях на море, придобих бегли впечатления от транспорта във Варна. Бяхме в един почивен дом в района на "Журналист", само че от горната страна на панорамния път, не откъм морето. Та още първия ден беше предвидена "разходка" из центъра на Варна. И моя милост замалко да припадне в автобус 99 - горе-долу добре изглеждащ Икарус, но фрашкан плътно до козирката, на всичкото отгоре само "тръгни-спри-тръгни-спри". А майка ми, вместо да вземе мерки по въпроса, през целия 40-минутен път до центъра и трепереха гащите, че сме нямали билети. Всъщност двамата с баща ми имаха карти за всички линии (да вметна, че тогава карта за всички линии за 5 лева означаваше за всички линии във всички градове в България, независимо откъде картата е закупена - демек със софийска карта можеше да пътуваш в Пловдив, Варна, Бургас, обратното също беше валидно, същото се отнасяше и за еднократните билети от 6 стотинки), но трябвало билети по 30 стотинки и картата не важала, защото Златни Пясъци били далече. Както и да е, домъкнахме се до криво-ляво до центъра, но аз вдигнах температура и трябваше да се ходи по лекари. Тогава до Морска гара отиваха поне три линии - 12а, 22 и 122-бърз. Сега май не ходи нищо. 122 е "душегубка".Ползвал съм и 22-горе-долу се ядваше, поне от Морска гара до центъра, за разлика от 12а, която, въпреки че беше вечно претъпкана, се обслужваше от единични чавдарки 11Г5. След въпросната "случка", до почивния дом винаги ползвахме 109, като малко трябваше да се връщаме. Спомням си веднъж, след като автобусът спря някъде в района на делфинариума, шофьорът няколко пъти каза по радиоуредбата "Следващата спирка е Журналист. Журналист е следващата спирка". Сравнително бърз и удобен автобус, но от Варненския ДАП като че ли се стараеха да пускат възможно най-скапаните автобуси по нея - Икаруси 280 от първите доставки, каквито в София вече бяха изчезнали, нищо чудно част от тях да са предадени във Варна след дългогодишно дъргасане. Имаше и от оная, крайградската модификация с двете врати, отново по линия 109, а случеше ли се такъв, вътре ставаше нещо ужасно. Спомням си и за не повече от пет бройки чисто нови Икаруси, като софийските, които също бяха все на 109. Онези, най-новите -  жълтите, руския вариант с големите прозорци, още не бяха дошли. Сега се сетих и за една случка - спрели претъпкани автобуси на крайната спирка в Златни пясъци, но със затворени врати и никой не можеше да слезе - имаше контрольорска "хайка". По онова време да мине контрола в градския транспорт беше събитие, случващо се от дъжд на вятър. И контрольорите все бяха баби и дядовци, при това униформени, та се забелязваха отдалеч. При билетче 6 стотинки надали е имало и много гратисчии.Веднъж пътувах и с автобус 51, който минаваше през въпросната вилна зона - минаваше от дъжд на вятър, въпреки че също беше фраш, а на всичкото отгоре се обслужваше от Чавдарки 11Г5. Всъщност тогава въпросните Чавдарки си бяха изключително широко разпространени из Варна, в това число и по силнонатоварени линии, минаващи през центъра. За сравнение в София тогава Чавдарка в центъра и в периферните панелни комплекси почти не припарваше - бяха само по селските линии и то основно по слабонатоварените и по тези в направление Витоша, където съчленен автобус уж трудно се справял. И сега, за съжаление, варненският транспорт е пълна трагедия.
« Last Edit: 08.09.2010, 13:45:00 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline xentia

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 66
  • xentia in strange world
    • View Profile
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #4 on: 08.09.2010, 23:36:54 »
За известно време съществуваха т.нар. ученически линии - по 14 и по 15 (за 15 не съм съвсем сигурен) някъде в интервала от 1980-1985 г., точно преди да направят разширението и продължението на сливница за тролеите. 14 ученически го ползвах като ученик, т.к. учех в у-ще Бачо Киро, а живеехме почти на другия край на града. Вървяха по същият маршрут на 14 - от Мебелна палата, надясно по Людмила Живкова, веднага вляво през спирка Драгаш, Апостол Славов, нагоре към 8-ми септември, после по обичайният маршрут. Особеното беше че спираха само на спирки покрай които има училища и на центъра. Беше много удобно т.к. се стигаше много бързо, но за съжаление нямаше никакъв контрол над това кой се качва (къде ти по онова време) и често се случваше ученици и работниците от радио-завода и околните предприятия да се натъпчем порядъчно рано сутринта. Баща ми има още по-ранни спомени за по-първите маршрути, ще го разпитам в близко време и ще напиша.
И галейки бетона нежно, като крило на птица - морето го разнищва, частица по частица...

Offline varnafan

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #5 on: 16.09.2010, 14:48:23 »
Спомням си, че по линии 9 и 109 можеха да се видят и няколко уникални сини икаруса, които бяха модификация за крайградски превози - 280.10. Съчленени в наситен син цвят, но само с две врати - предна и задна на мястото на обичайната 3-а врата. Вътре имаше двойни седалки разположени от двете страни, с тясна пътека. Зимата, когато линии 9 и 109 не бяха интензивно натоварени, същите автобуси, често можеха да се видят по линия 21 (до с. Аксаково), както и извънредно попълваха дупки от други линии.
Ето за това ви говоря:
« Last Edit: 16.09.2010, 16:01:51 by varnafan »

Offline varnafan

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #6 on: 16.09.2010, 15:33:17 »
Да, IKAR е прав за транспорта във Варна по соц. времената. Когато се налагаше да посетим София се възхищавахме колко на често се движеха автобусите. Иначе и тук по основните градски линии се движеха главно съчленени икаруси. Сега дори има повече единични автобуси, но се движат на по-малък интервал, което е по-добрия вариант. Чавдарите 11Г5 се движеха, главно по крайградските линии и на късите градски - 3,4,5,6,12.
През летния сезон автобусите не достигаха и командироваха допълнително коли (предимно малки Чавдари) от по-малките градове. Доколкото съм чувал и шофьорите са били кът през лятото и често са пренасочвали шофьори от други автостопанства към Автостопанство 3 (тогавашното подразделение на Градски Траснспорт).
« Last Edit: 04.10.2010, 11:29:53 by varnafan »

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #7 on: 25.05.2011, 03:00:54 »
Нещо, което мисля, че ще грабне вниманието на заинтересованите от историята на транспорта във Варна. Разрових се из старите шкафове и намерих:
Карта на Варна от 1966г.
Карта на Варна от 1986г.
Карта на Варна от 1988г.
В момента издирвам карта от 70-те години.

Offline varnafan

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #8 on: 25.05.2011, 15:26:43 »
Браво за картите, поздравления! И аз трябва да имам някъде от 60-те и 80-те години, но са потънали някъде на дълбоко...:-)))

Offline klapa

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 54
    • View Profile
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #9 on: 25.05.2011, 23:01:36 »
Нещо, което мисля, че ще грабне вниманието на заинтересованите от историята на транспорта във Варна. Разрових се из старите шкафове и намерих:
Карта на Варна от 1966г.
Карта на Варна от 1986г.
Карта на Варна от 1988г.
В момента издирвам карта от 70-те години.


Много е интересно, но много ниска резолюция.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #10 on: 27.05.2011, 11:46:27 »
Картите ще ги сканирам, освен от 1966г. Тя е много стара и има накъсвания. Ако мине през копирната машина, ще се разпадне.

Offline ivanboev

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 157
    • View Profile
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #11 on: 23.08.2011, 20:32:14 »
Автобусна линия 42 Аспарухово-КРЗ съществува ли още?

Offline Marti

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1344
  • RADIO ENERGY The Best Of 90s Music
    • View Profile
    • www.dinita.net
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #12 on: 23.08.2011, 20:47:07 »
Автобусна линия 42 Аспарухово-КРЗ съществува ли още?
Движи се, сутрин и следобяд!
http://gtvarna.com/index.php?area=1&p=shedule&id=173
« Last Edit: 28.08.2011, 13:44:33 by Tony »

Offline Дядо Курти

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #13 on: 28.08.2011, 11:55:15 »
Предлагам да се отвори и тема с настоящите маршрути на линиите, които обслужват варненци и  да бъде описано от кой превозвач се изпълнява в момента. Мисля, че имаме нужда и от тази информация.
П.П. Надявам се да не съм сбъркал темата, ако съм - Тони да ми премести мнението в другата.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #14 on: 29.08.2011, 02:33:43 »
1 Сточна гара, ЖПГара, Централна поща (бул. Съборни) (по пътен лист курсът 15:35 се изпълнява от Централна поща), Тракия, Патриарх Евтимий, Автогара, Родина, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил Коларов), ЕАД „Черно море“, Елпром, ЗПЗ, определени курсове продължава:
- Завод Метал (от ЖПГара 06:40 от Централна поща 15:35,  от Метал 16:10)
- Завод Метал, Янко Костов, ТАЛ (от ЖПГара 05:35)
- Завод Метал, Янко Костов, ТАЛ,  Картонажна фабрика, ТАЛ, Млекозавод, Пивоварен завод, Завод Одесос (06:50 от ЖПГара)
- Одесос (16:40), ТАЛ (17:10), Винзавод, Елпром и аналогично по обратния маршрут от Елпром към КЗ


2 Централна поща, Осми декември, КЗ, Пожелание, Джанавара, Лазур, Калин, Любен Каравелов, Народни будители, Център Аспарухово*, Христо Баев, Христо Манолов, Чонгора, Зора* 07:00 ч. през учебната година, делнични дни, след Център Аспарухово продължава: Детски кът, Първи май, Сокол, СОУ  "Д-р Иван Шишманов" (за деца с нарушено зрение)

3 (обиколна, само делник) Петрол, КРЗ, Пясъка, Аспарухов мост, Родопа, КЗ, Осми декември, Димчо Дебелянов*, Централна поща (бул. Вл.Варненчик), Нептун, Пирин, Битоля, Братя Бъкстон, Дубровник**, Базар Левски, Явор, Паметника, Чаталджа, Площад Съединение, Музея, Катедралата***, Осми декември, КЗ, Родопа, Аспарухов мост, Пясъка, КРЗ, Петрол
*08:40 от Петрол се движи по маршрута до сп. Димчо Дебелянов
** първите автобуси, 06:15 и 06:30 тръгват по маршрута от сп. Дубровник
*** 06:40 от Петрол (07:00 на Дубровник), 17:00 от Петрол (17:20 на Дубровник) изпълнява маршрута до Катедралата


7 КЗ, Осми декември, Полиграфията, Катедралата, Музея, Площад Съединение, Чаталджа, Паметника, Явор, Базар Левски, Дубровник, ХЕИ, Стадион Спартак, ВиК, Победа (ул. Христо Смирненски), Техникумите (ул. Христо Смирненски), Тих труд (Осми септември), Дом Младост, Апостол Славов, Драгаш, Банката, Детско градче, Радиозавод*, Елпром, като делнични дни в обределени курсове продължава:- Винзавод, Млекозавод, Бизнес парк Варна-
* след сп. Радиозавод продължава към Зърнобаза (Коопизкупуване), Топливо и Тексим (от КЗ 07:02, от Тексим 16:40)
- ЗПЗ, ТАЛ- ЗПЗ, Метал, Янко Костов, ТАЛ, Картонажна фабрика, Млекозавод, Пивоварензавод, Одесос


8 КЗ, Осми декември, Димчо Дебелянов*, Катедралата, Севастопол (в обратна посока сп. Музея), Академията, Спортна зала, Акациите, Делфинариума, Отдих и култура, Почивка, Студентска, Райко Даскалов, Траката, Александър Стамболийски, Евксиноград, Марек, Летовище, Черноморец
* Не се обслужва от Черноморец към КЗ


9 Кронщад, Дунав*, Димчо Дебелянов*, Катедралата, Севастопол (в обратна посока сп. Музея), Академията, Спортна зала, Акациите, Делфинариума, Отдих и култура, Почивка, Студентска, Траката, Александър Стамболийски, Евксиноград, Марек, Брезите, Миньор (Св. Константин), Странджа (Слънчев ден), Дървен мост, Изгрев, Простор, Чайка, Дирекцията, Гаражите, Цигански табор, Република, Ривиера*Не се обслужват от Ривиера към ЖПГара, като от Ривиера, след Катедралата, сп. Бачо Киро, сп. Кронщад (по документи, но 99% се отива на сп. ЖПГара)

10 (обиколна, само Делник) Сточна гара, ЖПГара, Димчо Дебелянов, Централна поща (бул. Вл. Варненчик), Тракия, Янко Михайлов, ВиК, Вятърна мелница, Роза, Хаджи Димитър, Зеленика, Стадион Спартак, Янко Михайлов, Тракия, Катедралата, ЖПГара

10А (обиколна, по документи) *Петрол, КРЗ, Пясъка, Аспарухов мост, Родопа, КЗ, Осми декември, Димчо Дебелянов, Централна поща (бул. Вл. Варненчик), Тракия, Янко Михайлов, ВиК, Вятърна мелница, Роза, Хаджи Димитър, Зеленика, Стадион Спартак, Янко Михайлов, Тракия, Катедралата**, Осми декември, КЗ, Родопа, Аспарухов мост, Пясъка, КРЗ, Петрол* пълната обиколка (от Петрол до Петрол) се прави 06:45 от Петрол (07:10 на Хаджи Димитър), 07:05 (07:30 на Хаджи Димитър) и 16:20 от Петрол (16:45 на Хаджи Димитър)* 06:15 тръгва от Сточна гара, ЖПГара, Димчо Дебелянов и продължава по маршрута 06:35 на Хаджи Димитър**  от Петрол 07:35 (08:05 на Хаджи Димитър) и 16:45 (17:15 на Хаджи Димитър) се движат по маршрута до Катедралата, след което се продължава за ЖПГара (от Петрол се тръгва с табела за № 10 или на Хаджи Димитър е редно да се смени)

12  Бриз, Сотира, Терапията, Подстанция Изгрев, Военна болница, Подвис, Вятърна мелница, ВиК-2, ВиК, Проектанска, Болницата, пл. Съединение (обратната посока не се обслужва), Музея (обратната посока спирката е на бул. Съборни/ул.Цар Асен), Катедралата,Осми декември, КЗ, Пожелание, Джанавара, Лазур,  Калин, Любен Каравелов, Народни будители, Център Аспарухово*, Зора

13
- Сточна гара, ЖПГара, Димчо Дебелянов, Централна поща (бул. Вл. Варненчик), Пирин, Битоля, Илинден, Електрон, Мир, Черноризец храбър, Железни врата, ІІ корпус ИУ, Бл. 22
- Бл. 22, ІІ-ри корпус ИУ, Железни врата, Черноризец храбър, Мир, Електрон, Болницата, Раковски, Катедралата, ЖП гара


13А (само делик)
- Петрол, КРЗ, Пяска, Аспарухов мост, Родопа, КЗ, Осми декември, Димчо Дебелянов, Централна  поща (бул. Вл. Варненчик), Пирин, Битоля, Илинден, Електрон, Мир,  Черноризец храбър, Железни врата, ІІ корпус ИУ, Бл. 22
- Бл. 22, ІІ-ри корпус ИУ, Железни врата, Черноризец храбър, Мир, Електрон, Болницата, Раковски, Катедралата, Осми декември, КЗ, Родопа, Аспарухов мост, Пясъка, КРЗ, Петрол

14 Бл.407 (кв. Владислав Варненчик), Капитан Петко, Детелина, Вежен, Общежитието, Кайсиева градина, бл. 222, бл. 212*, бл. 218*, ТИС Север*, Кат*, Георги Георгиев, Гео Милев, Петя Дубарова, Петлешев, Дом Младост, Техникумите (бул. Сливница), Трансформатора, Коопeративен пазар, Георги Бенковски, Катедралата, Севастопол (в обратна посока Музея), Академията, Спортна зала, Акациите,  Делфинариума, Отдих и култура, Почивка, Ученически комплекс, обръщач Почивка (РТВЦ Варна)

14А (само делник през учебната година) Бл. 407 (кв. Владислав Варненчик), Богдан, Мусала, Стадион Владиславово, Капитан Петко (бул. Константин и Фружин), Детелина, Вежен, Мургаш, Армейска, ТИС Север (бул. Трети март), Осъм, Искър, Янтра, Огоста, Централна автобаза, Дом Младост, Тих труд (Осми септември), Техникумите (бул. Сливница), Трансформатора, Лятно кино Тракия, Нептун, Антим І (води се само на документи, но вече няма и помен от тази спирка), Севастопол (в обратна посока Музея), Академията, Спортна зала, Акациите, Делфинариума, Отдих и култура, Почивка, Ученически комплекс, Обръщач Почивка* спирките се пропускат от Почивка към бл. 407

15 (само делник) Обръщач Почивка, Ученически комплекс, (в обратна посока Почивка), Средношколска, Стадиона, Спортист, Базар Левски, Дубровник, ХЕИ, Стадион Спартак, ВиК, Победа (ул.  Христо Смирненски), Техникумите (ул. Христо Смирненски), Тих труд (Осми  септември), Дом Младост, Петлешев, Петя Дубарова, Детско градче,  Радиозавод, Елпром, ЗПЗ, Метал, като някои курсове продължава Янко Костов, ТАЛ, Картонажна фабрика; Млекозавод, Пивоварен завод, Завод Одесос

15Б (води се само на документи, само делник) Обръщач Почивка, Ученически комплекс, (в обратна посока Почивка), Средношколска, Стадиона, Спортист, Базар Левски, Дубровник, ХЕИ, Стадион Спартак, ВиК, Победа (ул.  Христо Смирненски), Техникумите (ул. Христо Смирненски), Родина, Иван Рилски,  Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил Коларов), ЕАД „Черно море“, Елпром, ЗПЗ, Метал, като някои курсове продължава Янко Костов, ТАЛ, Картонажна фабрика; Млекозавод, Пивоварен завод, Завод Одесос

17 Кронщад, Димчо Дебелянов, Осми декември, КЗ, Пожелание, Джанавара, Лазур,  Калин, Любен Каравелов, Народни будители, Център Аспарухово*, Детски кът, Първи май, Сокол, Орел, Лазур, А.Калчев, Спартак, Лагера,   Читалище, Център Галата, Обръщач  Галата


17А Обръщач Почивка, Ученически комплекс, Почивка, Отдих и култура, Делфинариума, Акациите, Спортна зала, Академията (бул. Цар Освободител), Фестивален комплекс, Басейна, Конщад, Димчо Дебелянов, Осми декември, КЗ, Пожелание, Джанавара, Лазур,  Калин, Любен Каравелов, Народни будители, Център Аспарухово*, Детски кът, Първи май, Сокол, Орел, Лазур, А.Калчев, Спартак, Лагера,   Читалище, Център Галата, Обръщач  Галата

18 КЗ, Осми септември, Централна поща (бул. Съборни), Тракия, Патриарх Евтимий,  Автогара, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил  Коларов), ЕАД „Черно море“, Елпром, Винзавод, Млекозавод, Пивоварен завод, Разсадника, Младост, Обръщач Тополи

18А КЗ, Осми септември, Централна поща (бул. Съборни), Тракия, Патриарх Евтимий,  Автогара, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил  Коларов), ЕАД „Черно море“, Елпром, Винзавод, Млекозавод, Пивоварен завод, Разсадника, Младост, Обръщач Тополи, Екарисаж, Гара Тополите, Казашко

20 бл. 407 (кв. Владислав Варненчик), (Крали Марко в обратна посока), Капитан Петко, Химик, Девня, Мургаш, Армейска, ТИС Север (бул. Трети март), Осъм, Искър, Янтра, Огоста, Газостанция, Победа, ВиК, Проектанска, Болницата, Площад Съединение (бул. Цар Освободител), Академията (бул. Цар Освободител), Фестивален комплекс, Басейна, Кронщад

21 (само делник) последно се движи на 09.02.2012г. води се за закрита от 10.02.2012г.
 КЗ, Осми септември, Димчо Дебелянов, Катедралата (бул. Вл.Варнечик), Тракия, Патриарх Евтимий,  Автогара, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил  Коларов), ЕАД „Черно море“, Елпром, Винзавод, Млекозавод, Пивоварен завод, Метро, бл. 221, Кайсиева градина, Общежитието, Девня, Химик, Капитан Петко, Детелина, Лозарска, Самолета, ДЗС, Център-Аксаково, Пазара, Сладкарски цех

« Last Edit: 12.02.2012, 14:25:39 by dj_the_bus »

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #15 on: 29.08.2011, 02:34:14 »
22 Сточна гара, ЖПГара, Централна поща (бул. Съборни) (в обратна посока Катедралата), Тракия, Патриарх Евтимий,  Автогара, Родина, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил  Коларов), ЕАД „Черно море“, Елпром, Строител, КАТ, ТИС Север, Армейска, Девня, Химик, Капитан Петко, Крали Марко (обратната посока не се обслужва), бл. 407 (кв. Владислав Варненчик)

23 ЖПГара, Македонски дом, Лаврентий, Кооперативен пазар, Янко Михайлов, ВиК, Вятърна мелница, Лозарска, Балкантурист, Росица, Свежест, Разклон  Каменар, Горска, Ново селище, Разклон Куманово, Каменар Блоковете

24 КЗ, Осми декември, Лаврентиx, Кооперативен пазар, Янко Михайлов, ВиК, Вятърна мелница, Лозарска, Балкантурист, Росица, Свежест, Разклон  Каменар, Горска, Ново селище, Разклон Куманово, Център Куманово, Куманово-гробище, в отделни курсове отива до Кичево, като № 24+26

25 КЗ, Осми декември, Лаврентий, Кооперативен пазар, Янко Михайлов, ВиК*, Вятърна мелница, Лозарска, Балкантурист, Росица, Свежест, Разклон  Каменар, Разклон Долище, Разклон Яребична, Яребична, Разклон Въглен, Въглен
* определени курсове след ВиК- Вятърна мелница (ул. Христо Смирненски), Терапията, Вятърна мелница (ул. Прилеп) и продължава (и аналогично по в обратната посока)


26 КЗ, Осми декември, Полиграфията, Катедралата, Музея, Площад Съединение, Чаталджа, Паметника, Явор, Резервоара, (Моста и Светкавица в обратната посока), Разклона, Големия завой, Телевизионна кула, Поделението, Добрева чешма, Радио предавател, Стопански двор, Разклон Кичево, Център Кичево

27  КЗ,  Осми декември, Полиграфията, Катедралата, Музея, Площад Съединение,  Чаталджа, Паметника, Явор, Резервоара, (Моста и Светкавица в обратната  посока), Разклона, Големия завой, Телевизионна кула, Поделението, Добрева чешма, Радио предавател, Стопански двор, Разклон Кичево, Разклон Орешак, Орешак

28  КЗ,  Осми декември, Полиграфията, Катедралата, Музея, Площад Съединение,  Чаталджа, Паметника, Явор, Резервоара, (Моста и Светкавица в обратната  посока), Разклона, Големия завой, Телевизионна кула, Поделението, Добрева чешма, Радио предавател, Стопански двор, Разклон Кичево, Разклон Орешак, Разклон Осеново, Камъните, Пясъците, Дерето, Орехите, Горска, Горна махала, Център Осеново

29 ЖПГара, Полиграфията (обратно не се обслужва), Катедралата, Музея, Площад Съединение,  Чаталджа, Паметника, Явор, Акчелар, Резервоара, Моста, Светкавица, Разклона, Захари Дончев, Доктор Николаев,  Чешмата, Център Виница, Черно море, Дом „Майка и дете“, Бор, Вилите, Аладжа манастир

31 ЖПГара, Полиграфията (обратно не се обслужва), Катедралата, Музея, Площад Съединение,  Чаталджа, Паметника, Явор, Акчелар, Резервоара, Моста, Светкавица, Разклона, Захари Дончев, Доктор Николаев,  Чешмата, Център Виница, Черно море, Дом „Майка и дете“

31А  ЖПГара, Полиграфията (обратно не се обслужва), Катедралата, Музея, Площад Съединение,  Чаталджа, Паметника, Явор, Спортист, Стадиона, Средношколска, Почивка, Студентска, Райко Даскалов, Траката, Александър Стамболийски, Евксиноград, Марек, Летовище, Черноморец, Летовище, Гладни и жадни, Же-Ре-то, Автосервиз, Гробище-Виница, Център Виница, Черно море, Дом „Майка и дете“

31А ТЕХНИКУМИ (през учебната година, делнични дни, от ЖПГара 13:50, от Дом „Майка и дете“ 06:50) ЖПГара, Полиграфията (обратно не се обслужва), Централна поща (бул. Вл.Варненчик), Тракия, Патриарх Евтимий, Автогара, Техникумите, Победа, ВиК, Стадион Спартак, ХЕИ, Дубровник, Базар Левски, Спортист, Стадиона, Средношколска, Почивка, Студентска, Райко Даскалов, Траката, Александър Стамболийски, Евксиноград, Марек, Летовище, Черноморец, Летовище, Гладни и жадни, Же-Ре-то, Автосервиз, Гробище-Виница, Център Виница, Черно море, Дом „Майка и дете“

32
Делник (обиколна):
ЖПГара, Полиграфията (обратно не се обслужва), Катедралата, Музея, Площад Съединение, Болницата, Битоля, Дубровник, Мир, Хлебозавод, Терапията, Сотира, ТУ-Варна, Мир, Електрон, Болницата, Площад Съединение, Музея, Катедралата, ЖПГара

Празник с табела 13+32- Сточна гара, ЖПГара, Димчо Дебелянов, Централна  поща (бул. Вл. Варненчик), Пирин, Битоля, Илинден, Електрон, Мир, Хлебозавод,  Черноризец храбър, Железни врата, ІІ корпус ИУ, Бл. 22- Бл. 22, ІІ-ри корпус ИУ, Железни врата, Черноризец храбър, Хлебозавод, Мир, Електрон, Болницата, Раковски, Катедралата, ЖП гара


33 КЗ, Осми декември, Лаврентий, Кооперативен пазар, Янко Михайлов, Стадион Спартак, ХЕИ, Дубровник, Базар Левски, Резервоара, (Моста и Светкавица в обратната посока), Разклона, Големия завой, Телевизионна кула, Поделението, Добрева чешма, Радио предавател, Стопански двор, Разклон Кичево, Център Кичево, Разклон Орешак, Разклон Осеново, Климентово, Генерал Кантарджиево 1, Генерал Кантарджиево-Център, Генерал Кантарджиево 2, Кмество (предстои да науча имената на двете спирки)

35 КЗ, Осми декември, Лаврентий, Кооперативен пазар, Янко Михайлов, ВиК*, Вятърна мелница, Лозарска, Балкантурист, Росица, Свежест, Разклон  Каменар, Разклон Долище*, Новаково
*първият курс е до Долище


36 ЖПГара, Македонски дом (в обратната посока Димчо Дебелянов), Осми декември, КЗ, Пожелание, Джанавара, ИХА (Хидробаза), Гребна база, Сокол, Туфла кула, Чайка, Чешмата, Център Звездица

37 ЖПГара, Македонски дом (в обратната посока Димчо Дебелянов), Осми декември, КЗ, Пожелание, Джанавара, ИХА (Хидробаза), Гребна база, Сокол, Туфла кула, Рибарско селище, Амонал, х.Звездица, Лозарска, Навеса, Чешма Лазур, Разклон Констснтиново, Център Константиново

39 Обръщач Почивка,  Ученически комплекс, Почивка, Отдих и култура, Делфинариума, Акациите,  Спортна зала, Академията (бул. Цар Освободител), Фестивален комплекс,  Басейна, Конщад, Димчо Дебелянов, Полиграфията (в обратната посока не се обслужва), Лаврентий, Тодор Влайков, Елин Пелин, Христо Ботев, Топла вода, Звезда, СМК, Топливо, Kоопизкупуване (Зърнобаза), Обръщач 39 (бул. Република/ул. Уста Колю Фичето), като отделни курсове делничен ден продължава: Интерком груп, Строителна механизация, ОПСО (бившо Терснаб, сега Варна комерс)

40 КЗ, Осми септември, Централна поща (бул. Съборни), Тракия, Патриарх Евтимий,  Автогара, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил  Коларов), ЕАД „Черно море“, Елпром, Винзавод, Млекозавод, Пивоварен завод, (Разсадника при 18+40 или 18А+40), Гробище Тополи

41 Бл.407 (кв. Владислав Варненчик), Богдан, Мусала, Ком, Черни връх, Вихрен,   Детелина, Вежен, Общежитието, Кайсиева градина, бл. 222, бл. 218, бл. 212*, ТИС Север*, Кат*,  Георги Георгиев, Антон Страшимиров, В. Ханчев*, Детско градче, ЕАД „Черно море“, ВАМО (Васил Коларов), Борсата (Димитър Кондов), Иван Рилски, Родина, Автогара, Патриарх Евтимий, Тракия, Катедралата (в обратна посока Централна поща на бул. Съборни), ЖПГара

42  (само делник) Петрол, КРЗ, Пясъка, Аспарухов мост, Родопа,  КЗ, Пожелание,  Джанавара, Лазур, Калин, Любен Каравелов, Народни будители, Център  Аспарухово*, Зора

43 КЗ, Осми декември, Лаврентий, Кооперативен пазар, *Патриарх Евтимий,  Автогара, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил  Коларов), Елпром, Винзавод, Млекозавод, Пивоварен завод, Метро, Дом на камиона, Самолета, ДЗС, Поликлиниката, Блок 5, Орлово гнездо, Фермата,  Парка, Център Игнатиево, ОУ Кирил и Методий, Хемус, Припек, Свинекомплекс, Слънчево* от Слънчево, след Патриарх Евтимий продължава към Тракия, Катедралата, Осми декември, КЗ

43А (от два-три месеца не се обслужва, въпреки, че трябва...)КЗ, Осми декември, Лаврентий, Кооперативен пазар, *Патриарх Евтимий,  Автогара, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил  Коларов), Елпром, Винзавод, Млекозавод, Пивоварен завод, Метро, Дом на камиона, Самолета, ДЗС, Поликлиниката, Блок 5, Орлово гнездо, Фермата,  Парка, Център Игнатиево, ОУ Кирил и Методий, Хемус, Припек, Свинекомплекс, Слънчево, Баново * от Слънчево, след Патриарх Евтимий продължава към Тракия, Катедралата, Осми декември, КЗ

46 Кронщад, Димчо Дебелянов, Осми декември, КЗ, Пожелание, Джанавара, Лазур,  Калин, Любен Каравелов, Народни будители, Център Аспарухово*, Зора, Ресторант Боровец, Горското, НПЛВК, Стопанки двор, Параклиса, Елит, Трансформатор, Кошарата, Обръщач Боровец
17+46 Конщад, Димчо Дебелянов, Осми декември, КЗ, Пожелание, Джанавара, Лазур,  Калин, Любен Каравелов, Народни будители, Център Аспарухово*, Детски кът, Първи май, Сокол, Орел, Лазур, А.Калчев, Спартак, Лагера,   Читалище, Център Галата, Обръщач  Галата, Обръщач Боровец, Кошарата, Трансформатор, Елит, Параклиса, Стопански двор, НПЛВК, Горското


48 *Кронщад,  Дунав, Катедралата, Тракия, Лятно кино Тракия (в обратна посока не се  обслужва), Трансформатора, Техникумите (бул. Сливница), Тих труд (Осми  септември), Дом Младост, Централна Автобаза, Възраждане, Хемус, Гео  Милев, Детско градче, Радиозавод, Елпром, отделни курсове делнични дни  продължава ЗПЗ, Завод Метал * лятно време: Морска гара, Басейна, Кронщад... по маршрута
  

 48А (само делник) Петрол, КРЗ, Пясъка, Аспарухов мост, Родопа, Осми декември, Кронщад,  Дунав, Катедралата, Тракия, Лятно кино Тракия (в обратна посока не се  обслужва), Трансформатора, Техникумите (бул. Сливница), Тих труд (Осми  септември), Дом Младост, Централна Автобаза, Възраждане, Хемус, Гео  Милев, Детско градче, Радиозавод, Елпром, отделни курсове делнични дни  продължава ЗПЗ, Завод Метал

49 КЗ, Осми декември, Лаврентий, Кооперативен пазар, *Патриарх Евтимий,  Автогара, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил  Коларов), Самолета, ДЗС, Поликлиниката, Блок 5, Орлово гнездо, Фермата,  Парка, Център Игнатиево, ОУ Кирил и Методий, Хемус, като отделни курсове отива до Доброглед  * от Слънчево, след Патриарх Евтимий продължава към Тракия, Катедралата, Осми декември, КЗ

51  ЖПГара, Полиграфията (обратно не се обслужва), Катедралата, Музея, Площад Съединение,  Чаталджа, Паметника, Явор, Спортист, Стадиона, Средношколска, Почивка, Студентска, Райко Даскалов, Траката, Александър Стамболийски, Евксиноград, Марек, Брезите, Миньор, Странджа, Дървен мост, Изгрев, Ален мак, ВСУотделни курсове до хотел Белвю

52 КЗ, Осми декември, Лаврентий, Кооперативен пазар, *Патриарх Евтимий,  Автогара, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил  Коларов), Самолета, ДЗС, Център Аксаково, Пазара, Изворско, Разклон Изворско, Любен Каравелово,  Новаково, Крумово, К. Радево, Ботево

54 КЗ, Осми декември, Катедралата (бул. Вл.Варненчик), Тракия, *Патриарх Евтимий,  Автогара, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил  Коларов), Самолета, ДЗС, Център Аксаково, Пазара, Изворско, Разклон Изворско, Любен Каравелово*, с. Водица, с. Засмяноотделни курсове от/до Любен Каравелово

55+56  ЖПГара, Македонски дом (обратната посока Димчо Дебелянов), Осми декември, КЗ, Пожелание, Джанавара, Лазур,  Калин, Любен Каравелов, Народни будители, Център Аспарухово*, Зора, Разклон Кантара, Кантара, (отделни курсове Гробище Кантара), Разклон Кантара, Разклон Крушките, М-ст Крушките * от Крушките към ЖПГара се пропуска Кантара в определени курсове

59 КЗ, Осми декември, Катедралата (бул. Вл.Варненчик), Тракия, *Патриарх Евтимий,  Автогара, Иван Рилски, Борсата (Димитър Кондов), ВАМО (Васил  Коларов), Самолета, ДЗС, Център Аксаково, Пазара, Изворско, Разклон Изворско, Зорница
 отделни курсове от/до Любен Каравелово

 
60 Кронщад, Димчо Дебелянов, Осми декември, КЗ, Пожелание, Джанавара, Лазур,  Калин, Любен Каравелов, Народни будители, Център Аспарухово*, Д&#
« Last Edit: 29.08.2011, 20:39:10 by dj_the_bus »

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #16 on: 29.08.2011, 03:45:00 »
„ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ“ ЕАД - 1, 2, 3, 9, 14, 14А, 15Б, 17, 17А, 20, 22, 23, 36, 37, 41, 42, 46, 48, 48А, 51, 55+56, 60, 109, 122
„ТРАНСТРИУМФ ХОЛДИНГ“ АД - 7, 8, 10, 10А, 13, 13А, 15, 18, 18А, 21, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 31, 31А, 32, 33, 35, 39, 40, 43, 43А, 49, 52, 54, 59, 118, 118А, 121, 131, 209, 209БЪРЗ, 409, 409А, 409БЪРЗ
СЪВМЕСТНО - 12 И 148

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #17 on: 13.09.2011, 17:01:00 »
По повод публикация в Плевенската тема:
http://www.ltek.strefa.pl/galeria/displayimage.php?album=593&pos=20
Това е Икарус 280 на линия 9 БЪРЗ, прототипа на линия 109. Това е бившата начална спирка за автобусите за курортите, между митрополията и Катедралата, сега пешеходна част.
Икарус по линия 9 пристига на Катедралата
http://www.ltek.strefa.pl/galeria/displayimage.php?album=593&pos=21


Следва още...
Линия 6-Обиколната
http://www.ltek.strefa.pl/galeria/displayimage.php?album=593&pos=16

Линия 11, до колкото виждам
http://www.ltek.strefa.pl/galeria/displayimage.php?album=593&pos=15

Линия 5- Обиколна, Центъра - Техникумите - Центъра
http://www.ltek.strefa.pl/galeria/displayimage.php?album=593&pos=17


Линия 3, на Катедралата, днешна такси-стоянка...
http://www.ltek.strefa.pl/galeria/displayimage.php?album=593&pos=18

Нещо доста ретро, не знам къде
http://www.ltek.strefa.pl/galeria/displayimage.php?album=593&pos=19

Явно и в наши дни се продължава традицията на ДАП-а- най-хубавите автобуси да въртят на линиите за курортите :)

Offline Tony

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #18 on: 13.09.2011, 17:33:03 »
Линия 6 - снимката е правена малко преди спирка Проектантска в посока Владиславово.
Линия 5 - на спирка Полиграфия в посока Почивка
Последната снимка е правена на мястото на днешното Пикадили-център.  :)

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Линиите на Варна в миналото
« Reply #19 on: 13.09.2011, 22:47:33 »
Подозирах, че ще е там, за последната снимка. Все пак там е бил гаражът на ДАП-а по него време. 6-цата повече ми прилича да е снимана около колелото, под Патриарх Евтимий...

11- не знам кога е правена снимката. Много ми прилича да е първата 11-ка, евентуално в Аспарухово, ресторант Лазур. Ако е по-късна снимката, остава да е цветния квартал, но ме съмнява.
« Last Edit: 14.09.2011, 01:54:21 by dj_the_bus »