Author Topic: История на маршрутната мрежа и превозните средства  (Read 146786 times)

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
  • В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
    • View Profile
Ехх, Ветерът  :rolleyes:

1845 Благой го съсипа за отрицателно време. Имаше реклама Milka M-joy преди Weiss profil.
И вместо да му дават 5849 или 1635 после, трябваше да го сложат на някое Волво за наказание. :crazy: По-голям дивак от него беше само Венко Видев от 0354. И може би Венцислав Димов от 1604.

Не знаех, че 0818 е от Фрайбург.
Имаха специфична миризма. После ми хареса как бяха претапицирали 0818, но жълтата боя не ми се връзваше, макар и да беше свежа на изпроводяк. Много дълго беше с реклама на Сима, поне година, ако не и повече. Друг интересен момент бяха седалките в съчленението - единствените такива автобуси.
Но подобно но останалите морги, към 2009-та бяха вече на 25+ години.

3511 имаше същата реклама на M-joy, някъде 2006-та, ако не се лъжа, преди Societe Generale. 3453 мисля, че също е бил с тази реклама.

5476 лачен и лъскав преди намесата на Хугас Михран - от Хамбург и "само" на 17-18 години, но все пак 4-та ръка.
« Last Edit: 02.09.2025, 23:10:59 by Tisho »
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

МАН а е най доброто нещо което се е случило за софийския ГТ след метрото в последните 20 години.

Offline Анонимен0405

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 133
    • View Profile
Няколко кадъра от 2003 :rolleyes:

Източник: kamim.sk

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
  • В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
    • View Profile
Какви мили спомени  :rolleyes: ...

Щайгерите (бяха 2 или 3 на Транстриумф, имаше и един син) се движеха за много за малко и само по линия 32. Обикновено през тях години бяха сиво-сините швейцарски мерцедеси с дървените седалки и после МАН НЛ202, първите нископодови от Цюрих. Никога не съм пътувал с Щаер, нямах късмета.
И преди да съберат 32 с 13 се случваше да пускат и разни O305 като: 6964, 1352, 5745, 5598, късите Юлиета с бивша реклама на Райфайзен като 6576 и 7862 и т.н.
Линия 32 беше минала и през други интересни метаморфози.
По едно време залагаха само Амера (1137), Йордан (2096) и Анастас Краев (2095). Когато се счупеха, излизаха O309, 1138, 1139 и даже 0283, който не го вадеха освен за служебни или Арменска църква. Питайте Михран Агопян, мисля, че още кара Соларис.
Маршрутът от ЖПГара временно се препокриваше по Цар Освободител с линия 20 до Окръжна болница и после завиваше надясно за Битоля и Мир. Това беше след като направиха Генерал Колев еднопосочна и съответно разкараха завинаги съчленените от 13, пускайки я през Пирин.

Освен тази Кароса имаше още 1 - на Травел. Тя беше фикс на 209. Тази беше на някакъв частник, не знам дали на Транстриумф или на Травел. И двете фирми имаха. Даже едната ходеше и на другите аксаковски села като 24, 26, 27, 28, както и на 121 и беше част от подвижният състав на Юриевите (обобщено - уточнявам, че имаше и други подизпълнители). Не знам последвалата ѝ регистрация.

Кентата на Девня Травел е единствената, която имаше нископодова първа врата. Но много рядко я отваряха. Този детайл първи го беше забелязал Николай Попов. И единственият градски автобус преди закупуването на Отойолите М24.
Само 3 или 4 пъти бях пътувал общо и Отойолите бяха с много добри, комфортни седалки, за разлика от шуменските EuroCity.
Кентата... си беше почти като онези на Златни пясъци - Травел...

Съчленен Икарус на 10 - предполагам фирмен.

Традиционен Икарус 280 на Коско на 148 - това беше нормата до 2006-та. Бяха по-добри (относително понятие) от тези на Транстриумф и ГТ Варна.
Ако се случваше да пътуваш в иначе хубавите Греф унд Щифт по 148, беше мъка... много по-малко автомобили, повече пътници и в час пик беше ужас. Зимата се случваше да ги пускат, когато не можеха да се справят.
В една доста сурова зима се движиха 2 Грефа на 1 ч.  :eek: . Мисля, че беше зимата на 2005/2006.
« Last Edit: 12.09.2025, 22:10:56 by Tisho »
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

МАН а е най доброто нещо което се е случило за софийския ГТ след метрото в последните 20 години.

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
  • В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
    • View Profile
Истинска радост!!!

https://www.facebook.com/groups/751155536612669/posts/1156091416119077/

Като най-много ме зарадва снимката на Травелската Кента!
По-младите любители въобще не могат да си представят колко по-неприятно беше да се пътува с тези превозни средства на фона на сегашните и колко по-пълни бяха.

Казвам го, въпреки изключителният сантимент и носталгията, която изпитвам. Особено към Шкодилаците 14тр и 15тр, 4198 и КФМ-а.

С изключение на 4-те останали от Кийл и Фленсбург, днес никой не пътува в двуврато соло и триврат съчленен.
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

МАН а е най доброто нещо което се е случило за софийския ГТ след метрото в последните 20 години.

Offline skin

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2044
    • View Profile
С изключение на 4-те останали от Кийл и Фленсбург, днес никой не пътува в двуврато соло и триврат съчленен.

Освен това и с висок под.



Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
  • В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
    • View Profile
С изключение на 4-те останали от Кийл и Фленсбург, днес никой не пътува в двуврато соло и триврат съчленен.

Освен това и с висок под.

Да, пропускам изключенията 1974 и 3280, които пазят за Каменар.

Кентата, например, беше много неудобна за качване на 3-та врата. Трябваше да катериш 3 стъпала, все едно катериш планина и понеже е едно крило, беше много неприятна и за слизане, тъй като си бил свит, докато пътуваш и реално трябва да чакаш сигурно 2 минути хората да слязат.
Кентите бяха с класическите легени и с ръчка, но пък с тапициран салон и в този смисъл по-добър от на Чавдарките.
Единственото друго по-добро беше задноразположеният двигател.
Сега си представете претъпкан 409 в час пик с "алтернативи" 4993 и 4995 преди 2005-та. Че дори и 9865 по едно време, ако не се лъжа и го сравнете с който и да е Соларис или от Цитаротата на Ченсфилд.
Няма база за сравнение просто.

И както съм тръгнал... на 11Г5 всичко му беше неудобно, все едно пътуваш с разпадащ се селски трактор...
Коско със студените Икаруси 280 по 148 зимата...
Пък и тези на Транстриумф и ГТ, особено по 14, 20, 22...

O345/G бяха направо луксозни в първите им години, въпреки, че бяха с легени и без тапицерия (с изключение на 1610, 3066, 3197 и 1973 разбира се - те бяха съвсем друго животно).
Но и те бяха високи автобуси.
Доставките на употребяваните O405/G след 2004, както и на Волвата през 2006 бяха скандални от гледна точка, че вече имаше нископодови автобуси в движение.

И както сигурно и преди съм казвал, най-големият герой от старите партиди може би е 8206, защото беше докаран през 2004 г. и издържа 18 или 19 години.
« Last Edit: 27.10.2025, 21:08:44 by Tisho »
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

МАН а е най доброто нещо което се е случило за софийския ГТ след метрото в последните 20 години.

Offline Mammoth

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3721
  • ČKD
    • View Profile
С изключение на 4-те останали от Кийл и Фленсбург, днес никой не пътува в двуврато соло и триврат съчленен.

Освен това и с висок под.
И както сигурно и преди съм казвал, най-големият герой от старите партиди може би е 8206, защото беше докаран през 2004 г. и издържа 18 или 19 години.
При това по-голямата му част от живота без турбо.  :devil: 8207 също беше доста добра машина.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6534
    • View Profile
    • Email
Ами Кентата не е нищо друго, освен ремонтиран с всякакви пластмасарии, турски лепила, бои, мокет и други дребошлъци Чавдар 11М4. А 11М4 не е градски автобус, навремето в масовия случай задната му врата въобще не се използваше. Над стълбите и имаше прибиращи се напред седалки. А пластмасариите бяха същите, с които правеха в Омуртаг кофи за боклук и всякакви такива. Легените по-късно даже и в София се появиха при нашите Икаруси. Е, имаше една Кента, като на листовката, със стандартни чавдарски седалки, че и с гъби отгоре, със старата предница - другите бяха с предни стъкла от Икарус. Тази бялата, Девненската, "ниската", беше с Конекто-вски преден джам.
Проблемът с отоплението на Икарусите е абсолютно същото, като в цяла България. Те си имат независим отоплител Вебасто, който обаче е на нафта и нормата си му е две килца нафта на час. Естествено, че ще е "развален". Пушенето пък си му е болест на двигателя още от както се е пръкнал, още от Германия, от Бюсинг, от 1957а година.
Чавдарките - интересното при вас беше, че с идването на 0 345/Г съчленените Аквариуми изчезнаха, но 11Г5 си останаха, дори и в центъра - 48 бяха само Чавдарки, двойката също - с тук-там 0 345. На 209 също имаше.
За 0 345 - дори в книгите за Мерцедес пише, че са си боклук още от създаването им - бюджетен модел за Русия, преди Путин, тогава отношенията между Русия и Запада бяха други, западните държави и фирми инвестираха, помагаха, продаваха технологии, но на руснаците все цената им се виждаше висока. Та при тях тези "Мерцедеси" бяха изцяло бракувани след 10-12 години експлоатация.
Имаше и едни претъпкани по линия 309 турски ПАЗчета, сетне масово налазиха особено в Сливен - те са едни от татковците на "щъркелите" в Пловдив.
Интересно какво стана с нискобюджетните каросови "Ивекота" на Транстриумф, след като им взеха линииге - не стана ясно къде ги изпопродадоха....
Иначе първите в света серийни изцяло нископодови, и на трите, респективно и на четирите врати, с двигател в "тоалетна" най-отзад са Икарус 412 и 417, съответно 93та и 94та година. Всички останали от тогава са все частично нископодови - и Мерцедес 0 405Н/ГН, и МАН, и Неоплан, и Ивеко, и Рено, и Ден Оудстен - или въобще нямат последна врата, или ако са поръчани с такава, тя ще е със стълби. За Волво и Скания от тогава пък да не говорим, Ван Хоол пък пък още дълги години си бяха с двигател отпред. Едва после 100% нископодови стават Неоплан, Ивеко/Рено, Мерцедес и МАН. Дори първото Цитаро пак е частично нископодово, не изцяло. Соларис знаете - те почват от Неоплан и са си така още откакто вече не са Неоплан, но още не са Соларис...В Америка още си я караме с частично нископодови, без двуетажните Денис Енвиро....
« Last Edit: 29.10.2025, 03:41:31 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9602
    • View Profile
Чавдари 11Г5 имаше и по 3 докато беше със що-годе вменяемо разписание, виждах такива по ген. Колев като студент в ТУ-Варна.  :rolleyes:

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4155
    • View Profile
    • Email
Голям брой кадри със стари автобуси от 1969г. : 
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
  • В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
    • View Profile
Ами Кентата не е нищо друго, освен ремонтиран с всякакви пластмасарии, турски лепила, бои, мокет и други дребошлъци Чавдар 11М4. А 11М4 не е градски автобус, навремето в масовия случай задната му врата въобще не се използваше. Над стълбите и имаше прибиращи се напред седалки. А пластмасариите бяха същите, с които правеха в Омуртаг кофи за боклук и всякакви такива. Легените по-късно даже и в София се появиха при нашите Икаруси. Е, имаше една Кента, като на листовката, със стандартни чавдарски седалки, че и с гъби отгоре, със старата предница - другите бяха с предни стъкла от Икарус. Тази бялата, Девненската, "ниската", беше с Конекто-вски преден джам.
Проблемът с отоплението на Икарусите е абсолютно същото, като в цяла България. Те си имат независим отоплител Вебасто, който обаче е на нафта и нормата си му е две килца нафта на час. Естествено, че ще е "развален". Пушенето пък си му е болест на двигателя още от както се е пръкнал, още от Германия, от Бюсинг, от 1957а година.
Чавдарките - интересното при вас беше, че с идването на 0 345/Г съчленените Аквариуми изчезнаха, но 11Г5 си останаха, дори и в центъра - 48 бяха само Чавдарки, двойката също - с тук-там 0 345. На 209 също имаше.
За 0 345 - дори в книгите за Мерцедес пише, че са си боклук още от създаването им - бюджетен модел за Русия, преди Путин, тогава отношенията между Русия и Запада бяха други, западните държави и фирми инвестираха, помагаха, продаваха технологии, но на руснаците все цената им се виждаше висока. Та при тях тези "Мерцедеси" бяха изцяло бракувани след 10-12 години експлоатация.
Имаше и едни претъпкани по линия 309 турски ПАЗчета, сетне масово налазиха особено в Сливен - те са едни от татковците на "щъркелите" в Пловдив.
Интересно какво стана с нискобюджетните каросови "Ивекота" на Транстриумф, след като им взеха линииге - не стана ясно къде ги изпопродадоха....
Иначе първите в света серийни изцяло нископодови, и на трите, респективно и на четирите врати, с двигател в "тоалетна" най-отзад са Икарус 412 и 417, съответно 93та и 94та година. Всички останали от тогава са все частично нископодови - и Мерцедес 0 405Н/ГН, и МАН, и Неоплан, и Ивеко, и Рено, и Ден Оудстен - или въобще нямат последна врата, или ако са поръчани с такава, тя ще е със стълби. За Волво и Скания от тогава пък да не говорим, Ван Хоол пък пък още дълги години си бяха с двигател отпред. Едва после 100% нископодови стават Неоплан, Ивеко/Рено, Мерцедес и МАН. Дори първото Цитаро пак е частично нископодово, не изцяло. Соларис знаете - те почват от Неоплан и са си така още откакто вече не са Неоплан, но още не са Соларис...В Америка още си я караме с частично нископодови, без двуетажните Денис Енвиро....

Кентата си беше и от техническа гледна точка е абсолютен боклук. Тези на Травел се чупеха толкова много, че Травел едва смогваха лятно време да си покриват линиите. Затова един ден (30.06. или 30.07.2007) се стигна до там Транстриумф да купят акциите на Травел.
За софийските - 2828 беше някаква пародия на нещо, но беше почти приятен на фона на 141 и другите животни в движение, особено белите SL.

Не "дори"!
По 48, 2, 3, 41, 42 и селата имаше Чавдари по наряд до 2009 всеки ден, а 48 беше обслужвана изцяло от Чавдар 11Г5 до идването на Тедомите.
После бързо замениха Чавдарът с Икарус 260, Икарусът - с Рено, Реното - с Тедом и Тедомът - с O345, O405/N.

За частичните нископодови - предполагам знаеш, че дълги години МАН и Неоплан бяха едно и също?
Дори Неоплан бяха с по-шумни и по-маломощни или също толкова мощни двигатели. Още си спомням автобуси като Дюселдорфските и Берлинските съчленени като 8809, 9410 и 9413 в какво лошо състояние бяха още при пристигането си.
А с 9412 даже нямах късмета да пътувам, той се движи за много малко.

И все пак, винаги бих предпочел триврато соло и четириврат съчленен пред динозаврите с две врати и особено с по 1 крило.

За вебастото не знам.
За мен е енигма, как 95% от любителите на градски транспорт в България са фенове на най-недодяланото, грозно, зле скалъпено чудовище - Икарус 280.
Малко са автобусните модели, за които мога да кажа, че всичко им мразя. Икарусът със сигурност попада в тази категория.

С изключение на 4-те останали от Кийл и Фленсбург, днес никой не пътува в двуврато соло и триврат съчленен.

Освен това и с висок под.
И както сигурно и преди съм казвал, най-големият герой от старите партиди може би е 8206, защото беше докаран през 2004 г. и издържа 18 или 19 години.
При това по-голямата му част от живота без турбо.  :devil: 8207 също беше доста добра машина.

Да, още ме е яд, че 8207 и Неопланите си заминаха много преди 8206.
Оранжевата и по-нова Боза от Фленсбург беше доста приличен автобус.
Сега 1624, 0951, 0952, 1620 са на косъм да бият рекорда на 8206. Ако който и да е от тях оцелее до следващото лято, ще чукнат 19 години в движение.

И даже 8207 беше съпоставим с 0478 (2615). Много вървяха и бяха по-тихи от ония другите, дето се чуваха от километър като 8806.
« Last Edit: Today at 16:29:49 by Tisho »
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

МАН а е най доброто нещо което се е случило за софийския ГТ след метрото в последните 20 години.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6534
    • View Profile
    • Email
Неоплан е закупена от МАН през 2001ва. Преди това са си отделна, семейна фирма,ползват двигатели на МАН, Мерцедес, Дойц...
От Икарус са ти такива впечатленията, защото не си живял през 80те, когато бяха съвсем нови, като такива не се усещаха как вървят, а и по-хубаво просто нямаше. 11Г5 си бяха дрънкалаци още нови, от завода.Аквариумите като нови биваха, но страшно бързо се разбиваха и ставаха на трътка.
« Last Edit: 04.11.2025, 09:29:13 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9602
    • View Profile
По-хубави автобуси от Икарусите наистина нямаше, но шумът в салона, миризмата на нафта и изгорели газове и придърпванията от ръчните скорости бяха неприятни.  :rolleyes:

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
  • В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
    • View Profile
По-хубави автобуси от Икарусите наистина нямаше, но шумът в салона, миризмата на нафта и изгорели газове и придърпванията от ръчните скорости бяха неприятни.  :rolleyes:

Защо твърдите, че по-хубави автобуси от Икарусите не е имало?  :help:

Автобуси като 4031, 3312, които бяха на Транстриумф, имаха и телевизор в първите им години. 0582 и 8189 също.
O305G, а и някои MAN SG 240 и 280 са доказателството, че Е имало по-хубави автобуси от съветският боклук от Унгария!

Произведени през 1979-83 със задноразположен двигател, по-нисък под, автоматична скоростна кутия и цялостно по-добра возия, да не говорим по-приятно и по-топло купе.

И държа да подчертая, че софийските O305G нямаха и никога не са имали нищо общо с варненските.
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

МАН а е най доброто нещо което се е случило за софийския ГТ след метрото в последните 20 години.

Offline Анонимен0405

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 133
    • View Profile
По-хубави автобуси от Икарусите наистина нямаше, но шумът в салона, миризмата на нафта и изгорели газове и придърпванията от ръчните скорости бяха неприятни.  :rolleyes:

"Рейсът е хубав, ама не е" е положението. Буквално изброихте всички неща, които достатъчно обобщават, че Икарусът е боклук. (поне за мен)

Ако това разпадащо се още от фабриката, шумно, пушещо повече от ТЕЦ "Бобов дол", миризливо и неудобно подобие на автобус е по- хубаво от сегашните автобуси и немските тенекии трета ръка на дапа и на транса, аз съм трамвай.
« Last Edit: Today at 18:10:52 by Анонимен0405 »

Offline david

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 553
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
По-хубави автобуси от Икарусите наистина нямаше, но шумът в салона, миризмата на нафта и изгорели газове и придърпванията от ръчните скорости бяха неприятни.  :rolleyes:

"Рейсът е хубав, ама не е" е положението. Буквално изброихте всички неща, които достатъчно обобщават, че Икарусът е боклук. (поне за мен)

Ако това разпадащо се още от фабриката, шумно, пушещо повече от ТЕЦ "Бобов дол", миризливо и неудобно подобие на автобус е по- хубаво от сегашните автобуси и немските тенекии трета ръка на дапа и на транса, аз съм трамвай.
Много ми е интересно какво си видял от марката Икарус, освен клипчетата по Ютуб.  :help:

15751

Offline skin

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2044
    • View Profile
За мен всеки автобус си има чар, но си предпочитам Меркендез(преди създаването на Цитаро, естествено). На тоя етап обаче съм фен на Соларис, който във Варна не харесвах(може би, защото не бях карал), докато не подкарах в Германия и се влюбих. Да, Меркендез се вижда и усеща като по-скъпо, но за мен градски автобус не трябва да бъде натъпкан с излишни системи, които в много от ситуациите пречат, отколкото да помагат(пример с автоматичната спирачна система, която дори при 20 км/ч ти набива спирачките при най-малкото препятствие, което е в разрез с безопасността за пътниците). Че умишлено покачват цената се подразбира.



Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6534
    • View Profile
    • Email
По-хубави автобуси от Икарусите наистина нямаше, но шумът в салона, миризмата на нафта и изгорели газове и придърпванията от ръчните скорости бяха неприятни.  :rolleyes:

"Рейсът е хубав, ама не е" е положението. Буквално изброихте всички неща, които достатъчно обобщават, че Икарусът е боклук. (поне за мен)

Ако това разпадащо се още от фабриката, шумно, пушещо повече от ТЕЦ "Бобов дол", миризливо и неудобно подобие на автобус е по- хубаво от сегашните автобуси и немските тенекии трета ръка на дапа и на транса, аз съм трамвай.
Много ми е интересно какво си видял от марката Икарус, освен клипчетата по Ютуб.  :help:
Абсолютно никой, роден след промените, не е видял нищо различно - особено в България. Освен наши си, вече засрани в Станкето или оставени с години на произвола, без никаква поддръжка, или втора, трета и не знам коя употреба от ГДР, Чехия, Словакия и т.н. Писано е и друг път, до 89та унгарците редовно доставят части по списък (немалка част от които в последствие у нас просто се крадат по даповете и в Станкето), но сетне спират и кошмарът става тотален. Немските автобуси ако мислите, че са супер и идеални - много са далече от това, съвсем не са стока и цвете за мирисане.
Варненските Солариси специално са възможно най-евтиното и нискобюджетно изпълнение, дори табелите и информационната система барабар с вътрешните монитори са сръбски.
По рейс и по жена не се тича!