Author Topic: Кръстовища на две нива и тяхното изграждане  (Read 270493 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
И според мен ще има полза, поне малко ще се отпуши кръстовището при Деница, но трябва да премахнат S-ката на Сахаров и Йерусалим, и също така да забранят паркирането по Йерусалим, понеже сега се случва да се задръсти двупосочно, а не ми се мисли какво ще стане след пускането на новата отсечка.

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 526
    • View Profile
    • Email
Аз не паркирам на Йерусалим, но съм на мнение, че преди да се забрани нещо, трябва да се посочи разумна алтернатива на гражданите. Колите няма да се изпарят като се забрани паркирането, все някъде трябва да се оставят за престой. Строежът на паркинги в големите квартали на София (тук изключвам центъра напълно нарочно) е голям проблем, който си виси в пространството от много време и развитието му е точно 0.  :neznam:

Колкото до кръстовището - мисля, че всяка една алтернатива на Малинов е добре дошла, въпреки че живеещите в Младост знаем, че всяко подобрение ще финишира отново в някоя тапа по-нататък.  :/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Така е, най-прецакани са бл.6, които реално нямат паркинг. Но повечето нови имат, но Ганьо не ще да плаща за паркиране и това си е :angry: Друга опция е свободното платно на ул. Митрополит Серафим, там могат да се паркират поне 50-60 коли, но Ганьо мрази да върви пеша, иска колата да му е под носа :/
Иначе и общината също допринася за утежняването на трафика с даването на разрешителни за строеж, без да са осигурени достатъчно паркоместа. Според ПУП покрай Йерусалим трябва да бъдат построени още няколко офис-сгради и 2-3 кооперации...

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Ето още нещо, което е коментирано стотици пъти. Какво значи "даването на разрешителни за строеж, без да са осигурени достатъчно паркоместа"? Колко места са достатъчни? Има наредба (на МРРБ) и паркоместата се определят спрямо нея. Ако се увеличат полагащите се 1 бр. паркомясто + 10% за посетители (за жилищни кооперации), това би рефлектирало върху цените на жилищата - ако ти предстои покупка на апартамент, дали ще си съгласен? В тази връзка за N-ти път - така и така по норматив към всяко жилище следва да има гараж или паркомясто, защо по дяволите не е задължително в продажната цена на жилището да влиза и въпросното място. Сега инвеститорът построява необходимите за озаконяване на сградата гаражи, обаче по-голяма част от тях никой не ги ползва, защото "Ганьо" не ще да си купи гараж. Та така - гаражите празни, но иначе места за паркиране няма.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Нови табели има около цялото кръстовище на телевизионната кула.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
А това е от Сахаров и Ляпчев. Само не мога да разбера онова ръждивото дали е скеле или ще носи плочата на моста.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Очевидно, че е временно. Интересна технология за сглобяване на конструкцията, двете опори са помощни, но къде е колоната?
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline marto193

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 607
    • View Profile
Нови табели има около цялото кръстовище на телевизионната кула.

Това ще облекчи доста трафика посока "Румънското", но в обратна посока тапата просто се премести на кръстовището със Симеоновско  :help:
Все пак е похвално, че ще започнат този проект, ще гледам да го избягвам, защото не ми се мисли какви задръствания ще са

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Няма да се премести тапата. В момента на ТВ Кула минават малко коли заради няколко фактора, които даже се комбинират и усилват един друг:
1. Има дълъг баир.
2. Лентите са 4 само за няколко метра, т.е. използват се неефективно.
3. Двете зелени фази за направо са една след друга.
4. Неудобно се влива се лентата от Цариградско шосе.

Реално, горните фактори са пречка за пропускливостта. При направата на планираното кръстовище, колоните при Семинарията ще се увеличат, но се съмнявам да става задръстване, освен както е сега - за ляв завой.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Нивото на кръговото, по-високо ли ще бъде от сегашното кръстовище, или само Пейо Яворов ще се вкара в траншея? Защото ми се струва, че ако още се вдигне нивото ще стане прекалено стръмно, и автобусите едва ще потеглят за да се включат в кръговото. При околовръстното също се вкопа в траншея при Черни връх, но при включване в кръговото откъм Черни връх стана много стръмно.
« Last Edit: 05.04.2012, 10:39:11 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР


Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
    • Email
Какво ще се прави в тези 41 дни от първия етап и кога ще бъде цялостното завършване?

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Браво!
То е описано какво ще се прави в първият етап - строителната техника ще е в десните ленти и ще копаят шлицовите стени на траншеята. Когато приключат с наливането (етапа), вероятно ще преместят движението в дясно и ще започнат копаенето на траншеята, както и мостовете.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline 4a4i

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 105
    • View Profile
    • Email
Проекта е идентичен с ПВ Драгалевци на СОП. Освен това ГБС вече са го играли тоя мач  :)
"velbujd" in the other forum

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Дано да няма толкова загинали мотористи на това кръстовище, след като го направят.
Иначе е похвално, че са решили да ремонтират и Драган Цанков надолу, определено има нужда.

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 526
    • View Profile
    • Email
То, че има нужда - така е, но не мога да разбера ако ще го оправят защо редят павета в момента?  :blink:
« Last Edit: 06.04.2012, 17:59:44 by GTUser »

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
То, че има нужда - така е, но не мога да разбера ако ще го оправят защо редят павета в момента?  :blink:

Защото положението беше много зле, а и до асфалтирането ще се стигне най-вероятно чак август месец ;)

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Малко снимки и от мен :)
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Малко снимков материал и от мен:






Трасето на бъдещия булевард след кръстовището:






Не знам обаче какво ще се случи след като достигне ул. Св. Киприян, разширение е почти невъзможно според мен.


Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Не минавайте през ТВ кула, за нищо на света  :D Днес нямаше кьорав работник, но това не пречеше да са затворили по една лента и задръстванията да са епични