Author Topic: Кръстовища на две нива и тяхното изграждане  (Read 270566 times)

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
    • Email
Това ме подсети и аз да сложа две снимки от понеделник. Забелязах, че този югозападен подход към кръговото е леко снижен или така си е било и преди.

 


Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Около раковата са се появили ето тези табелки, мързеше ме да слизам и проучвам, но мога да се обзаложа, че ще затварят Др.Цанков на ТВ Кула.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Малко инфо от ТВ Кула
Снимка от юг на север по Яворов:


Ето и нещо готово - източният локал на Яворов към бъдещето кръгово. Определено не ми харесва, че заради спестени по-малко от 10-ина хил. лева за инертни материали и уплътняване, там където е "голфо" при проливен дъжд ще се заформя едно езерце. Лошо проектантско решение, ама пуста икономия...
« Last Edit: 05.09.2012, 00:37:46 by Repcho »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Според мен това не е окончателният вид на локалното, тъй като няма навсякъде подпорна стена към гората, а и шахтите са временни. Добре напредват.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Скоро се прежалих да мина (за съжаление, по тъмно) и ми се стори, че са дръпнали много! Не знам дали добре съм видял, но има надежда скоро да има промяна в схемата. Хубаво би било да стане до 17-ти, ама нямам точна представа за ситуацията. Дано някой доброволец направи снимки скоро, за да видим как е положението.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Вчера минах през ТВ кула и останах леко разочарован. Уж работят, а все не му се вижда края. Иначе, няма техническа пречка да пуснат и движение по Др.Цанков, но сега е по-добре, защото ако се добави и още една фаза, положението още повече ще се закучи. Лошото е, че не виждам откъде могат да пуснат някоя и друга лента бонус :(

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Е те имат още 2 месеца, навреме са, според мен. Само не знам с разширяването на Драган Цанков докъде са стигнали.

Иначе ако говорим за изнервящо бавен ремонт, то такъв е изграждането на ново (обикновено, четириклонно) кръстовище + 500 м. булевард от Малинов до МС Младост-3 :angry: Трябваше преди седмица да са готови уж...

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Аз мисля, че 15.09 беше срокът за стесняването по Малинов. Новият булевард го чакайте на 30 октомври.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Е те имат още 2 месеца, навреме са, според мен. Само не знам с разширяването на Драган Цанков докъде са стигнали.

Иначе ако говорим за изнервящо бавен ремонт, то такъв е изграждането на ново (обикновено, четириклонно) кръстовище + 500 м. булевард от Малинов до МС Младост-3 :angry: Трябваше преди седмица да са готови уж...
Вчера се спуснах по новия скейтърски парк, упсс, Драган Цанков. Асфалтът е готов от 150 метра преди кръстовището до 150 метра преди стесняването и кръстовището с Кирил Видински. Горе при Кулата е фрезовано, но вероятно ще правят остров и разделяне към кръга, долу са извадили част от бордюрите и бетонните антипаркинг колчета.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Днес следобяд моста над Ляпчев беше затворен за движение. Явно имаше някакъв дефект и по моста се суетяха строителни работници, една дървена греда беше опъната точно по средата на моста по протежение на платното в посока от Младост 1 към Младост 2. Надвечер движението беше пуснато.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Народа го е казал- бърза работа-срам за майстора  :angry:
Но подобни поправки се скриват от масовата аудитория или се има наглостта и безочието да се лъже и отричат собствените думи за глоби и поправки, но като е за предсрочно откриване на отделни етапи от проекта всичко се опява целия свят! ;)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Народа го е казал- бърза работа-срам за майстора  :angry:
Мостът Ляпчев/Сахаров не само не беше предаден предсрочно, а имаше няколко месеца забавяне...

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Предсрочно спрямо последното удължаване на срока !

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
...  Едновременно със затварянето на основни транспортни артерии, от Столична община започнаха и изграждане на кръстовища на две нива, които по никакъв начин няма да облекчат трафика. Първо стартира проектът на телевизионната кула, а малко по-късно и този на ул.”Георги Софийски”. И в двата случая колите ще стигат по-бързо до следващото задръстване, където висенето напълно ще компенсира спестеното време от бързото преминаване на новите кръстовища.

Koето си е съвсем така.
Кръстовищата на две нива са все по трасето на втория градски ринг. Нещата просот се строят на парче според финансирането. В Интегрирания план за възстановяване и градско развитие приоритетно през следващия програмен период на ЕС се предвижда довършването и затварянето на кръга в южната част на София. Тогава ще се усети с пълна сила смисъла от тези пътни възли. В Мюнхен също години наред градиха подобно нещо, в Прага в момента и са затънали в проблеми с тунела Бланка... Редно е писателите на подобни тенденциозни статии да имат поне елементарна обща култура по коментирания казус и трезва оценка за себе си, за да не стават за смях и да звучат нелепо. Околовръстният път също го правят на части и имаше коментари, кому е нужно широко трасе между Бояна и Симеоново, но в момента облекченото придвижване е факт, също виждаме какво развитие на контактните територии има... ;)

Относно водния цикъл естествено съм съгласен, отвратително управляван проект, антипод на строителството на метрото, а става въпрос за същата администрация в Общината и отново средства по линия на ЕС /ИСПА/!

« Last Edit: 15.10.2012, 12:41:22 by difian »

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Пууу, някой (@difian) най-накрая да ми вземе думата от устата за разни партенки и долнопробни коментарчета из нета дето си играте да издирвате и пействате във форума. Бих написал "+1", но нали нямаме такава практика, ще допълня, че е нелепо да се реве и за ремонта по Др.Цанков, който по никакъв начин не отговаряше на класификацията си, а по-скоро изглеждаше като уличка свързваща отдавна умрялата промишлена зона на Ихтиман с близката циганска маала (примерно). Вечно недоволните души пак ще има за какво да са недоволни, този път това е, че няма да имат повод да мрънкат колко е зле булеварда и слава Богу ще трябва да си задържат дамгосването в себе си...
« Last Edit: 16.10.2012, 08:58:47 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Та понеже стана дума за Драган Цанков да попитам ! При ремонта предвижда ли се да го поразширят в долната му част пред радиото ?

Offline LachKo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 191
  • нетолерантен
    • View Profile
Та понеже стана дума за Драган Цанков да попитам ! При ремонта предвижда ли се да го поразширят в долната му част пред радиото ?

До колкото знам ще е 2х2 от кулата до канала.

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Кръстовищата на две нива са все по трасето на втория градски ринг. Нещата просот се строят на парче според финансирането. В Интегрирания план за възстановяване и градско развитие приоритетно през следващия програмен период на ЕС се предвижда довършването и затварянето на кръга в южната част на София. Тогава ще се усети с пълна сила смисъла от тези пътни възли.

Г.Софийски/Гешов и България/Гешов е спорно дали са на този ринг... на тяхното ниво трафикът стига до Бяла черква и Свети Наум, които никога няма да са с голям габарит. Истинският ринг е по-скоро по Житница/Г.Делчев/Вапцаров/Яворов (но вероятно никога няма да е ринг, заради това, че едва ли някой ще построи тунел под парка). Да не говорим за Сахаров/Ляпчев, което съвсем е извън ринговата структура. Лъвов мост е пък по вътрешния ринг. Единствено кръстовищата на Кулата и Семинарията са на ринга, от предвижданите. Истински ценният и реално полезен ринг е този на Каблешков, но него никой не иска да го пипне.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Г.Софийски/Гешов и България/Гешов е спорно дали са на този ринг... на тяхното ниво трафикът стига до Бяла черква и Свети Наум, които никога няма да са с голям габарит...
Не е точно така, ето го ринга: Гешов-П.Тодоров-Ибсен-Хладилника и по мечтаният пробив от Диков (да го наречем Атанас Дуков) връзка с Вапцаров и по-точно другите две кръстовища, който ще са готови в обозримо бъдеще. Те пък от своя страна имат връзка с Лъвов мост. Слабите места са кръстовищата с: Г.Делчев, Ч.връх (задължителна е реконструкция заедно с изграждането на метрото), връзката с Вапцаров и Ст.гара. Нататък трябва да се мисли за разширение на Сливница м/у К.Величков и Захарна фабрика.
Рингът Каблешков-Г.М.Димитров е друг по-външен и в предвид колосалното финансиране, което му е необходимо само за отчуждителни процедури, далеч по-практично изглежда да се форсира по-вътрешния, а външния да се изпълнява в по-добри времена.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!