Ами да се надяваме, че изтеглянето на проекта от разглеждане в СОС ще доведе до радикална преработка.
Пренасочването на ринга Яворов към Хладилника няма да доведе до облекчения, тъй като:
- кръстовището Ибсен/Черни връх не е предвидено да сатне на 2 нива
- пробивът Т.Каблешков от Черни връх до Луи Айер е в бъдеще неопределено време.
Т.е. не само няма да имаме 2 ринга, а и единият няма да е завършен.
Според мен читавият вариант е Вапцаров да си остане ос на ринга. Преди Черни връх да слезе в траншея, преминаваща в тунел и излизаща при разклона Г.Делчев/П.Ю.Тодоров. Траншеята прн кръстовището Вапцаров/Черни връх може да се работи паралелно с изграждане на удължението на метрото. Така ще имаме нула отсечени дървета и нула лв за отчуждения и най-важното - цял завършен ринг във формат 2*2 ленти. Да, строежът на 1 км тунел не е евтина работа, но пък се спестява необходимостта от сложни кръстовища на Хладилника и разширение на Ибсен.