Author Topic: Кръстовища на две нива и тяхното изграждане  (Read 150433 times)

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2566
    • View Profile
На ниво терен предполагам ще остане сегашната ситуация ! На долно ниво ще директна връзка Гоце Делчев - Житница и под нея метротунела ! Фандъкова го спомена за първи път преди около месец , а за такъв проект съм слушал преди 10 и повече години !

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9584
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Принципно би било добре автобусите по 73, 83 и 102 "да се покрият" в тунела и по този начин да се спести "тегло" от организацията на движението на ниво терен, която в момента е ужасна, както и да се направи по-лесна връзката на тези линии с метростанцията но възможно ли е това предвид реката?
По-скоро ще е мост на "Цар Борис III", както е на Семинарията и разбира се пак с помощта на някои неконтролируеми фактори толерирано ще е автомобилното движение, но нейсе.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2566
    • View Profile
Възможно е и аз да не съм разбрал правилно ! Все пак информацията е твърде оскъдна !

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
По-скоро ще е мост на "Цар Борис III", както е на Семинарията и разбира се пак с помощта на някои неконтролируеми фактори толерирано ще е автомобилното движение, но нейсе.

Мост няма да има. Метрото и без друго ще е на голяма дълбочина и заедно с него, както написах  ще се изгради автомобилен тунел. Борис ще остане на ниво терен заради трамвая и левите завои от Гоце Делчев и Житница.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5336
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
В работния проект за метрото се вижда траншея на Житница/Гоце Делчев под Борис ІІІ. Същото като на Гешов и Борис ІІІ, но по-тясно.
http://spasimetroto.org/%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B8/%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F-14
« Last Edit: 21.03.2016, 23:56:12 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 549
    • View Profile
    • Email
Искам да попитам, дали някъде е обсъждана идеята под нивото на кръстовището да премине само трамвая? Така според мен ще се обособи трасето на скоростния транспорт, ще има пряка и безконфликтна връзка между трамвая и метрото, а кръстовището и Борис ще може да се разширят за сметка на сегашното трамвайно трасе. Малко късно е вече за такива варианти, но все пак да си питам

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5336
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Не си спомням да се е обсъждало. Спомням си обаче, че се е обсъждаше преустройството на Цар Борис ||| като бул. България с централноразположено трамвайно трасе.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 885
    • View Profile
    • Email
Според мен трамвая в края на булеварда като Искърско шосе, Борис III е много по-добър вариант. А централно разположеното трасе от типа Шипченски проход, Мария Луиза, Ботев и др. е нещото което трябва при всяка една реконструкция на трамвайно трасе да се изкоренява и премахва.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4549
    • View Profile
Трамвай в края на булеварда е определено по-доброто решение - намаляват се конфликтите и е по-удобно за пътниците, тъй като не се налага да пресичат рисково пътното платно.  :rolleyes:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9584
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Според мен трамвая в края на булеварда като Искърско шосе, Борис III е много по-добър вариант. А централно разположеното трасе от типа Шипченски проход, Мария Луиза, Ботев и др. е нещото което трябва при всяка една реконструкция на трамвайно трасе да се изкоренява и премахва.
Може би са имали предвид централноразположено обособено трасе, както е на булевард "България", но на мен ми се струва, че с локалните платна на "Цар Борис III" няма място за такова преустройство освен ако те се премахнат, но това е друг въпрос. Дано МД 3 да стане повод за някакво подобрение по "Цар Борис III" без значение колко малко ще е тъй като благоустройството и наличната инфраструктура там в момента е в ужасно състояние, включително и на кръстовището на "Красно село".

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2566
    • View Profile
Някакво подобрение ще има ! Колкото да се прехвърлят тапите на съседните кръстовища !

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4518
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
По интересно ще е как ще строят метрото и евентуално едновременно прекъснат тм5 за реконструкция на трасето. То със сигурност няма да изкара в това плачевно състояние до 2019 г.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Ееее, наивни ми приятелю, ще кажат че заради метрото няма да ремонтират нищо за да не стресират гражданите допълнително и така до края на мандата, когато всички ударно ще започне.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
По интересно ще е как ще строят метрото и евентуално едновременно прекъснат тм5 за реконструкция на трасето. То със сигурност няма да изкара в това плачевно състояние до 2019 г.
Както пресякоха Искърско шосе, без да затварят Искърско шосе и ТМ20/23 (освен за минимално време). Немислимо е както спирането на ТМ5, така и на Цар Борис III за време, по-дълго от седмица.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3010
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Quote
Проектът за съоръжението на булевардите "Иван Ев. Гешов" и "България" трябва да бъде реализиран до края на 2013 г., съобщи зам.-кметът на София Любомир Христов
http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/stroitelstvoto-na-oshte-edno-krystovishte-na-dve-niva-v-sofiia-zapochva-dogodina-138563/

Quote
Строежът на кръстовището на две нива при бул.”България” и “Гешов” ще започне през есента и трябва да е готово до пролетта или лятото на 2014 г.
http://www.mediapool.bg/stroezhat-na-krastovishteto-na-dve-niva-pri-bulbulgaria-i-geshov-tragva-prez-esenta-news203452.html

Quote
Строят кръстовището на булевардите „Гешов” и „България” в края на 2015
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1489707

2016г. все още няма кръстовище...
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Предвид това, какво искат да правят - по-добре, че няма.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4266
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Дано и никога не стане в този вид  :) Дано след отстраняването на ръководството на ЦГМ да се осъществи препроектиране на кръстовището и то да добие малко по-нормален вид.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2566
    • View Profile
Надай се коньо на зелена трева !
Може да има леко подобрение в областта на транспорта и то много зависи кой ще замени Любомир Христов ! На чудеса не се надявайте !

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15659
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
« Last Edit: 12.07.2016, 09:05:08 by difian »