Author Topic: Кръстовища на две нива и тяхното изграждане  (Read 270475 times)

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Към горното бих добавил 'Гешов' да преминава като тунел под кръстовището по подобие на кръстовището му с 'Цар Борис III' - поне място има и от двете страни. Просто да е по-дълбоко прокопан, за да се запази подлеза. Както и да се има предвид изграждането по-натам евентуално на метролъч под 'България'.

Така правите потоци (основните тапи) минават безконфликтно, а единствено завоите остават на ниво терен, регулирани чрез светофар.
« Last Edit: 09.07.2009, 15:23:26 by KRUPA »
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Не е ли по-просто да се вдигне "България" на естакада, а на ниво терен да има светофари за левите завои? Като на Симеоновско и Околовръстното. Все пак основния трафик е по "България"
Нали и аз това предложих.Само че отстрани да се изградят два надлеза за двете платна, а в средата да е кръстовището. Ако се проектира високоскоростен трамвай или метро на мястото на 7-цата не пречи да се прокара едно тубо като това на въртопът и интерпред на естекада.
А отдавна по тошово време имаше проект по реката към посока пазара на красно село да се направи връзка с цар Борис Трети за транзита към Перник /Кулата да не минава по руски паметник.

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
- 'България' на естакада (вкл. трамвайното трасе, след време метротрасе евентуално) - в синьо
- 'Гешов' подземно - в оранжево
- завоите на ниво терен

Тъй като идеята е да се запази подлеза, то подземното преминаване на даден булевард трябва да е на по-голяма дълбочина. Затова като тунел сложих 'Гешов', тъй като тунелът ще е по-къс, отколкото такъв по 'България'.

Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Уникални кръстовища борят трафика на Лъвов и Орлов мост
Пътища от магистрален тип опасват столицата до 4 години 

Кръстовища на две нива ще бъдат изградени на “Лъвов мост”, “Орлов мост” и Сточна гара, обяви при представянето на транспортната инфраструктура от Общия устройствен план на София главният архитект на столицата Петър Диков.

Така наречените безконфликтни кръстовища, особено това на "Лъвов мост", ще се изградят паралелно със строежа на метрото от втория диаметър от "Надежда" до "Лозенец"

Диков поясни, че пътища от магистрален тип ще обикалят София, а изграждането им ще стане факт до четири години.

Предвижда се пътищата да свързват изграждащата се в момента магистрала "Люлин" чрез Западната тангента, продължаваща до Северния околовръстен път, с автомагистрала "Хемус".

От "Хемус" скоростният път ще продължава по Източната тангента до автомагистрала "Тракия".

По думите на Диков тези минимагистрали ще дават възможност за скорост на движението 120 км в час, няма да имат светофари, а кръстовищата ще бъдат на две нива.

Според него това значително ще намали трафикът, тъй като ще се ограничи транзитното преминаване през столичните булеварди.

В общия план на столицата като идея е заложена и възможността за продължаване на метрото до Кремиковци, както и до Банкя, уточни Диков.
 
линк към статията: ЦЪК
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline Sir Humphrey

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 332
    • View Profile
Стига с това метро до Банкя деее....
Все пак, когато дойде време за евентуалния му строеж, ББ-то няма да е PM (надявам се).

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Стига с това метро до Банкя деее....
Все пак, когато дойде време за евентуалния му строеж, ББ-то няма да е PM (надявам се).


Какво е РМ?
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: KRUPA
Какво е РМ?
Prime Minister на ингилизки - министър-председател.
Поредните бомбастики! Поредни заклинания, и все за 4 години. Нека си припомним, че програмата на СО, кръстник на настоящата тема и предизборна кметска за ГЕРБ, също е за 4 години. Отворете първия постинг и вижте, колко от нея е изпълнено точно за 3 години!
Самият факт, че смело се скача от тангента на тангента , говори за несериозността и. Предната беше ориентирана към Северна, сега към Източна и Западна, а фактически най-големите тапи са по Южната тангента... Не става ясно, защо от Хемус за Тракия трябва да перкаме със 120 км/ч през Хр.Ботев (Източна тангента), след като точно тази отсечка от околовръстното покрай Казичене е кажи-речи готова?
« Last Edit: 30.09.2009, 17:44:24 by blagun »

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Аз мислех, че пишеме на български тук и си имаме наша дума за тази длъжност... Ама щом е по-фиешън да си имаме Прайм Министър, ОК  :P
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline Drafter

  • Писател
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
    • Email
"Уникални кръстовища борят трафика на Лъвов и Орлов мост
Пътища от магистрален тип опасват столицата до 4 години"


Абе тия не им ли омръзна да обещават неща, които много добре знаят, че не могат да направят!
3 години не могат да направят 4 км. околовръстно и два възела, а обещават да опашат София с магистрали за 4 год.
Те само отчуждаването няма да могат да свършат за 4 години

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Популизъм, примесен с типичен просташки изказ на нивото на българската масова преса и медии...  ;)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Шест кръстовища на две нива ще се строят в София

Quote
Шест кръстовища на две нива ще бъдат изградени в София със заем от Европейската инвестиционна банка (ЕИБ).

Общината е внесла в Столичния общински съвет доклад, в който се посочва, че освен досегашните пет кръстовища, предвидени за финансиране от ЕИБ, ще бъде добавено и кръстовището на булевардите "Кн. Мария - Луиза" и "Сливница" при Лъвов мост.

Общата индикативна стойност на проекта е 88,1 млн. евро, като финансирането е разделено между ЕИБ - до 43,5 млн. евро, и Столичната община - 44,6 млн. евро.

Кръстовища на две нива ще се изграждат на:

- бул. "България" и бул. "Акад. Иван Е. Гешов";
- бул. "Акад. Иван Е. Гешов" и ул. "Св. Георги Софийски" (пред Института по хигиена);
- бул. "Драган Цанков" и алея "Яворов" (пред старата тв кула);
- бул. "П. К. Яворов" и бул. "Ст. Михайловски" (зад Семинарията);
- бул. "Андрей Сахаров" и бул. "Андрей Ляпчев" (в "Младост").

Последният включен проект за кръстовище на две нива е между бул. "Кн. Мария Луиза" и бул. "Сливница". Проектът предвижда по две от платната на бул. "Сливница" да преминават под бул. "Кн. Мария Луиза". Другите ленти ще са за завой наляво и надясно.
   Тунелното пресичане на бул. "Кн. Мария Луиза" ще е над нивото на бъ дещата метростанция "Лъвов мост", която е част от трасето на втория лъч на метрото.
Иточник:vesti.bg
 
 Мен продължава да ме озадачава кръстовището на Ляпчев и Сахаров. За мен това не е най-конфликтното кръстовище в Младост, още повече, че е Т-образно и ефекта ще е съмнителен за мен.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
То дефакто двата булеварда в момента никъде не се пресичат, че между тях да се прави възел.Но по плановете(не знам по кой вече и кои ще са в сила след последните промени) двата булеварда трябва да се събират зад Биллата и общото им продължение да излиза при автоборсите. Та може би става върпос за пресичанията с Малинов и на двете улици или за събирането им под формата на буквата Y.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Не, не не забравяйте, че бул. Сахаров е също улицата при Посолствата в Младост, която трябва да се изкара до Мл.2. Въпросното пресичане на улицата при Посолствата (Сахаров) с Ляпчев се има предвид

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Или под меторото и малоумните завои и новият пробив до газостанцията преди 4-ти километър....  :P :D :D (естествено, моето предположение е по-малко вероятно, но по плановете май това кръстовище никъде не са го давали на две нива, иначе браво, че ще се направи пробива най-после).

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Или под меторото и малоумните завои
Не, не, Гената е прав. На малоумните завои Сахаров се пресича със ... Сахаров. По ОУП трябва да продължат Ерусалим до уличката пред блок 73, така че и пред останалите входове на блока да минават тролеи и целият трафик. Така малоумните завои се поспестяват малко.
А пробивът с Ляпчев е добре да е на 2 нива, тъй като дава добра връзка на Младост-2 с метрото и външния свят. При евентуална генерална реконструкция на Малинов и изграждане на МД1 - лъч Младост-4 този път би поел отбития трафик.

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
За целта трябва да го направят поне 2х2 ленти. За Сахаров и многото завои също е добре да направят нещо, макар че асансьорът ще им попречи сериозно.

Offline 4a4i

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 105
    • View Profile
    • Email
Амбициозният план за изграждането на пет натоварени кръстовища в София на две нива може и да не се осъществи, стана ясно вчера на заседание на общинската комисия по бюджет и финанси. Причината е, че заради някакви засега неясни причини тръжната процедура за изпълнението на проектите е обжалвана в съда, а какво ще е решението, никой не може да прогнозира. Още повече че Столична община не може да си позволи скъпи адвокати, заради което през последните години изгуби немалко дела.
   Общинските съветници от опозицията пък директно атакуваха иначе полезния проект, като обявиха, че търговете за него не са били достатъчно публични и не е ясно по какъв критерий са избрани кръстовищата, на които предстои модернизация.
   Така столичани и гостите на София още дълги години ще си късат нервите по светофарите, а катастрофите в конфликтните точки на булевардите ще станат повече, защото трафикът се увеличава. И всичко е заради административните неуредици, които позволяват на всеки, който пожелае, да поведе съдебна битка срещу общината. Заради подобни казуси още мечтаем за бърз и модерен околовръстен път като в европейските столици, а изпълнението на последната отсечка на метрото закъсня с повече от две години. Май е време администрацията на Столична община да поеме своята отговорност, за да не допуска и в бъдеще двумилионна София да се превръща в заложник на частни интереси или чиновнически грешки.

http://sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=9&sub_open=43428&nxt=0
"velbujd" in the other forum

Offline donkeyhot

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 161
    • View Profile
Преди няколко дни четох във Вести.бг, че е взет заем от Европейската банка за построяване на 6 пресичания на булеварди на 2 нива. Едно от тези пресичания ще бъде между Сахаров и Ляпчев. Аз все още не разбирам кой от двата ще се удължава. Щом ще се пресичат явно и двата ще се удължават, но не ми е ясно на къде. Някой знае ли нещо по въпроса?

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
В началото на своето управление като кмет ББ твърдеше че ще се бори със задръстванията като построи няколко нови пробива на първо време. След като стана ясно че поради трудности с отчуждаването за 5 години ГЕРБ не се построи нито един пробив (Д.Николаев, Опълченска, П.Славейков, Каблешков и тнт) се стигна до извода да се строят кръстовища на две нива. Така поне няма да има нужда от отчуждения или поне те ще са минимални.

Ето обаче какво казват в момента:

Quote
Общината ще преговаря с Европейската инвестиционна банка за пренасочването на средства от заема за строителството на пет кръстовища на две нива за други пътни инфраструктурни проекти.
По думите на Христов не е възможно да се затворят пет места в столицата наведнъж, тъй като това ще предизвика изключителни проблеми в трафика.

Според него най-вероятно е тази година да започне строителството на кръстовището на две нива на булевардите "Андрей Сахаров" и "Андрей Ляпчев".
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Сахаров и Ляпчев е свързано пряко с направата на метрото, затова....