Кампания: Подкрепете запазването на тролейбусната история на България
Може тръбата да е с неподходящо сечение или е била увредена при уплътняване на насипа.Мисля си, че Трейс (макар изкопа да се прави по поръчка на Софийска вода) се изложиха много с този проект. Принципно ускореното в разумни граници строителство излиза най на сметка и аз не мога да си обясня какво е това разтакаване. Просто ужасно и кошмарно, бих ги дисквалифицирал за всеки търг за години напред. Да предположа, че производителят на стоманената конструкция е виновен за някаква забава ОК, ама случващото се след това е един кошмар... Дали пък СО не мота някакви плащания?
Quote from: etnies on 12.06.2012, 01:14:18A конкретно Сливница при пролетни дъждове се случва да прелее или почти да прелее в района на Сточна гара - преди месец някъде наблюдавах как беше стигнала на половин метър от нивото на платното.Аз съм живял 5 години на Сливница в къща, между Лъвов мост и Сточна гара и в това време си спомням 2 пъти как реката преля до къщите и мазетата се пълниха с 30-40 см вода. Това доста отдавна, но все пак нищо не пречи да се повтори. На това кръгово много ми е интересно как ще изпълнят отводняването, че накрая да не стане като със хубавото кръгово на СОП, което след всеки дъжд се затваря.
A конкретно Сливница при пролетни дъждове се случва да прелее или почти да прелее в района на Сточна гара - преди месец някъде наблюдавах как беше стигнала на половин метър от нивото на платното.
На Евромаркет това им е само шоуруум, по-голяма база имат на околовръстното при Казичене, вероятно временно да са изнесли всичко там. И без това досега на тази плюнка-имот всичко беше така нагъчкано, ама дано почиват в мир смутните времена в родното градско планиране...
Граждани искат да спрат естакадаСтроителството на естакадата при Телевизионната кула в София да бъде спряно, а проектът и договорът с изпълнителя да бъдат преразгледани. За това настоя вчера арх. Димитър Димитров от инициативите "Граждани за София" и "Нов общ устройствен план". Той обясни, че за целта двете организации щели да пратят писма до премиера Бойко Борисов и до общинския съвет.Според него надлезът нямало да намали задръстванията, а да ги увеличи, тъй като по проект на бул. "Алея Яворов" се получавал голям наклон, който ще намали скоростта на колите в отсечката, а лентите били само две. Освен това реконструкцията на 500 м излизала 25 млн. лв., а отсечка от 3,5 км на Околовръстното шосе - 45 млн. лв."Няма притеснения за трафика. Директното направление на "Алея Яворов" няма да спира на светофар, както е сега, а ще минава през транспортен подлез. Затова и изчисленията сочат, че 2 ленти във всяка посока са достатъчни", контрира проектантът Тодор Тодоров. По данни на кметството естакадата ще пести по над 8 минути от висене в задръстване там.Арх. Димитър Димитров засегна и темата за зелените площи. От инициативите настояват премиерът да предостави на софийската община 11 250 ха от парк "Витоша" за градски парк. Димитров настоя и планираният Техно парк и нов национален стадион да се изградят върху държавни терени край парк "Врана".
Доста коментари за един болен мозък...
Престъпление ще е ако не асфалтират и Ляпчев от моста над реката, поне до спирката по-нагоре.
С месец и половина закъснява изпълнението на кръстовището на две нива на бул. „Андрей Ляпчев” и бул. „Андрей Сахаров” в СофияСофия. Изпълнението на кръстовището на две нива на бул. „Андрей Ляпчев” и бул. „Андрей Сахаров” в столицата вече е извън срока. Това каза кметът на Столична община Йорданка Фандъкова при проверка на изграждането на кръстовището, предаде репортер на Агенция „Фокус”. Със сигурност ще наложим санкция. Санкцията по договора е до 10% от стойността на договора. Поне половината от тази санкция ще бъде наложена заради това по-сериозно забавяне, което е около 400.000 лева, каза тя. Срокът, който беше даден на фирмата, е краят на месец юни. Имаше забавяне по обясними причини, което ние отчетохме – заради ниските температури през зимата, заради обилните дъждове през май. Но въпреки това, смятам, че забавянето е по-сериозно. Експертите ще изчислят точно колко е съгласно договора. Затова винаги съм повтаряла, че е важно да има много добри и ясни договори, за да има и съответните санкции, добави Фандъкова.Все пак това е първото съоръжение, което правим от петте естакади, и за мен е важно да бъде качествено и да се работи съгласно цялата технология. Част от забавянето е именно заради това – да се спазва качеството. Това, което поставям като срок, е откриване на 20 юли. Виждаме, че има още много работа. Не е започнало асфалтовото покритие на естакадата. Работи се интензивно, важно е да се направи качествено, но и да се санкционират фирмите, за да знаят, че трябва да се спазват договорите – каза още кметът.Забавянето на изграждането на кръстовището е с около 1,5 месеца.Източник