Author Topic: Кръстовища на две нива и тяхното изграждане  (Read 270498 times)

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Аз идвах от румънското и успях да избягам през Цариградско. Просто не ми се мисли колко време се чака на кулата.

Online Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Днес минах от там на обяд в същата посока. Не е толкова страшно. Минах за 6-7 мин. Освен ако не завивате надясно, нареждайте се в най-лявата лента. Скециите за наляво и направо светят заедно, така че нямате проблем да минете без да се пререждате, докато в средната лената се включват и тези от дясната, а и някои от лявата и става много по-бавно.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Идвайки от Цариградско секциите за ляв завой и направо светват едновременно, но левия завой ги спира доста преди да спре тези за направо. Днес наистина беше доста спокойно, нищо общо с вчера, явно вчера много хора се опариха и си знаят

Offline marto193

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 607
    • View Profile
Идвайки от Цариградско секциите за ляв завой и направо светват едновременно, но левия завой ги спира доста преди да спре тези за направо. Днес наистина беше доста спокойно, нищо общо с вчера, явно вчера много хора се опариха и си знаят

Откакто стесниха кръстовището, вече не е така, фазите са 4 като на Г.М.Димитров.

1. От Семинарията във всички посоки
2. От КАТ във всички посоки
3. От БНР във всички посоки + десен завой от Румънското към БНР
4. От Румънското във всички посоки

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
    • Email
Защо не направите отделна тема за изграждането на това кръстовище с резюмирана информация в първия пост.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Има ли причина? Историята със заема за кръстовища на две нива се точи и аз не знам колко време вече, в момента се работи по две, надяваме се скоро и за началото на третото при Георги Софийски. Една тема си е достатъчна, в единх друг форум има маниер да се обобщава нещо си в първото мнение, а после никой да не чете и за казани неща в две мнение по нагоре да се пита отново. Няма и много специфична информация, която да се обобщи. ;)

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
И да споделя прясно видяното: слагат ограждения на Гешов, м/у Георги Софийски и Центъра по хигиена. Скоро почват разкопките! :toot:

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Очаква се да е тежко лято за трафика, но пък след това опредлено тези кръстовища ще имат положителен ефект.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Във връзка с изграждането на кръстовище на две нива при бул.”Акад.Иван Гешов” – ул.”Св.Георги Софийски” – етап 1, се въвежда временна организация на движението
26.4.2012 г.
   
   Във връзка с изграждането на кръстовище на две нива при бул.”Акад.Иван Гешов” – ул.”Св.Георги Софийски” – етап 1, се въвежда временна организация на движението на превозни средства.   
   От 26.04.2012г. до 15.05.2012г. във връзка с временно изместване на кабелни трасета се забранява влизането на пътни превозни средства, както следва:
   -от 26.04.2012г. до 29.04.2012г. по дясната лента на бул.”Акад.Иван Гешов” в посока бул.””Цар Борис ІІІ” на 35 м преди кръстовището с ул.”Св.Георги Софийски”;
    -от 26.04.2012г. до 28.042012г. по дясната лента на бул.”Акад.Иван Гешов” в посока бул.”Цар Борис ІІІ” на 5 м след кръстовището с ул.”Св.Георги Софийски”;
    -от 26.04.2012г. до 28.04.2012г. по дясната лента на бул.”Акад.Иван Гешов” в посока бул.”България” на 30.00 м след кръстовището с ул.”Найден Геров”;
    -от 26.04.2012г. до 30.04.2012г. по двете десни ленти на бул.”Акад.Иван Гешов” в посока бул.”България” на 35 м преди кръстовището с ул.”Найден Геров” в зоната на изчакване;
    -от 29.04.2012г. до 1.05.2012г. по средната лента на бул.”Акад.Иван Гешов” в посока бул.”България” на 35.00 м след кръстовището с ул.”Найден Геров”;
     -от 29.04.2012г. до 2.05.2012г. по средните две ленти на бул.”Акад.Иван Гешов” в посока бул.”Цар Борис ІІІ” 20 м след кръстовището с ул.”Св.Георги Софийски”;
     -от 30.04.2012г. до 2.05.2012г. по средната лента на бул.”Акад.Иван Гешов” в посока „Цар Борис ІІІ” на 35 м преди кръстовището с ул.”Св.Георги Софийски”;
     -от 1.05.2012г. до 5.05.2012г. по двете леви ленти на бул.”Акад.Иван Гешов” в посока бул.”България” 30 м преди кръстовището с ул.”Найден Геров”;
      -от 2.05.2012г. до 6.05.2012г. по двете леви ленти на бул.”Акад.Ив.Гешов” в посока бул.”България” 30 м след кръстовището с ул.”Найден Геров”;
      - от 3.05.2012г. до 5.05.2012г. по лявата лента на бул.”Акад.Ив. Гешов” в посока бул.”Цар Борис ІІІ” 20 м след кръстовището с ул.”Св.Георги Софийски”;
      - от 3.05.2012г. до 6.05.2012г. по двете леви ленти на бул.”Акад.Ив.Гешов” в посока бул.”Цар Борис ІІІ” на 60 м преди кръстовището с ул. „Св.Геолги Софийски”.
 
   От 30.04.2012г. до 17.05.2012г. поради изместването на водопровод се забранява влизането на пътни превозни средства, както следва:
       -от 30.04.2012г. до 3.05.2012г. по лявата и средната ленти на бул.”Акад.Иван Гешов” в посока бул.”Цар Борис ІІІ” след Център по хигиена преди кръстовището с ул.”Св.Георги Софийски”;
       -от 5.05.2012г. до 10.05.2012г. по дясна лента на бул.”Акад.Иван Гешов” в посока бул.”Цар Борис ІІІ” след Център по хигиена пред кръстовището с ул.”Георги Софийски”;
       -от 11.05.2012г. до 17.05.2012г. по средната лента на бул.”Акад.Иван Гешов” в посока бул.”Цар Борис ІІІ” след Център по хигиена преди кръстовището с ул.”Св.Георги Софийски”.
   
   От 5. 05. 2012г. до 18. 05. 2012г. за изграждането на временно обръщало се забранява влизането на превозни средства по лявата лента бул.”Акад.Иван Гешов” в посока бул.”Цар Борис ІІІ” на 60 м преди кръстовището с ул.”Св.Георги Софийски” в зоната за престояване и изчакване и в лявата лента на бул.” Акад.Иван Гешов” в посока бул.”България” 60 м след кръстовището с ул.”Найден Геров”.
------------------------

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Чудя се каква част от зелената площ ще изчезне безследно

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Почти всички дървета посредата между двете сегашни платна си заминават.

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Кажи речи цялата зелена площ заминава. Това, което остава ще е с голям наклон за да има трайна растителност. Поредният хубав зелен булевард в София става асфалтова пустиня в името на автомобилите.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Гледам, че обръщалото май няма да е там, където си мислех.
Последно, как ще се отрази на тб. 2, 8 и 9 цялата галимация?

Offline slavybg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
    • View Profile
    • Email
Говореше се че пред центъра по хигиена ще има обръщало за идващите от борово и иван вазов, а идващите от центъра ще въртят на старото колело на 72 при военна. единственото коенето не ми е ясно е къде ще нощуват тия тролеи. при прекъсване на моста, трасетата на 2,8 и 9 остават изолирани от останалата тролейна мрежа. значи ще трябва или да нощуват по улиците или да карат на агрегат някакво растояние за стигнат изолиранта част до остатъка от мрежата. и двата варианта ми се струват  еднакво малко вероятни.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Осмицата ако не е на дизел, директно могат да я закриват за пореден път :(
За 9 е ясно, че няма достатъчно тролеи и ще трябва да са две линии.

Както и да е,
да се върнем на темата ... на ТВ кула вече има нещо видимо, така че може и тези 40 дена да им стигнат. Разбира се, след тях се чака затваряне на средната част и ще стане още по-весело. Добре, че иде лято, иначе не знам. И без друго, сега е задръстено къде ли не заради ТВ кула :(

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Кажи речи цялата зелена площ заминава. Това, което остава ще е с голям наклон за да има трайна растителност. Поредният хубав зелен булевард в София става асфалтова пустиня в името на автомобилите.

Лоша работа :(
нямаше ли как траншеята да излезе чак на кръстовището с България, и без това това е основното направление, а съществуващите локални можеха да поемат останалите потоци със съществуващия светофар

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Точно подобна идея лансирах тук, но ми се присмяха. Естествено, че ако трафикът се разпредели на транзитен за след България и такъв, който е за по-близко още преди Цар Борис III проектът щеше да изглежда съвсем различно. Тогава зеленият облик на булеварда можеше да се запази. Показвах снимки, давах идеи как съм го видял в Швейцария. Но никой не го разбра. И за съжаление и проектантите не са го разбрали.

Истината е, че при положение че всичко в София се прави на парче нещата бавно и полека се бастисват. Ако имаше осигурено финансиране на достатъчно високо ниво, както е за метрото например, можеше и да се реализира цялостен проект с тунел и подземно прокопаване от Цар Борис до България и никой нямаше и да усети че се строи нещо. Но реалностите са други. За това на мястото на зелените поляни сега ще гледаме мръсни и сиви бетонни траншеи и ще се радваме на поредното място в София, в което седим 2 минути по-малко в задръстване за да се натресем на следващото.

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Все пак щели (четох някъде, уви го загубих къде) да посадят 350 дървета в оставащите зелени разделителни ивици на мястото на 150 изсечени.

Звучи малко популистки, да видим.
Но наистина не виждам причина проектът просто да не сипваше траншеята в тунел, който излиза след края на зелената зона (а защо не и по-натам, под подлеза на България). Може би няма място за такава реализация, не можах да намеря какво ти си рисувал.

Проектът за България и Гешов също звучи много странно, сега си го припомних, обсъждан е тук преди. Има по статиите интересни споменавания на "България става градска магистрала без светофари". Какво, кръстовище на две нива на Гешов някак ще анихилира светофарите на Гоце Делчев и Каблешков ли  :D

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
(а защо не и по-натам, под подлеза на България)
По-натам под подлеза на България има река, ще има и метро, не попрекалихте ли за една ивица трева? Подобни глупости четох и в SSC във връзка с третата лента на Гемето. И що за лицемерие е това със зелените площи, след като пред тях димят хиляди ауспуси на чакащите в задръстване коли? Коя майка е толкова малоумна, та да разходи детето си в подобна "зелена ивица"? Съдружникът ми, който живее в блока на Урвич, разхожда кучетата си чак по Пресиян - улицата към Майчин дом, така че и за кучетата е опасна "зелената ивица" на "хубавия зелен булевард".
Не може да се копира картинка от крайградска паркова зона на Берлин и Цюрих и да се теслемясва на пресечната точка на крайградски артерии. Много добре знаете, че и в Берлин, и в Цюрих има "асфалтови пустини" на няколко нива.

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Не ми се водят безмислени спорове. Иди в Берлин и ще видиш, че градската среда е запазена и покрай магистрали. В Цюрих да не говорим.

Просто виж тeзи снимки на вътрешноградска магистрала в Берлин и я сравни с това, което ще се реализира в София. Ясно ти е, че при нас нещата още на идейно ниво са на светлинни години назад що се отнася до запазване на комфорта на живот?

Строеж:


резултат:


Че дори естакадните им решения нямат нищо общо с нашите и са озеленени.



Къде ще се съберат 150 дървета в оставащата площ като се вкарат 2х2 платна допълнително? На всеки му е ясно че обликът на булеварда ще се измени коренно!