Author Topic: Инвестиционни намерения на СО за пътната и трамвайната инфраструктури  (Read 251784 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Според мен този списък не е много актуален.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
От около месец-месец и половина в този списък срещу "Реконструкция на ул. Опълченска от бул. Ал. Самболийски до бул. Сливница" е написано "Октомври", макар че това силно ме съмнява. Вие какво мислите?
Отговорът се намира в материала, който цитирах по-горе.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
  Днес ми попадна една презентация относно трафика и инфраструктурата и развитието и според общината през следващите няколко години. Слагам малко снимки, защото презентациите са по 70-80 мегабайта :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Ta това са си добре познатите ни схеми от управленската програма на ГЕРБ от 2007, има ги напред в темата
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Имам и доста таблици с изчисления за това кое как и колко ще струва, но просто са обемни, а иначе нарчоно слагам снимките, защото иначе през няколко страници започваме да се повтаряме :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Ами тия таблички са слагани поне 2 пъти по-назад и е по-добре да се дел-нат!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Ами добре е поне ти веднъж да си затвориш устата и да не се изказваш неподготвен! От тези схеми, които съм сложил няма нито една назад в темата сложена, а за таблици с цифри е още по-абсурдно, защото те са нови и данните в тях са редактирани скоро. Сега не знам може ти да получаваш някакъв душевен оргазъм като все се пробваш да си ми контра. Поне разгедай малко какво е качвано преди да се изепиш пред всички.
« Last Edit: 16.11.2008, 14:57:47 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Веднага се разрових назад в темата, за да видя къде точно разглеждах досущ същите таблички и ги намерих - ето ги, г-н Професоре, уверете се сам:

Гената е изпуснал линка за ppt презентацията
http://sofia.bg/pressecentre/images/pdikov.ppt

и тук също на 37-ма страница:

Ето го целият документ тук.

И следващият път като караш някой "да си затваря устата" си помисли дали ти не се хвърляш на въпреки без да имаш основателна причина. Доста юзъри четат темата и помнят, не само г-н Бороспорт, който е най-добре да се извини на мен и на Ел Джи за отношението ;)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Веднага отговарям. Вторият линк съдържа таблици със стари данни и няма никъде картинките, които качих аз. Има една обща и годините са различни, в началото на мандата оптимистите са били повече ;)
 Виж за първият линк си прав. Има я презентацията с няколко слайда по-малко и същите картинки. Този линк съм го пропуснал. Затова ти се извинявам и си връщам думите, но само за това. Относно тенденциозното ти по принцип отношение и една буква няма да върна!
 Колкото до LG аз към него никога не съм имал различно отношение или нещо повече. Моите уважения към него. Проблеми имам само и единствено с теб. Ако някъде съм го засегнал нека каже ще му се извиня.
« Last Edit: 18.11.2008, 23:01:57 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
rebelheartous, стига моля те с детинщините. Тука не сме за да се сърдиме един на друг, а да коментираме проблемите на града, макар и само любителски
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 И понеже е време да се изтрие оффтопика, който направихме искам още нещо да добавя специално към rebelheartous. За да не става излишно бърборене просто ако имаш проблем с някой мой пост най-лесно е да натиснеш бутона за report или да съобщиш на модератор. Така лесно ще се избегне излишното обяснение. И много те моля просто да отбягваш моите постове след като ти пречат. Аз лично нямам желание да контактувам с теб по какъвто и да е начин. Благодаря предварително. Моля само модераторите и админите да оставят мнението ми да постои малко за да се уверя, че rebelheartous го е прочел и после нека изтрият всичките мнения от моето с картинките включително за да не пречат на никого :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Останал си с погрешно впечатление. Нямам никакво по-специално отношение към теб! Ако се върнеш на упрека ми, ще видиш, че е напълно резонен и не съм влагал "чувства". Мисля, че сам се увери, че таблиците ги е имало по-назад. Това е.

Не виждам защо да те игнорирам. Никога не съм го правил с който и да било в друг форум. Едва ли сега ще е първият път. Виж обаче ти имаш намерение да ме отбягваш. Не те виня, решението е твое ;)

Сега може Дифиан да позабърше лайната ни + табличките, които се повтарят, както се уверихме.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Ясно, вече може да се изтрие всичко, изписано в последните 5 дни.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Мисля, че ще е грешка да се изтрият схемите, тъй като същите ги няма по-назад в темата. Предишните са по-стари, от 2006г.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Ето че повече от година се измина от управленито на града ни от Бойко Борисов и неговата ГЕРБ. Главен приоритет в управлението му беше развитието на инфраструктурата и свързаното с това решение на проблема с трафика.
Иска ми се да обобщим обещаното и изпълненото. На няколко пъти в общественото пространство от един или друг от „висшето” общинско управление се подхвърляха различни по форма и съдържание списъци с обекти. Но аз ще се спра на този от предизборната програма. И така:

Това което беше обещано да се свърши през изминалата 2008 в предизборната си програма с която ГЕРБ практически спечели местните избори през септември 2007.

Всички позиции изброени по-долу са обявени с начало на строителство 2008, кое   обаче отговаря напълно на истината ще обобщим сега, (някой oт обектите са почнали доста по-рано).

I.   ИЗГРАЖДАНЕ НА ЧАСТИ ОТ РЕПУБЛИКАНСКАТА ПЪТНА МРЕЖА И ГЛАВНИТЕ ВХОДНО – ИЗХОДНИ АРТЕРИИ. Това са участъците, които за да се изпълнят е необходим добър диалог между Община и Правителство, който при сегашните дадености е трудно осъществим.

Позиция 1.1. Софийски околовръстен път – реконструкция на участъка,  от Бояна до Симеоново 4.7 км.  Това бе най-коментирания от нас участък. Началото на строителството му се прехвърляше от година на година. Като главен проблем при него се сочеше отчуждаването на имотите по протежението му и множеството „временни“ обекти. Това до започването му. Разбира се, оказа се че проблемите са доста повече – липса на адекватна канализация в обхвата на обекта, необходимост от локални платна, препроектиране на пътен възел „Драгалевци“ и др. Слава Богу стигна се строителството: Първа копка направиха през ноември 2006, но същинските строителни работи стартираха март-април 2007. Обекта трябваше да приключи за 20 месеца или май 2008, но действително ще приключи година по-късно. Дай Боже нещата да не се протакат още повече.

Позиция 1.2.
Софийски околовръстен път – реконструкция на участъка,  от Симеоново до Младост.  Този обект според обещаното трябваше да тръгне тази година. Всъщност, това, което се знае за него е следното: Приемане на Общия комуникационен план на през 2006 година. След това на в началото на 2007 година се появи информация че гръцката компания „Йоанис Кустас“, която иска да строи мол в района на разклона за Бистрица е била склонна да финансира 50% от строителството на 2.7 километровия участък. Но сега с тази финансова криза ситуацията със сигурност ще изглежда друго яче. Отчуждени ли са териториите за трасето и въобще докъде са стигнли нещата с този подучастък в продължение на година и половина така и не е станало ясно. Една от последните информации е че март-април ще се обяви търг за изпълнител.

Позиция 1.7. Софийски околовръстен път – реконструкция на участъка,  от строящия се пътен възел Люлин  до кръстовището с бул. Европа. – Според обещаното този участък трябваше вече да се строи! Абсолютно никаква информация не се е появявала за него.

II.   ИЗГРАЖДАНЕ НА ОСНОВНИ ГРАДСКИ АРТЕРИИ
/ново строителство на улици и пробиви/. Изпълнението на тази точка от обещанията би гарантирало осезаемо облекчение на трафика, чрез построяването на нови  булеварди и разширението на съществуващи такива. Какво обеща ГЕРБ:

Позиция 2.2. Изграждане на нова улица в Младост 2 - Кириян-Ляпчев - нищо

Позиция 2.4.
Бул. „Универсиада” – свързване на съществуващата отсечка от булеварда в Дружба 2 до възел Горубляне на Цариградско шосе. С тази връзка би се постигнало по-скоро локално подобрение на транспортното обслужване в района на Дружба 2. Всъщност строителството на този участък е тясно свързано със строителството на трамвайното трасе на 20-ката до Царигрдаско за което също имаме тема. Но и тука нищо.

Позиция 2.6. Пробив на бул. „Данаил Николаев“ до Централна гара. Проектът ни е много добре познат. На него сме отделили и специална тема. Но както Софиански, така и Борисов всяка година тържествено го обещават за догодина на година вече 5 години.
Официалната причината за застоя е отчуждителни проблеми.

Позиция 2.9.
Пробив на бул. Пенчо Славейков от бул „Цар Борис III” до бул. „Сливница”.  И за него си имаме отделна тема. Това е вторият пробив, който аналогично на първия трябва да облекчи значително трафика, този път в западната част на града. Март месец 2008 беше одобрен подробния транспортно-комуникационнен план. Като се предвижда тунелно преминаване на Пенчо Славейков под бул. „Цар Борис III” Строителството според предизборната програма трявбаше да започне тази година. Но и той се отлага, само че засега само за втора година. Първо кметът говореше за 2007 после 2008. Липса на пари или проблеми с отчуждаването са причините – не е съвсем ясно.
Явно липсата на качествени специалисти в Общината си казва думата


III.   РЕКОНСТРУКЦИЯ И РАЗШИРЕНИЕ НА ОСНОВНИ ГРАДСКИ АРТЕРИИ 


Позиция 3.1. Реконструкция на улица Опълченска от бул. „А. Стамболжиски“ до бул. „Сливница“ – сагата също е коментирана. Както е известно двата участъка от Мария Луиза до Сливница и от Руски паметник до Ал. Стамболийски ги направи Софиански. Този обект фигурираше и в предизборните обещания при избирането на ББ за кмет през 2005 за 2006, след това и 2007. И съответно беше включен и в програмата за изборите през 2007. Надежда имаше че през 2008 ще започнат поне частта от Стамболийски до Т.Александров, защото поне там са свършили отчуждителните процедури. Но не стана.

Позиция 3.2. Реконструкция на бул. „Т. Каблешков“ от бул.“Цар Борис III“ до бул. „България“ – едно кръгло нищо

Позиция 3.3. Реконструкция ------ Стрелбище

Позиция 3.4. Реконструкция на бул. „Т. Каблешков“ от бул. „България“ до бул „Черни връх“ – най-тежкото наследство от управлението на Мафиански започва все по-отчетливо да си проличава. Отчуждителните процедури за бивши общински имоти раздадени на свои хора и на такива незащитени от Общината от реституцията сега спират всеки жизненоважен проект. Парите които бяха заделени в бюджета за 2008 на СО за този участък бяха пренасочени към метрото именно защото строителството не може да започне заради незавършили отчуждителни процедури.

Позиция 3.5. Реконструкция на ул. „Монтевиедо“ от Софийски околовръстен път до бул.Обиколна (Линкълн). - нищо

Позиция 3.7. Реконструкция на бул. „Ломско шосе“ от пътен възел надлез „Надежда“ до ул. „Обеля“  Разбира се че тука нищо не е направено и по-добре – тази година, живот и здраве, започва строителството на МД-II под булеварда по открит способ.
(оттука може да си правим изводи за професионализма на тези, писали предизборните обещания)

Позиция 3.12. Реконструкция на ул. „Добринова скала“от строящия се пътен възел „Люлин“ до бул. „Панчо Владигеров“ в ж.к. „Люлин“.  Taзи връзка е тясно свързана с изграждащата се АМ Люлин – нищо

Позиция 3.18. Реконструкция на ул. „Суходолска“ от Софийски околовръстен път до ул. „Западна” в кв. Красна Поляна – ни се е чуло ни се е видяло нещо.

IV.   РЕКОНСТРУКЦИЯ НА КРЪСТОВИЩА ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ПРОПУСКАТЕЛНАТА ИМ СПОСОБНОСТ – То щяха да са леки метални конструкции то щяха да са чудеса. Необходимо ли е да ги коментираме. Само ще ги изброя:

1. Кръстовище между СОП и бул. „Цар Борис III“
2. Кръстовище между бул  „Цариградско шосе” и ул. „Димитър Пешев“ (светофара на Горубляне). Там не само че не направиха нищо подобно на пътен възел, ами и сложиха нов светофар пред парка Врана.
3. Кръстовище на две нива при Шел-а в Младост.
4. Кръстовище на две нива при Драган Цанков и алея Яворов.
5. Кръстовище на две нива при бул България и Акад. Гешов.
6. Кръстовище при бул. „Черни връх” и бул „Евлоги Георгиев”
7. Кръстовище на бул „Г. М. Димитров” при Следствието - направено




Ето и извадка от предизборната програма, където са видни позициите:
с лилаво са улиците предвидени за 2008
с жълто за 2009
със зелено 2010
със синьо 2011
« Last Edit: 20.01.2009, 19:48:22 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Доста добър анализ.
Аз бих добавил кръглите нули по отношение на трамвай до Дървеница, както и удължаването на трамваи до Цариградско шосе и Овча Купел 2.
Не знам дали беше заложено и алтернативно трамвайно трасе до Обеля.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
имайки предвид и че Околовръстното изцяло се финансира от държавата, за обектите на общината - НИЩО  :fan:

Offline zlatin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 643
    • View Profile
Какъв срам. За няколко години управление Бойко Борис го кара само на обещания. При това някои от тези обещания са с конкретни срокове, които изобщо не се изпълняват. Има толкова много проблеми в София, освен посочените, аз веднага се сещам освен за всичко изброено в предходните постове със схемата, трамваите до Студетски град и Овча купел, Централна гара и кварталът около нея, Женският пазар, нужна е нова концепция за Цар Освободител - да се реши какво ще се прави с площад Ал. Невски, терена до Руската черква, пл. Александър Първи, мястото на Мавзолея, пл. Славейков...

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile

Ето и извадка от предизборната програма, където са видни позициите:
с лилаво са улиците предвидени за 2008
с жълто за 2009
със зелено 2010
със синьо 2011

Браво за анализа! Бях намислил навремето да правя същото, понеже програмата на Бойко беше меко казано научна фантастика, но сега не е при мен файлът (аз бях запазил следизборната програма, но като гледам все тая).

Искам да отбележа и че редица обекти означени за 2009 са също на този етап вече невъзможни, дори и цяла София да се хване да работи по тях, най-малкото заради бюрокрация. Тук включвам най-вече "Северна скоростна тангента", по която поне доколкото аз знам, също даже не е почвано да се пипа нещо

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Бюджетът на СО за 2009 е 984 млн. лева, от приватизация през 2008 са влезли 120 млн. лева, които не са били заложени като приход, демек свежи пари за инвестиране, какво е направено с тези пари всички виждаме