Author Topic: Кръстовища на две нива и тяхното изграждане  (Read 270447 times)

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Да, може би това би свалило част от товара върху Козяк, макар че и самата Сребърна се задръства на Хладилника, колкото и да е широк Черни Връх и доста хора в пиковите часове пак биха тръгнали по Козяк.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Дано след като се отвори паркинга на МС Баучър, проблема с паркирането в тази част на София намалее и да може спокойно да се използват двете ленти посока Хладилника и Околовръстното.  :)
Дано стане това, за да се подобри проходимостта на тази част от Черни връх, както и на трамвайното движение.
------------------------

Offline marto193

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 607
    • View Profile
Quote
Пускат първото кръстовище на две нива в София

През юли ще бъде пуснато първото от кръстовищата на две нива в София - между булевардите “Андрей Ляпчев“ и “Андрей Сахаров“. В средата на октомври трябва да завърши строежът на естакадата при Телевизионата кула.
Една пета от строителните дейности на кръстовището при Телевизионната кула, вече е извършена. Кметът на София Йорданка Фандъкова провери на място хода на строителството на кръстовището между булевардите "Драган Цанков" и "П. К. Яворов", съобщи БТА.

Кметът посочи, че няма забавяне в сроковете за строителството въпреки лошите метеорологични условия през последния месец. До момента е изместена цялата електрическа и комуникационна мрежа в обсега на обекта. Изградена е и 177-метрова подпорна стена с височина до три метра.

Освен това е направен и изкопът за тунелното преминаване на бул. "П. К. Яворов" под "Драган Цанков" в едното от платната при Телевизионната кула. Той е с дълбочина до осем метра. Заради строителството е изградена временна трамвайна линия, както и нов водопровод и канализация.

Кръстовището между двата булеварда ще е с дължини 730 метра по бул. "П. К. Яворов" и 520 метра по "Драган Цанков". Изпълнителят на строежа е уверил кмета, че срокът, който е шест месеца от датата на започване – 10 април, засега няма пречки да не бъде спазен, въпреки че заради обилните дъждове е имало спиране на работата за известно време.

След това започва изграждането на следващото кръстовище - при Духовната семинария, посочи още кметът. Тя подчерта, че изграждането на обектите е последователно, за да не се затруднява още трафикът в района.

"В момента в София се работи на много места и то със сериозни инфраструктурни проекти – три кръстовища на две нива, булевард „Черни връх”,  „Ломско шосе” се довършва, бул. „Бъкстон”. Затова е много важно, наред със спазване на технологията и качеството, да се спазват и сроковете", изтъкна кметът, цитирана от "Фокус".

От днес започна реконструкцията на бул. "Кн. Мария Луиза" - от пл. "Лъвов мост" до надлез "Надежда". По време на тримесечния ремонт движението по булеварда няма да се спира изцяло, а ще има само временни промени в организацията.
Строителството на кръговото движение при "Лъвов мост" ще е през следващата година.


Много интересно как ще го измислят там кръстовищете, заради трамвайте  ;), горките хора които трябва да ползват 120  :(

http://dnes.dir.bg/news/yordanka-fandakova-krastovishte-dve-niva-11318387?nt=9

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Лично спорд мен това място за линеарен парк не става:

И на по-тясно пространство може да се оформи алея и място да си разходиш кучето, ето например Берлин:

http://imageshack.us/photo/my-images/831/bctbz357501a16042011p11.jpg/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Тук може да видите малко нови снимки от строежа на кръстовищата при ТВ кула и на Ляпчев и Сахаров. На ТВ Кула са изкопали 7-8 метра и правят подпорна стена на траншеята, а в Младост  гледат да не се преработват, напредъкът за една седмица клони към нула :laugh:

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
И на по-тясно пространство може да се оформи алея и място да си разходиш кучето, ето например Берлин:

http://imageshack.us/photo/my-images/831/bctbz357501a16042011p11.jpg/
Разбира се, че всичко теоритично може, макар точно на показаното от теб място ширината на зелената ивица да е 11-12 метра, по Сливница само 5-6. Отделно, трафикът в София с петте си ленти е доста по-голям и шумен от този по Tempelhofer Ufer... :)

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2271
    • View Profile
    • Email
И на по-тясно пространство може да се оформи алея и място да си разходиш кучето, ето например Берлин:

http://imageshack.us/photo/my-images/831/bctbz357501a16042011p11.jpg/
Разбира се, че всичко теоритично може, макар точно на показаното от теб място ширината на зелената ивица да е 11-12 метра, по Сливница само 5-6. Отделно, трафикът в София с петте си ленти е доста по-голям и шумен от този по Tempelhofer Ufer... :)

Няма смисъл да разводняваме темата с тази ми идея която е встрани и никой всъщност не се сети какво имам предвид - то беше нещо такова:



Или такова :



Тоест идеята ми беше да се направят алеи в самото корито,което в момента и без това е бетонирано но няма значение това не е основна тема която се дискутира.

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Коритото не е ли такова каквото е, за да поема придошли води, нежели вътре да има алеи, които да бъдат заливани?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Коритото не е ли такова каквото е, за да поема придошли води, нежели вътре да има алеи, които да бъдат заливани?
Точно такова е и предлагам да спрем с абсурдните идеи за пешеходна алея по Владайската река на принципа "Видяла жабата, че подковават вола,...". В много градове има вадички, но София е непосредствено до 2-хилядиметрова планина и невзрачните вадички поне веднъж в годината стават мощни реки за няколко часа.
« Last Edit: 11.06.2012, 22:25:25 by blagun »

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
A конкретно Сливница при пролетни дъждове се случва да прелее или почти да прелее в района на Сточна гара - преди месец някъде наблюдавах как беше стигнала на половин метър от нивото на платното.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Предполагам имаш предвид Владайската река, а не Сливница?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Тоест идеята ми беше да се направят алеи в самото корито,което в момента и без това е бетонирано но няма значение това не е основна тема която се дискутира.
Е, поне да беше дал най-якият пример с Перпинян, но нека наистина спрем дотук! ;)




Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
A конкретно Сливница при пролетни дъждове се случва да прелее или почти да прелее в района на Сточна гара - преди месец някъде наблюдавах как беше стигнала на половин метър от нивото на платното.

Аз съм живял 5 години на Сливница в къща, между Лъвов мост и Сточна гара и в това време си спомням 2 пъти как реката преля до къщите и мазетата се пълниха с 30-40 см вода. Това доста отдавна, но все пак нищо не пречи да се повтори. На това кръгово много ми е интересно как ще изпълнят отводняването, че накрая да не стане като със хубавото кръгово на СОП, което след всеки дъжд се затваря.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Ще се отводнява долу, в метротунела и готово...  :D

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Софийска вода отново проявиха професионализъм като разкопаха новия асфалт на Сахаров за ремонт на една тръба (вече за трети път).

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Уникални са! Както казваше още преди много години Тодор Колев в един скеч "в България използваме асфалта за покриване на земята преди започване на изкопните работи"  :help:
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Като гледам, монтират пожарен хидрант, които би трябвало да е нов и да е част от проекта... Но е факт, че можеше да е преди асфалта, дано това не забави нещата с още месец поне...  :laugh: :crazy: :P

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Хидрантът е там от няколко месеца.

Offline babayaga

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Значи сигурно са забравили да го вържат с водопровода  :haha:

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Може тръбата да е с неподходящо сечение или е била увредена при уплътняване на насипа.
Мисля си, че Трейс (макар изкопа да се прави по поръчка на Софийска вода) се изложиха много с този проект. Принципно ускореното в разумни граници строителство излиза най на сметка и аз не мога да си обясня какво е това разтакаване. Просто ужасно и кошмарно, бих ги дисквалифицирал за всеки търг за години напред. Да предположа, че производителят на стоманената конструкция е виновен за някаква забава ОК, ама случващото се след това е един кошмар... Дали пък СО не мота някакви плащания?
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!