Копаенето под нивото на подлеза мисля, че е възможно само за трасе на бул. България. Доколкото ми стана ясно покрай обсъжданията за трети диаметър под булеварда освен река, минават и дублиращи колектори, плюс топлопроводи, плюс друга комуникационна инфраструктура, а някои разказват, че минава и специален тунел до резиденция Бояна.
Съответно, ако се вкара бул. България на нивото на подлеза, то самият пълноценен подлез най-вероятно ще трябва да се премахне и да се замени от такъв непълноценен - част от двата вестибюла на бъдещата метростанция там. Тоест, ще може да се пресича безконфликтно бул. България, а бул. Гешов ще трябва да се пресича на светофар.
Като по-добър модифициран вариант ми се струва следното - метро на ниво -2; бул. България на ниво -1; трамвай и пешеходци с озеленяване на ниво терен; кръгово + бул. Гешов/Тодоров на ниво + 1.