Author Topic: Инвестиционни намерения на СО за пътната и трамвайната инфраструктури  (Read 121499 times)

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13606
    • View Profile
    • Email
Ами ако е за пътното платно на бул.Цар Борис ІІІ: при кръстовища на 2 нива на Житница и СОП, асфалтиране и пешеходни надлези на трамвайните спирки в Лагера преминаване към ограничение 70 км/ч е реалистично. След като надали едновременно ще ремонтират трамвайното и пътното трасе (тогава задръстванията на Хладилника биха изглеждали като детска игра), вероятно в проекта на трамвайното трябва да залегнат пешеходни надлези. Иначе не виждам друг контекст.

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 858
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Какво значи "единичен коловоз"?
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4623
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Тоест общо дължината на коловоза в посока х2. Ух, ама и аз го обясних... общата дължина на коловозите, събрани заедно... :rolleyes:
П.П. и пак не го обясних както трябва :D
П.П.П. абе направо го изтрийте тоя коментар :D
« Last Edit: 02.11.2014, 10:04:27 by mihailo »
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15674
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Много сериозно се оплете...  :D :P Трасетата навсякъде са от два коловоза (обичайно). Дължината се дава като сбор на двата коловоза (участък от 1 километър има по себе си два коловоза от по 1 км или общо 2 км единичен коловоз).

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
. ТМ19 може да е от Младежки театър през К.Величков до Княжево.
Мислиш ли , че е необходима такава линия?

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 933
    • View Profile
Супер ще е ако по Борис стане широко междурелсие, иначе как последния трамвай ще е 22.00 от Княжево.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4623
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Да, това също го има - ако мотрисите за 5та линия не нощуват в Красна поляна, то трябва да обиколят целия град за да се приберат. На мен ми се струва, че това е някаква партенка от типа на трамвая ракета с космодрум в двата края...
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
От столична община всичко може да се очаква .
За тях съвсем нормално е последния трамвай за Княжево да е в 22.57 от Съдебна Палата , та камо ли за 22 часа от Княжево.

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13606
    • View Profile
    • Email
Какъв им е проблемът и в двете посоки да се включват/изключват на Овча купел? Преходът от Съдебна до Красна през Възраждане или през Овча купел е сходен.

. ТМ19 може да е от Младежки театър през К.Величков до Княжево.
Мислиш ли , че е необходима такава линия?
Иначе 22-ката става прекалено дълга (не че някогашната четворка не беше дълга). А и с ТМ19 биха пътували при всички случаи повече хора, отколкото сега до София-север.
В перспектива нормалнорелсовото трасе би могло да напредва по Т.Каблешков. Дали някога ще стигне до Искърско шосе, един Господ знае, но може да напредва поетапно откъм по-заселената югозападна част на града вместо по Искърско шосе.
« Last Edit: 02.11.2014, 15:28:26 by blagun »

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4537
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
А според мен на София й трябва дългосрочна и съобразена с реалните транспортни нужди на населението концепция за всички аспекти на мобилността в града - обществен транспорт, пътна инфраструктура, паркинги - нещо, което в момента независимо колко експерти и пишман-експерти да взимат хонорари за пишман-дейността си, просто го няма. С изключение на двете линии на метрото, общественият транспорт в София от година на година деградира все повече във всяко едно отношение, няколкото наистина новопостроени булеварда, за които се сещам, е Тодор Александров - отпреди 15 години, 500-метровата връзка на бул Копенхаген с Цариградско шосе, както и два все още недовършени булеварда в Младост. Всичко останало е закърпване на положението, замазване на очите на населението (което и без друго се е самопоставило в състояние на някакво удивително поне за мен лично състояние на будна кома и твърде убедително показва, че не е заинтересовано от това да превърне собственото си съществуване в истински живот) и препиране на пари. Няма такъв град, в който метрото да е поело цялото транспортно обслужване - то може да бъде гръбнак на транспорта, но транспортът е някакъв вид организъм, който има нужда всички негови функции да работят нормално.
...
Това трябва да се набие в главата на всички в транспортната и инфраструктурна дирекции на СО!!! Не да буксуват по съществуващото положение, а да правят проекти за развитието на града и съответно транспорта.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 916
    • View Profile
    • Email
. ТМ19 може да е от Младежки театър през К.Величков до Княжево.
Мислиш ли , че е необходима такава линия?
Това си е приблизително стария трамвай 4. Живеещите в Красна Поляна бяха лишени реално от трамвай до Центъра.

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
За 10 минути от „Дружба” до „Младост” с трамвай

Това вярно ли е:
Quote
Трамваят ще върви по бул. „Копенхаген”. Там през 1986 г. е изградено трасе от ул. „Искърско шосе” до кв. „Младост”, но през 1995 г. част от него е демонтирана.

Доколкото знам, трасето никога не е стигало до Младост!

"Леко" се съмнявам за горното да е вярно като прочетох:
Quote
Трасето от Руски паметник до трамвайното ухо в „Княжево” е строено през 1988 г. и е дълго 7,1 км.
  :eek:  :rofl:

Quote
Общината вече е готова с проект за останалата част на трамвайната линия от Руски паметник.

Предстоящата реконструкция ще превърне трасето в класическо кръгово, а трамваят ще излезе от площада и ще заеме крайните югоизточни пространства.

Преди повече от 20 г. в южната част на кръстовището бяха положени бетонови блокове с релси, по които трябваше да се изнесе движението на мотрисите, като напуснат кръговото. Това така и не стана, бетоновата основа се разруши, а част от релсите изчезнаха. Точно там ще са и първите затревени релси. Идеята е зелените релси да обхванат и цялото трасе по бул. „Македония”.
:eek: :eek: :eek: Където линиите пресичат с бул. "Ген. Михаил Скобелев"???  :blink:
« Last Edit: 03.11.2014, 18:18:07 by vasko »
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15674
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Това вярно ли е:
Quote
Трамваят ще върви по бул. „Копенхаген”. Там през 1986 г. е изградено трасе от ул. „Искърско шосе” до кв. „Младост”, но през 1995 г. част от него е демонтирана.
Доколкото знам, трасето никога не е стигало до Младост!
Стигало е! Всичките ми снимки са ето тук! ;)









Около Горубляне релсите са демонтирани след 2000-та, ето тук все още си стоят:





... :eek: :eek: :eek: Където линиите пресичат с бул. "Ген. Михаил Скобелев"???  :blink:
Ето!
« Last Edit: 03.11.2014, 18:35:48 by difian »

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Доколкото знам, трасето никога не е стигало до Младост!
Стигало е! Всичките ми снимки са ето тук! ;)
За този триъгълник знам. Дори съм се разхождал там като малък, преди да започнат стройтелството на метрото...  Но първо този триъгълник го махнаха преди около 4-5 години, а освен това, доколкото знам - той не е бил свързан с трасето в Дружба. Което, ако е вярно - прави статията невярна, защото там се твърди, че трасето е стигало до Младост.

... :eek: :eek: :eek: Където линиите пресичат с бул. "Ген. Михаил Скобелев"???  :blink:
Ето!
И аз точно за това място си мислех! В статията пише, че тук ще бъде затревено... :eek: И за това ми беше учудването!
« Last Edit: 03.11.2014, 18:50:02 by vasko »
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15674
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Което, ако е вярно - прави статията невярна, защото там се твърди, че трасето е стигало до Младост.
...
И аз точно за това място си мислех! В статията пише, че тук ще бъде затревено... :eek: И за това ми беше учудването!
Вярвам и сам си се убедил вече, какво е нивото на журналистиката в България (и не само тук!), дори и в "специализирани" издания!

Ей тук ще е затревеното! ;)
« Last Edit: 03.11.2014, 22:04:22 by difian »

Online bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2695
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Което, ако е вярно - прави статията невярна, защото там се твърди, че трасето е стигало до Младост.
Трасето от гара Искър свършваше на 50-100 метра след пресечката с Цариградско шосе. В Младост имаше само триъгълник и стотина метра релси преди него. Зарязаха го мисля към 1993г, както и останалите обекти по това трасе.
« Last Edit: 03.11.2014, 22:16:09 by bdz43r »

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Вярвам и сам си се убедил вече, какво е нивото на журналистиката в България (и не само тук!), дори и в "специализирани" издания!
Всъщност това ми беше и идеята като пуснах линк към тази статия - да обърнем внимание на поредната объркана информация, написана от някой "разбиращ" журналист!

Много ми е забавно като чета/гледам статии/репортажи, в които се използват термини, за които авторът си няма ни най малка представа.  :haha:

Например като се използва перон, релси, релсА :blink:, траверси  :eek:, за едно и също нещо, а именно - коловоз.  :help:

А какво ли възприема широката публика - вече не мога да си представя.......  :crazy:

Ей тук ще е затревеното! ;)
И аз така предположих.
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2634
    • View Profile
За мен е безсмислена промяната на междурелсието по Цар Борис ІІІ . Ще създаде повече неудобства, отколкото ще бъдат ползите ! По-добре един читав ремонт и най-накрая да вземат да го направят безнаставово .

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 616
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
За не знам кой път пиша, че трасето до триъгълника в Младост беше изцяло изградено. Твърдя го категорично като очевидец. Но толкова ли е важно това?


А според мен на София й трябва дългосрочна и съобразена с реалните транспортни нужди на населението концепция за всички аспекти на мобилността в града - обществен транспорт, пътна инфраструктура, паркинги - нещо, което в момента независимо колко експерти и пишман-експерти да взимат хонорари за пишман-дейността си, просто го няма. С изключение на двете линии на метрото, общественият транспорт в София от година на година деградира все повече във всяко едно отношение, няколкото наистина новопостроени булеварда, за които се сещам, е Тодор Александров - отпреди 15 години, 500-метровата връзка на бул Копенхаген с Цариградско шосе, както и два все още недовършени булеварда в Младост. Всичко останало е закърпване на положението, замазване на очите на населението (което и без друго се е самопоставило в състояние на някакво удивително поне за мен лично състояние на будна кома и твърде убедително показва, че не е заинтересовано от това да превърне собственото си съществуване в истински живот) и препиране на пари. Няма такъв град, в който метрото да е поело цялото транспортно обслужване - то може да бъде гръбнак на транспорта, но транспортът е някакъв вид организъм, който има нужда всички негови функции да работят нормално. Тесно или широкорелсови, трамвайните трасета в София са крайно недостатъчни за нормалното транспортно осигуряване на хората, освен това са в безумно състояние
Много добре си го написал! Нормалното междурелсие има предимства като по-голям превозен капацитет, разнообразен и по-евтин подвижен състав (особено 2-ра употреба) и по-евтини машини за поддръжка (каквато би трябвало да се извършва). Може много лесно да се изчислят евентуалните бъдещи ползи от преминаване към такова междурелсие. Това е класическа инвестиционна задача. Но за целта трябва да я има преди всичко липсващата концепция. И тя трябва да е съобразена с много фактори като постоянното поскъпване на горивата, замърсяването, предвижданията за разпределение на населението в отделните части на града и т.н. В СО не само че няма такава концепция, а няма нито желание, нито интелектуален потенциал за дефиниране на такава визия. Имаме само един главен архитект, който тика в града в напълно противоположна посока дали с користна цел, или поради психическо разтройство.

Online Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1634
    • View Profile
За не знам кой път пиша, че трасето до триъгълника в Младост беше изцяло изградено. Твърдя го категорично като очевидец.
Да, категорично потвърдено. Имаше си готово трасе с релсов път още от началото на 90-те години та до някое време. Имаше и канал (окоп по-скоро), който беше пълен с вода, ловеше се риба и други гадости.