Author Topic: Кръстовища на две нива и тяхното изграждане  (Read 270523 times)

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Този проект е не само за мост на две нива, но и за пробив към Младост 2. Така че полза със сигурност ще има - алтернатива за движението между, от и към Младост1 и Младост2. Това го пише и в статията!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Удобна връзка се получава между кварталите около ВУЗовете и Онкологията с Бизнес парк Младост и арйона на Арена-Младост. В момента всички от Младост 2, 3, 4 и Бизнес парка задължително трябва да минат през светофарите пред Деница. Разбира се, западната част на Киприян трябва да загуби статута си на паркинг. Връзката ще е наложителна, когато започне изграждането на метролъча до Камбаните и се наложи стесняване на Малинов.

За кръстовището на Семинарията - и аз очаквах то да е в първата вълна. Но там реконструкцията трябва да започне още от Св.Наум и вероятно средствата ще са по-сериозни. А и при стеснен бул.Черни връх е абсурдно да се запуши и втората артерия в района.

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Ако се пусне Киприян към Младост 1 може да се затваря Малинов за ремонти. Ако се пусне и другото планирано трасе от Деница до 11 км по новия път, който трябва да е над метрото също ще се постигне отпушване.
Иначе, и на мен ми се срува малко ненужно да се прави естакада там където е планирана в момвнта (от Евромаркет до последната спирка на 306), но ще видим, може пък и да си заслужа...
А що се отнася до семинарияте предполагам, че там организацията ще е много по-сложна и заради изграждането на евентуалното ново трамявайно трасе, което също трябва да е там. така, че предполагам това ще глътне много повече пари и затовеа за момента го изчашват.
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Наистина трябва да се помисли за нова организация на кръстовището на Йерусалим и Сахаров, както е по ПУП, иначе ще се блокира районът.

Да се надяваме, че улицата към Младост-2 ще е 2х2 ленти.
Интересно ми е също дали ще пуснат някакъв градски транспорт по новото трасе.

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
. Мостът е с широки отвори, а не е ортогонален/правоъгълен. Технически параметри на първо ниво: Ширина на пътно платно на моста - 8 м. - две ленти от по 4 м. в двете посока; Ширина на тротоарите - 75 см; Входящите ленти в кръстовището са 2 с ширина 3 м, а изходящата е една с ширина 4.50 м. Технически параметри на мостовото съоръжение: Триотворна стоманена конструкция със централен отвор 40 м. и крайни от съответно 19 м. и 23 м. - www.sofia.bg

Всички се надяваме да пуснат тролея. Моята лична мечта е в Младост да се изгради тролейбусен транспорт, но е много малко вероятно.
Но мен повече ме притеснява кой би минал по него заради организацията на транспорта при метрото - 2 светофара, безумен обратен завой и тн.
« Last Edit: 14.07.2011, 10:39:05 by Kraxx »
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
. Мостът е с широки отвори, а не е ортогонален/правоъгълен.
То бива прости журналисти ама това дебил от 2ри клас не би го написал. Иначе по темата в бъдеще като се почне строителството на метрото към бизнес парка и реконстрикцията на Малинов това трасе ще е изключително необходимо.

Offline slavybg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
    • View Profile
    • Email
. Мостът е с широки отвори, а не е ортогонален/правоъгълен. Технически параметри на първо ниво: Ширина на пътно платно на моста - 8 м. - две ленти от по 4 м. в двете посока; Ширина на тротоарите - 75 см; Входящите ленти в кръстовището са 2 с ширина 3 м, а изходящата е една с ширина 4.50 м. Технически параметри на мостовото съоръжение: Триотворна стоманена конструкция със централен отвор 40 м. и крайни от съответно 19 м. и 23 м. - www.sofia.bg

Всички се надяваме да пуснат тролея. Моята лична мечта е в Младост да се изгради тролейбусен транспорт, но е много малко вероятно.
Но мен повече ме притеснява кой би минал по него заради организацията на транспорта при метрото - 2 светофара, безумен обратен завой и тн.
мда това с лудницата при метрото и мен отдавна ме притеснява, там ще става манджа с грозде. във схемата на gis-sofia има решение на този проблем и то е за излизане от посолствата направо на кръстовището с йерусалим, което в такъв случай ще стане 4-клонно. само дето това решение го няма в ОУП и на всичкото отгоре изхода на подлеза и асансьора за метрото се намират точно там където би трябвало да се построи този 4ти клона на кръстовището. демек, надали ще стане някога.

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.php?folder=podrobni/2011/Mladost_1/

Ето ви ПУП влясъл в сила. Гледайте и се посмейте с мен  :D , защото аз съм на ROFl

Само на пръв поглед се вижда, че там където е кръстовището има асансьор, искад да вземат целия паркинг пред 73 блок и други подобни смешки
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Аз доколкото виждам, четвъртият клон на кръстовището ще идва косо спрямо Сахаров, така че асансьорът си остава. Като цяло това е по-добро решение от съществуващата в момента организация. Единствено бл.73 е прецакан, но има до него планиран надземен и подземен паркинг, който, ако се построи, може да поеме колите на живущите.

Offline sopolivko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 314
    • View Profile
    • Email
От сега си представям задръстванията   :( А дали ще местят нанякъде 88 и 413 за времето на строежа?

Offline slavybg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
    • View Profile
    • Email
да точно това имам предвид. хубаво е че поне в ПУП го има. само че ми се струва доста тъпо заради 1 асансьор четвъртия клон на кръстовището да е така кофти под ъгъл. явно няма никаква синхрон между оделните проекти. ако накой се беше съобразил, можеше асансьора да е малко по-настрани и кръстовището да си стане геометрично правилно. освен това така новия клон щеше а е точно върху подлеза и щеше да е много лесно да се направи 4-ти вход на подлеза. ама така е при нас, не се прави синхронизация с никой проект който няма да започне в най-близко бъдеще,

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
можеше асансьора да е малко по-настрани и кръстовището да си стане геометрично правилно.
Напротив, идеята е кръстовището да е косо, защото ако беше правилно, щеше да има завой на 90 градуса на стотина метра от него. Основното направление е към посолствата, а заходът към уличките в Младост-1 ще е от другата страна.

Ляпчев няма да бъде затварян за дълго време, това беше написано във вчерашното съобщение. Когато това се налага за няколко дни - А88 и 413 ще минават по Марко Семов.

Offline slavybg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
    • View Profile
    • Email
можеше асансьора да е малко по-настрани и кръстовището да си стане геометрично правилно.
Напротив, идеята е кръстовището да е косо, защото ако беше правилно, щеше да има завой на 90 градуса на стотина метра от него. Основното направление е към посолствата, а заходът към уличките в Младост-1 ще е от другата страна.

Ляпчев няма да бъде затварян за дълго време, това беше написано във вчерашното съобщение. Когато това се налага за няколко дни - А88 и 413 ще минават по Марко Семов.
аз съм на мнение че основнарта идея на целия проект е да има алтернатива освен малинов и цариградско. така стигнал до това кръстовище (идвайки от посолствата) основната посока е на ляво по въртопа (иначе трябва да се ходи по йерусалим и през локалното до ктъговото на 4ти) и на практика всяко скосяване на този завой ще се отрази в по остър ляв към моста и съответно в по-остър десен от въртопа към посолствата. мен това ме притеснява

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
"Остър ляв завой към моста" в момента се прави на същото място, където ще бъде и след корекцията. На идващите от моста им се увеличава побегът с 30 метра, но пък имат едно кръстовище по-малко.

Offline slavybg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
    • View Profile
    • Email
"Остър ляв завой към моста" в момента се прави на същото място, където ще бъде и след корекцията. На идващите от моста им се увеличава побегът с 30 метра, но пък имат едно кръстовище по-малко.
сега там се прави обратен, аз имам предвид дали левия при едно евентуално ново решение ще е 90 градуса или по-малко

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Има и други кръстовища с остри завои, като например на Ляпчев и Климент Охридски (там е около 50-градусов), тук надали ще е по-малък от 65-70 градуса.

Offline slavybg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
    • View Profile
    • Email
Има и други кръстовища с остри завои, като например на Ляпчев и Климент Охридски (там е около 50-градусов), тук надали ще е по-малък от 65-70 градуса.
и за това почти всеки който минава от там за първи път (а по-заплеснатите и не запърви) се опитва да се навре в насрещното.
мен мисълта ми беше че скосявайки завоя преди кръстовището, този се прави по-остър и файдата от скосяването не е голяма.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
съответно в по-остър десен от въртопа към посолствата. мен това ме притеснява
За този завой няма никакъв проблем да се запази сегашната връзка без светофар. Като гледам, тротоар са спретнали на нейно място, а уличка има зад бъдещ блок, което е по-зле, но и трафикът по нея не е особено голям.
« Last Edit: 14.07.2011, 16:51:21 by blagun »

Offline Sir Humphrey

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 332
    • View Profile
Лъвов мост в София ще стане кръгово кръстовище на две нива

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/07/21/1127284_luvov_most_v_sofiia_shte_stane_krugovo_krustovishte_na/

Offline Sir Humphrey

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 332
    • View Profile
Лъвов мост в София ще стане кръгово кръстовище на две нива

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2011/07/21/1127284_luvov_most_v_sofiia_shte_stane_krugovo_krustovishte_na/


Любопитното е, че в ДНЕВНИК пише:

Quote
По съществуващия в момента мост, който ще бъде запазен, ще се движат само трамваи. Автомобилите ще бъдат качени на най-високото ниво чрез два нови моста.

А в MEDIAPOOL пише:

Quote
Сега съществуващия “Лъвов мост” ще се запази и по него ще преминават трамваи. От двете му страни почти симетрично ще се изградят два нови моста, които ще поемат автомобилния трафик. Под бул. “Мария Луиза” и над тунела на метрото ще се изградят два тунела – северен и южен и т.н. За трето ниво се приема метротунелът, свързващ “Надежда” с центъра.


Някой репортер пак не е разбрал. Но кой ли?