Author Topic: МАЗ-203/205/206  (Read 4503 times)

Offline kalashnik

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 62
    • View Profile
    • Email
МАЗ-203/205/206
« on: 13.09.2010, 19:11:28 »
Какво мислите за новите Мазове? Според мен са една идейка над Мерцедесите като технически решения, ергономия и издръжливост.

ПП Скоро ще има фото.
THE BEST AUTOBUS - 9099

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5251
    • View Profile
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #1 on: 13.09.2010, 19:58:44 »
Хаха да бе.. Над кои мерцедеси ? О305 - може би да - иначе не.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline kalashnik

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 62
    • View Profile
    • Email
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #2 on: 13.09.2010, 21:06:22 »
Кракомобиле не си прав, в момента си пиша с един белорусец който е бил стажант от даскало в МАЗ и качеството на работа се е повишило доста, панелите са модулни, като на повечето западни автобуси, всичко е правено според нормите на ЕС. Освен това агрегатите са само западни.








THE BEST AUTOBUS - 9099

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6341
    • View Profile
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #3 on: 13.09.2010, 21:51:48 »
Остава и по нормите на Зимбабве да ги правят.

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2734
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #4 on: 13.09.2010, 22:11:29 »
Плоскостите на тавана в салона малко вълнообразни ми се виждат.  :rolleyes: :D

RIP 4916

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6854
    • View Profile
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #5 on: 13.09.2010, 22:29:36 »
Сигурно са вече протекли.

Този раздел е за автобусите в София. Внимавайте къде какво публикувате.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #6 on: 13.09.2010, 23:36:47 »
Какво мислите за новите Мазове? Според мен са една идейка над Мерцедесите като технически решения, ергономия и издръжливост.

Доста ме разсмя. Лично имах досег с ето този МАЗ



Признавам, че на външен вид са го докарали, но ....
като оставим настрана чудесния и ергономичен волан, я ми кажи как ще дадеш мигач или ще свирнеш след като лостчето за това няма абсолютно НИКАКЪВ ход нагоре-надолу или настрани защото опира в таблото. Та за технически решения ли говореше или за ергономичност ...  :D :D :D
  :D
НЕ на хейтърството!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4586
    • View Profile
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #7 on: 14.09.2010, 08:24:43 »
Освен всичко друго МАЗ-205 е с архаична компоновка със задвижване на средния мост а не на задния и има всички недостатъци на тази компоновка - непоносими центростремителни сили отзад при завой, нестабилност и силно занасяне на задницата. Съчленението съответно е калпава белоруска измислица, а не Хюбнер. Conecto LF G няма нито един от посочените недостатъци и при това е с по-добра планировка на салона - има повече седящи места в предната част.  :)

Online IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
    • View Profile
    • Email
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #8 on: 14.09.2010, 11:49:19 »
Задвижването на средния мост се прилага и досега в Швеция и в страните от Бенелюкс. И сега се произвеждат такива автобуси на основата на Волво. На Скандинавския полуостров с неговата зима и в Швейцария с нейните градски баири условията хич не са за автобус от "бутащ" тип. Тъй че не е в това проблемът.

Проблемът е, че всички *АЗ, ЗИ*, АЗЛК (Сговнич), *МЗ и т.н. са от един дол дренки. Съветската промишленост, каквито и достижения да има, винаги е била военно ориентирана, всичко останало е "ширпотреб", тоест не особено читаво. Това че хайванинът Путин слага високи мита върху вноса на транспортна техника (а да не мислите, че руските мафиоти и олигарси се возят с руски коли), за да има кой да купува боклуците видяхме до какви резултати води - виждате Чавдарките 26хх. Същото се отнася и за московския кмет Лужков, който не знам с кой акъл пълни Москва с барутарници с дизайн от 60-те години с контакторно управление - ЗИУ 9. Както и с порногафия ЛиАЗ 6212....При леките автомобили положението е трагично - Сговнич не се произвежда от години - АЗЛК - Ах Защо Ли Те Купих фалира, Волга вече няма, ЗАЗ също....Само Лада все още се крепи само и единствено заради путинския пишман "протекционизъм". Просто сделаното си е сделано и това е.
« Last Edit: 14.09.2010, 12:02:45 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #9 on: 14.09.2010, 15:56:45 »
Просто сделаното си е сделано и това е.

Това е  :fan:
НЕ на хейтърството!

Offline hh_2000

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
    • Email
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #10 on: 11.01.2011, 00:07:24 »
Ето един беларуски сайт с подробно описание на тези автобуси:

http://beltransport.by/ps/psbus.html

Доколкото знам автобуси МАЗ се движат в Румъния. Интересно дали някой е чувал някакви отзиви???

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #11 on: 11.01.2011, 02:20:28 »
Ето един беларуски сайт с подробно описание на тези автобуси:

http://beltransport.by/ps/psbus.html

Доколкото знам автобуси МАЗ се движат в Румъния. Интересно дали някой е чувал някакви отзиви???

Не само,ами и съм се возил в МАЗ-103-104.Леко първобитен дизайн в салона,иначе нищо особено.Като шум и возия се трае,много по-добре от турските BMC-та.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline hh_2000

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
    • Email
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #12 on: 11.01.2011, 18:29:04 »
Ето дискусия по темета в един руски форум:

http://forum.esmasoft.com/viewtopic.php?t=5102

@Beer - А има ли голяма разлика във возията между 103 и 104. Доколкото знам 104 е с ярославски двигател.

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #13 on: 12.01.2011, 02:56:30 »
Ето дискусия по темета в един руски форум:

http://forum.esmasoft.com/viewtopic.php?t=5102

@Beer - А има ли голяма разлика във возията между 103 и 104. Доколкото знам 104 е с ярославски двигател.

Сега проверих-бил съм само в 103.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline Владислав

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
    • Email
Re: МАЗ-203/205/206
« Reply #14 on: 13.01.2011, 19:35:37 »
... с дизайн от 60-те години с контакторно управление - ЗИУ 9.
А какво ще кажеш за Икарус-280?

Както и с порногафия ЛиАЗ 6212
Особен поглед. :blink: Добър автобусът.