Author Topic: Инвестиционни намерения на СО за пътната и трамвайната инфраструктури  (Read 251759 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: Repcho
Печатна грешка или ... ?
...София щяла да се справи с трафика през 2113 година... Не, по-скоро - оптимистична прогноза - само за някакви си 106 години и сме готови!   Вероятно към 2050 г. ще се килнат последните съборетини около Опълченска и Козлодуй и до 2060 г. ще могат да се направят пробивите Сточна-Централна и Опълченска.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Проектът за реконструкция на Ал.Малинов предвижда реконструкция на транспортния възел при бул. "Цариградско шосе", където се предлага директна лява връзка на трето ниво
в посока от жк "Младост" към центъра на София. Дясната връзка в обратна посока от бул. "Цариградско шосе" също е реконструирана, като е увеличена нейната ширина и са подобрени радиусите на хоризонталните криви.
След транспортния възел с бул. "Цариградско шосе" основните платна на бул. "Александър Малинов" продължават в траншея. Тя започва под кръстовището с ул. "Ген. Радко Димитриев", тъй като теренът в този участък е подходящ за подобно съоръжение (траншея), посочиха проектантите.
Връзките от бул. "Ал. Малинов" към жк "Младост" 1 и 1а се осъществяват чрез светофарно регулирано кръстовище, което заедно с локалните платна е разположено на ниво терен. Участъкът от основното направление при кръстовището с бул. "Андрей Сахаров" е без пълни развръзки, като е подчертано направлението "Александър Малинов" - "Андрей Сахаров" чрез директни връзки, успоредно като направление на трасето на метрото. Следващият участък от основното направление продължава под кръстовище с бул. "Андрей Ляпчев" и кръстовището с ул. "Свети Киприян" - ул. "Филип Аврамов". Всички връзки в тези улици са решени с локалните платна на булеварда чрез светофарно регулирани кръстовища.
Основното направление излиза на ниво терен и следващото кръстовище ул. "Свети Киприян" - ул. "Филип Аврамов". Кръстовището с ул. "Проф. Александър Балан" е на едно ниво, светофарно регулирано. Характерно е, че тук трасето на бул. "Александър Малинов" не следва действащата регулация, а е приблизително по следата на съществуващото в момента платно и с две криви се включва във вече изградения участък към транспортния възел с Околовръстното шосе.

Пресичането с ул. "Александър Паскалев" е решено на две нива
а кръстовището с ул. "Самара" е на едно ниво, светофарно регулирано, и след него трасето на булеварда се свързва с транспортния възел бул. "Александър Малинов" - околовръстен път, който е в процес на изграждане.
Проектът за булеварда е напълно съобразен с предвижданото разширение на метрото и бъдещите метростанции.
След реконструкцията основното трасе на бул. "Александър Малинов" ще бъде с две по 10.5 м пътни ленти и 4 м разделителна ивица, локалните платна ще са по 7 м, тротоарите са широки най-малко по 5 м, като в някои от участъците, където няма сгради, има до 10 м тротоари. Обособени са и велоалеи.
Проектантите са предвидили и пешеходни подлези в зоната в близост с метростанциите. Планирани са и три пешеходни пасарелки в участъци между кръстовищата, с което ще се улесни преминаването на пешеходци.
« Last Edit: 07.05.2008, 12:19:04 by difian »

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Супер, значи ще имаме бул. Ал. Малинов на 2 нива при основните кръстовища  Любопитно ми е да видя къде ще ги направят локалните платна, тъй като няма много място...

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Звучи добре. Всъщност реконструкцията на бул Ал. Малинов е залегнала в 4-годишния план за развитие на инфраструктурата на Общината под позиция 3.6 за 2009 година (с жълт цвят на схемата). Хубаво е, че се мисли за повечко булеварди, но като чели обаче дините под мишницата на Общината стават твърде много.

Засега ще е достатъчно терените за разширението както на булеварда, така и за метрото да се запазят от посегателства.
« Last Edit: 11.12.2007, 10:07:39 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: LG_
Засега ще е достатъчно терените за разширението както на булеварда, така и за метрото да се запазят от посегателства.
Искам да видя какво ще бутнат. Дано да срутят магазина с килимите до нас (малко вероятно). Мисля, че другите сгради, които ще си заминат, са Шел, Макдоналдс, бензиностанциите на Темпо и Топливо, първите няколко магазинчета на пътеките. Не ми е ясно обаче какво ще стане с търговския център, който се строи до бл. 55, той също ще пречи...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: etnies
Еее чак толкова много - надали... И да бутат нещо - ще е само от едната страна - по вериятно от западната на Малинов.
грешка, от източната. Там единствената пречка е Топливо, всички останали обекти са на поне 30 метра от основното платно. От ХМС до ХИТ няма пречки .

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: Repcho
грешка, от източната. Там единствената пречка е Топливо, всички останали обекти са на поне 30 метра от основното платно. От ХМС до ХИТ няма пречки .
Чак 30 не са в никой случай. При новия МОЛ разстоянието от булеварда в момента е 10 метра някъде. При Мола срещу Макдоналдс пак е толкова.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: Repcho
грешка, от източната. Там единствената пречка е Топливо, всички останали обекти са на поне 30 метра от основното платно. От ХМС до ХИТ няма пречки .

А пътеките, a OMV, Moto Pfohe ?!

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: etnies
А пътеките, a OMV, Moto Pfohe ?!
Пътеките пречат, но не са трудни за демонтиране, за разлика от двата Мола.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: etnies
А пътеките, a OMV, Moto Pfohe ?!
и Мото Пфое и ОМВ са дръпнати назад от булеварда, като за цела си направиха локално, по което се стига до тях. Пътеките за 2 часа ги няма

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Quote
40 млн. лв. ще бъдат средствата за отчуждения в София
 
14 Януари 2008 | 12:53
 
 
Столичната община планира в бюджета си за 2008 г. 40 млн. лв. само за отчуждителни процедури. През 2007 г. общинският бюджет е отделил 8 млн. лв. С новите суми, които предстои да бъдат одобрени от Столичния общински съвет чрез бюджет`2008 г., ще може да се довършат няколко много важни  пътни инфрастурктурни проекти през следващите години. Първият е изграждането на метрото в първия метродиаметър до сърцето на район "Младост" - при "Аско Деница". От тях 68 млн. лв. представляват част от японския заем, с които трябва да се изгради връзката на централната градска зона от по ул. "Цар Освободител"  със спирките при Националното  радио - "Интерпред" - и, от там - към район"Младост". Тъй като японският заем е за ЦГЧ до стадион "Юнак", държавата и общината осигуряват още 40 млн. лв.  само за 2008 г.  по трасето към "Младост".

Два големи булеварда реално ще стартират през 2008  г. Това са бул. "Тодор Каблешков" в южна посока, и големия проект за строителството на бул. Данаил Николаев"  в района от Сточна гара до Централната жп гара.

Финансистът на Столичната община зам.-кметът Минко Герджиков смята, че повишението на данъчните оценки от 1,5 промила на 2 промила през 2008 г. ще доведе до  сериозна сума за строителството на градската инфраструктура. 314 млн. лв. ще бъдат вложени в строителство през 2008 г. Повишените данъци на сгради и  такси  на строителни разрешения - от 14 на 21 лв. на кв. метър, ще са сериозно приходно перо. Според общинския съвтник от ДСБ Вили Лилков обаче, новите данъчни оценки представляват увеличение с 33 %, което не всеки софиянец може да понесе.

Затова ще търсим сериозни обосновки и ще се съпротивляваме на увеличенията, вкл. и за строителните разрешителни - подчерта в спор  със зам.-кмета снощи по Телевизия Седем дни инж. Лилков.

Дано най-сетне да тръгнат двата големи обекта - Тодор Каблешков и Данаил Николаев. Тук обаче не се посочват Опълченска и пробива Владигеров, които също бяха отложени от 2007 за тази година поради отчуждителни пречки.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: LG_
Дано най-сетне да тръгнат двата големи обекта - Тодор Каблешков и Данаил Николаев. Тук обаче не се посочват Опълченска и пробива Владигеров, които също бяха отложени от 2007 за тази година поради отчуждителни пречки.
Аааа, тези да почакат- те са отложени от 2007, но другите от 2005 най-малкото насам...

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Хахахахаха. Вили Лилков, естествено, е в опозиция и той е загрижен за камарата имоти, които има. особено апартаментът му на Витошка струва бая пари и ще трябва да преживее куп лишения, за да си плати данакът му.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: LG_
пробива Владигеров
Какво имаш предвид? Нали от Люлин до Обеля е готово? Иначе в южна посока под Западния парк до Овча купел не е толкова належащо

Quote from: emo
особено апартаментът му на Витошка струва бая пари и ще трябва да преживее куп лишения, за да си плати данакът му.
Не е точно така. Формирането на данъчните оценки няма нищо общо с пазарните и силно зависи от годината на строеж. Апартамент от 40-те на Витошка е колкото нов в Лагера при сходни квадратури.
« Last Edit: 15.01.2008, 23:45:11 by blagun »

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Quote from: blagun
Какво имаш предвид? Нали от Люлин до Обеля е готово? Иначе в южна посока под Западния парк до Овча купел не е толкова належащо


Пенчо Славейков. Моя грешка.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Четиристотин и осемнайсет милиона лева ще се вложат тази година само за инфраструктурни проекти в София. Това предвижда четири годишната инвестиционна програма за столицата. Парите ще отидат за ремонт на ключови булеварди и кръстовища, прокарване на изцяло нови улици, строителство на тротоари и паркинги и модернизация на светофарните системи. Това съобщи зам.-кметът по транспорта в София Велизар Стоилов. Тази година например ще започне разширяването на Околовръстното шосе от Симеоновско шосе до бул. "Александър Малинов". Ще се изгради и изцяло нова улица в София - между бул. "Дондуков" и бул. "Данаил Николаев". Започва и строителството на пробива "Пенчо Славейков", от бул. "Цар БорисШ" до бул. "Сливница". Предвижда се той да бъде завършен за три години. През лятото ще бъде изградено и продължението на бул. "Андрей Сахаров", който заедно с бул. "Драган Цанков" трябва да се превърне в дубльор на "Цариградско шосе". През 2009 г. се предвижда да започне строителството на дубльор на силно претоварения "Цар Борис III". Ще бъдат ремонтирани и реконструирани и редица други улици и булеварди, сред които и квартални. Тази година София трябва да се сдобие и с два подземни паркинга - до ЦУМ и на пл. "Възраждане" за общо 1500 места. Предвижда се дори изграждане на велосипедни алеи.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: Repcho
Четиристотин и осемнайсет милиона лева ще се вложат тази година само за инфраструктурни проекти в София. Това предвижда четири годишната инвестиционна програма за столицата. Парите ще отидат за ремонт на ключови булеварди и кръстовища, прокарване на изцяло нови улици, строителство на тротоари и паркинги и модернизация на светофарните системи. Това съобщи зам.-кметът по транспорта в София Велизар Стоилов. Тази година например ще започне разширяването на Околовръстното шосе от Симеоновско шосе до бул. "Александър Малинов". Ще се изгради и изцяло нова улица в София - между бул. "Дондуков" и бул. "Данаил Николаев". Започва и строителството на пробива "Пенчо Славейков", от бул. "Цар БорисШ" до бул. "Сливница". Предвижда се той да бъде завършен за три години. През лятото ще бъде изградено и продължението на бул. "Андрей Сахаров", който заедно с бул. "Драган Цанков" трябва да се превърне в дубльор на "Цариградско шосе". През 2009 г. се предвижда да започне строителството на дубльор на силно претоварения "Цар Борис III". Ще бъдат ремонтирани и реконструирани и редица други улици и булеварди, сред които и квартални. Тази година София трябва да се сдобие и с два подземни паркинга - до ЦУМ и на пл. "Възраждане" за общо 1500 места. Предвижда се дори изграждане на велосипедни алеи.

хм къде между дондуков и николаев, то там няма място игла да пуснеш освен ако не минат през сградата на ИСУЛ. журналята или стоилов пак са се насрали

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
418 млн. са си много пари както и да го погледнеш. Дано да не се появат допълнителни спирачи от някъде.

А тези 450 хиляди за събаряне на опасните сгради би трябвало Общината след това да си ги прибере от собстениците. Нали така казахе че било по закон.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!


Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: Repcho
Всичко за следващите 4 години
Хубаво го мислят, пък да видим какво ще излезе. Това, което предлагаше Благун Калчев за бул. България, може да стане реалност. Радвам се, че и най-накрая ще удължават трамвая до Овча купел. Лошото е, че никъде не споменават за разширяване на Опълченска, за пробива Сточна-Централна гара, за новата улица между Младост 1 и 2....