И забелязвате ли как според тази ситуация ползващите 64, 76, 102 и 604 няма да имат достъп до метрото.
Да, конструкцията е много красива, ажурна, само дето не отчита наличието на МГТ и то - осъществяващ довозване от/до метростанция за практически всички южно-централни квартали - Г.Делчев, Стрелбище, Вазов, Белите брези, Борово и Хиподрума.
Да приемем, че автобусните спирки за преминаващите направо А204, 74 и ТБ8, както и за десните завои по А 76, 604, 64 и 102 са на ниво терен. Остават левите завои на А 76, 604, 64 и 102, които ще се правят с 270-градусови дъги по кръга. По всяка от 4-те дъги ще преминават 3 от тези 4 линии. Ако приемем, че за А64 се обезсмисля ходенето до Института по хигиена, той може да прави пълно завъртане по кръга и обратно към Бояна (това означава почивките му да са на Хладилника). Тогава една спирка в квадранта откъм Хиподрума би обслужвала 3-те леви завоя на А76, 604, 102 и ще е начална/крайна спирка за А64. Би могло там да се направи кула със стълби и асансьор от ниво -1 и 0 до кръговото.