А контактната мрежа е точно в центъра над тези ленти, поради което тролеите се движат със скорост 10-20 км/ч., за да преминат успешно, защото откачат ли се прътите после трудно биха могли да се закачат отново. Отдолу нещата изглеждат добре, но настилката отгоре е в безобразен вид и явно нещата вече не се получават само с кръпки, а трябва спешно да се подмени бетонната основа. Един тролейбусен шофьор ми беше казал да бяха оправили този мост вместо моста на "Захарна фабрика" и честно казано беше доста прав. И между другото лятото, когато почнаха моста на "Захарна фабрика" подметнаха, че след няколко седмици ще оправят и моста към "Левски", но нещо им избягаха тези няколко седмици.
Преустройството за "Вардар" и "Стамболийски" е просто. Изместват се вдясно лентите в посока към "Красна поляна", за да стигнат непосредствено до трамвайното трасе и да се изравнят с обособеното платно от западната страна на ж.п. линията след кръстовището. А спирката за към "Люлин" ще се измести по-на север.