Author Topic: Кръстовища на две нива и тяхното изграждане  (Read 270516 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
1. Е браво, излиза, че те ще направят моста над Ляпчев, без да направят пътя до Младост-2. (Поне така излиза от статията в Медиапул) Безумна глупост :angry:

2. Кръстовището на ДРаган Цанков и Г.М. Димитров за пръв път виждам, че искат да го правят кръгово.

3. Кога ли ще направят и продължението на бул. Ляпчев след Билла до Цариградско...
1. След като имаме ТМ23 до нищото, ще имаме и мост до нищото...
2. Няма такова кръстовище и няма как да има! Има Драган Цанков/Яворов, демек старата ТВ кула. Преди години бяха сбъркали кръговото на Драган Цанков+Кл.Охридски/Г.М.Димитров с Климент Охридски/Ляпчев. Не че са се засилили да правят второто...
3. Някога, но не сега. Както вече обсъдихме в метротемата, ще съм доволен да направят няколкометрови връзчици зад газостанцията и зад Билла.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
В момента съм убеден, че 98% от софиянци не знаят въобще кой е зам.кмет по строителството.
Ирина Савина
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Въпросът е, че това май ще е единствения проект на общината за ново строителство, изключая метрото.
Е и Околовръстното го броят успешен проект, макар че е държавен. Но наистина, с години се влачат проекти, без да се реализират, май и тези 4 години изглеждат изгубени за пробивите при Сточна гара и Пирогов, споменатите кръстовища на 2 нива, разширението на Каблешков, трамвая до Дървеница.... Явно е пълно с некадърници в тая община. :/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Истината е че в хазната няма пари. Не могат да платят за снегопочистване, сметоизвозване и градски транспорт, та какво остава за строителство.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Истината е че в хазната няма пари. Не могат да платят за снегопочистване, сметоизвозване и градски транспорт, та какво остава за строителство.

Хазната не е била толкова пълна от години. Само дето няма кой да се напрегне да пише, съгласува и реализира проекти. Крадат снимки и идеи и ходят по семинари...

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Истината е че в хазната няма пари. Не могат да платят за снегопочистване, сметоизвозване и градски транспорт, та какво остава за строителство.
И в статията си е написано, че кредитите ги има отпуснати, пише си и колко стотинки от тях са усвоили досега... Не сме чули, парите да се пренасочват...  ;)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Тук определено ще се съглася с Маниака! Хазната никога не е била толкова пълна, но неспособността да се залагат и изискват в последствие условията по обществените поръчки е много ярка. Търси се само най-ниска цена. Няма стратегии, правят се много неща "на парче", без ясна обосновка, включително от големите проекти като третия метродиаметър през средните - например смотаното улично осветление, не отговарящо на никакви стандарти, на ремонтирания мост Чавдар, до най-дребните като плочките на някой тротоар, които не са поставени качествено. Столичния инспекторат никога не е бил толкова безпомощен и латентен. Само правят показни акции - глобили са нам-си-колко-си етажни собствености с по 20-50 лева, че не изринали снега пред входа. То и това трябва да се съблюдава, но не трябва да се явява водеща новина по всички медии.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Хазната е празна! А кредитът е кредит и трябва да се плаща. Пари откъде? Дянков защо отряза 460-те млн. лв. за БДЖ и НКЖИ?
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Обещаната фотосесия на единственото за последните години строящо се кръстовище на 2 нива: Ляпчев-Сахаров в Младост. Изпълнител - Трейс. Надзор - не обърнах внимание на табелата.

Епизод  1. Променената връзка с Младост-1. Няма следа да е оформен заход откъм южното платно на Ляпчев, но и никой знак не го забранява. Достатъчно прежалилите своите коли имат опциите да ползват старите гърбици или директно да щурмуват калната ивица между бордюрите. Височината и на гърбиците, и на бордюрите е сходна.
На това своеобразно "кръстовище" знаци и светофар няма. Затова пък светофарът си работи упорито на 300 метра западно, явно да съдейства на изхода на камионите от обекта. Но това - в следващите епизоди.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Епизод 2. Южното платно.
Карането по "възстановеното" южно платно източно от старото Т-образно кръстовище по звук се доближава до каране по жп линия или по трамвайното трасе по Дондуков.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Епизод 3. Изходът от строителния обект
Някога някъде имаше наредби гумите на камионите да се измиват на изхода от обектите. По време на кметуването на ББ той беше погнал японците от Тайсей съвсем основателно за неспазването на това. Но Трейс явно се радват на далеч по-либерален надзор, а инспекторите на район "Младост" вероятно са ангажирани с по-важни работи, като контролиране на хвърлянeто на билетчета по автобусните спирки.
Даже и във вчерашния сух ден калта беше яка.

P.S. Заснетите двама души бяха единствените, които бяха на обекта към 17:20 часа. Обектът още от началото си върви с внушителни темпове.
« Last Edit: 07.03.2012, 12:45:03 by blagun »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Епизод 4. Кръстовището
През двете платна на кръстовището се сучат небрежно запълнени и неасфалтирани изкопи. Всъщност има някакъв мижав опит за хвърляне на шепа асфалт в сравнително най-малката дупка на северното платно. Вижда се и безобразното уширение за ляв завой към Младост-1 (забранен на настоящия етап). Ограничителни табели за стеснение на южното платно отдясно няма, за маркировка просто е нелепо да се говори. Има единствен знак, но за стеснение ОТЛЯВО. Какво да се прави - явно такъв е артисал. А отляво даже има уширение, което дава някакъв шанс на шофьорите да си подобрят пътя между дупките. Повечето са наясно с бутафорния светофар и даже свирят с клаксони на тези, които дръзнат да спрат на червено.

Заключение. Бог да ни е на помощ за качеството на метроотсечката НДК-Лозенец и магистралната отсечка Стара Загора-Нова Загора. Защото всички нива, по-ниско от Бог, явно си затварят очите за изпълненията на Трейс.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
 :arrow:

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Дайта да звъним по община, инспекторат, медии, това не може да продължава така  :angry:

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Ето и малко от страната на Сахаров.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Кръстовището с Ляпчев.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Дайта да звъним по община, инспекторат, медии, това не може да продължава така  :angry:
Търпение трябва, все пак в момента се извършват строителни дейности. Не може постоянно да се асфалтира и разкопава. Убеден съм, че като свършат ще асфалтират всичко на ново.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Търпение трябва, все пак в момента се извършват строителни дейности. Не може постоянно да се асфалтира и разкопава. Убеден съм, че като свършат ще асфалтират всичко на ново.
Има си нормативни изисквания за поддръжката на строителен обект, околностите му, временната организация и безопасност на движението и т.н. При доста строежи има известни отклонения. Тук не съм споменал дребни подробности като липсата на осветление още от есента, безкрайно трудният за А88 ляв завой по предишното временно трасе и други. Но погазването стана практика, при това - доста брутално. :angry:

Подадох жалба до кметицата във виртуалното деловодство на СО  - 07.03.2012 - 16:00 ч.
« Last Edit: 07.03.2012, 16:15:04 by blagun »

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Аз се обадих и подадох сигнал в инспектората....но намирам за малоумно да трябва да звъня от Париж, а от инспектората да ми казват - Благодаря за сигнала, не знаехме, че е така, не сме получавали други сигнали. Или лъжат, или наистина не са получавали други сигнали и тогава питам всички мрънкачи по форумите, освен да мрънкате може ли да вземете да свършите нещо полезно най-накрая.

Иначе благодаря за снимката. Ужасна и мърлява работа.. :(

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Довечера ще звънна и аз, тия дни ще напиша и жалба