Пък относно идеята да въртят трамвайте и автобусите на ул. Шипка, това е все едно да направиш 280 и 94 да въртят на зала Христо Ботев, пък от там нагоре да имаш автобус на 20 мин.
Ами да си вървят, аз отдавна не живея там.
Според Гугъл ърта между двете точки (Шипка и обръщалото) разстоянието е 504 метра и 46 см, но аз не съм настоявал за съкращение на трамвая, по-скоро за единичен коловоз в южната страна на платното. И съм готов да се обзаложа, че трамваят ще минава по него по-бързо, отколкото след чакане на два светофара и дрънкане по навлеци, които са спрели на трасето му.
Проблемът на ул. Дамяница е нейното лошо състояние, особено около моста (тя след това май става Планинец, все едно).
Навсякъде по света се бутат къщи при прокарване на нови пътища. В края на краищата се предполага, че интересите на стотици хиляди преминаващи са по-големи от интересите на няколко десетки живеещи. Отдавна никой не те бута в панелка, след като са съборили къщата ти. Даже се наблюдава обратното - хора с информация за нови магистрални трасета умишлено изкупуват места, които ще бъдат отчуждени след няколко години. С получените пари от къща в Княжево можеш да си построиш къща в който район си пожелаеш (без централните части) - даже и в Студентски град има къщи, противно на твоята представа. Всъщност по-голямата част от отчуждителното обезщетение се пада на парцела.
Не искам да съм лош пророк, но мисля, че даже и след пускането на АМ Люлин княжевци ще продължават да плащат жесток кръвен данък, ако не се подобри своевременно пътят. Да не говорим за влошаващото се екологично състояние. Само след 5 години през Княжево ще преминават толкова много коли, че опашките няма да са по-малки от сегашните, въпреки магистралата. Тази магистрала няма да върши никаква работа на хилядите перничани и дупничани, работещи в южната част на София.
И да искаш, и да не искаш, районът на Красна поляна, Земляне, Електрокарния завод тепърва ще се застроява, същото вече е факт за Овча купел между Любляна и НБУ. Така че считам за неестествен затапващият край на Любляна до Средсело. Дали ще продължава по Войводина могила, или ще се изсипва увеличеният трафик насред Княжево, или пък по, дай Боже, магистралния околовръстен път - но това е величина, която не може да се пренебрегне.