Киприян отдавна не е в ливадите, напротив - презастроен е и от двете си страни. Даже се чудя, как ще го направят 4-лентов между РУМ-а и обръщалото на А306. Не се говори за пренасочване на трафика на Малинов, а за диверсификация. Младост е с големината на Русе или Стара Загора, а се захранва от един единствен булевард. Мостът над Ляпчев е една от стъпките за това. За да се оформи западната тангента на Младост, е необходимо да се изгради кръстовището Йерусалим/Сахаров както е в ПУП-а, разбира се, и да се разшири Киприян, както вече споменах. Ползата му за Младост-2 е ясна. Но и част от колите, пътуващи към Бизнес парка, ще ползват естакадата. Кой е казал, че непременно всички трябва да идват от Цариградско? Най-бързият път от Г.Делчев, Стрелбище, Хладилника, Лозенец (и естествено от Изток, Дианабад, Мусагеница и Дървеница) към Бизнес парка минава през Г.М.Димитров (дотам от ТВ кула или зад Зоопарка), Марко Семов, Сахаров, Киприян и Балан. В момента колите, идващи от гореописаните квартали, се забиват на светофарите на Деница, независимо дали идват от Сахаров или Ляпчев.
Същото се отнася и за довозващите автобусчета и маршрутки от БП и затворените комплекси над СОП до МС Младост-1.