Author Topic: Инвестиционни намерения на СО за пътната и трамвайната инфраструктури  (Read 251807 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Мизерно Предградие надали може да създаде пътникопоток за трамвай. От друга страна не виждам улици достатъчно широки за нормално преминаване на автобуси а и за 82 е по-добре да излиза директно на Сливница по Кукуш няма смисъл да обикаля катуни и коптори между Кукуш и Мицкевич.  :rolleyes:
Идеята беше Връх Манчо да се превърне в нормална ос за този квартал - 2*2-лентов булевард плюс автономно трамвайно трасе. Разбира се, на цената на доста големи отчуждения, които вероятно ще отлагат този проект към все по-следващ етап на програмата за интегриран транспорт.

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 921
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Трамвай 8 не се ли препокрива с метрото за 3 метростанции, а в останалите обслужва забравени от Бога райони?
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Няма значение с какво се припокрива. Важното е, че осигурява много добра връзка на центъра с различни части на Люлин. И си има достатъчен пътникопоток.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
И още по-важното е, че без него отсечката Сердика-Люлин би се задушила още повече  ;)

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Този проект за Модерното ще се осъществи , колкото и този до Дървеница !
Дай Боже да довършат 23 и 5-ицата в Младост ... и естествено ремонтите на съществуващи заложени в предложението.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Какво ви говори от стр. 22 ето този абзац:

Quote
Конструкция за кръстовищата по  бул.”Ген Едуард Тотлебен” и бул. ”Цар Борис ІІІ”
Конструкцията  /също  абсолютно  нова  за  гр.  София”  с  изключение  на  другите  участъци  на  този
проект/ е безнаставов път от трамвайни релси тип 60R2 с еластични подложни скрепления и околорелсови
гуме   ни вибро- и шумопоглъщащи, влаго - и електроизолационни елементи, върху надлъжни непрекъснати
стоманобетонни  греди,  с  асфалтобетонно  покритие -  за  тясно  или  нормално  междурелсие – междуосие
3.80м

Какво си представяте под този абсолютно нов тип релсов път?

Offline pavel75

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 406
    • View Profile
В железницата го има този безнаставов път. 
Сегашното положение е релси една до друга с оставена междина между тях. При движение на трамвая, преминавайки през тази междина се чува характерно тропане на колелата.
При безнаставовия път е една релса с дължина колкото е целият участък на този безнаставов път.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Не. Релсите се заваряват и заварката се шлайфа за да стане гладка и да не трака!

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Мизерно Предградие надали може да създаде пътникопоток за трамвай. От друга страна не виждам улици достатъчно широки за нормално преминаване на автобуси а и за 82 е по-добре да излиза директно на Сливница по Кукуш няма смисъл да обикаля катуни и коптори между Кукуш и Мицкевич.  :rolleyes:
Идеята беше Връх Манчо да се превърне в нормална ос за този квартал - 2*2-лентов булевард плюс автономно трамвайно трасе. Разбира се, на цената на доста големи отчуждения, които вероятно ще отлагат този проект към все по-следващ етап на програмата за интегриран транспорт.
Отчужденията на запад от улица 357 или по скоро до бл.9 са извършени преди повече от 20 години, остава от Адам Мицкевич до ул.357. Идеята за Връх Манчо когато бяха правени отчужденията беше тя да стане дубльор на Сливница до Околовръстното и да бъде във форма 2*3 ленти. Преди няколко години дубльора на Сливница се измести по Стефансон без там да са правени отчуждения и беше проектирано трамвайно трасе на Връх Манчо който по скоро е върху сега съществуващата улица Черни Дрин. Строителството на тоя трамвай принципно никъде не е обвързано с премахване на трамвай 8 през тунела, но се предполага.
« Last Edit: 28.03.2016, 14:46:45 by elbi »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Да използвали са стари карти, но всеки който ги гледа се ориентира за какво става дума. Това все пак не е официален документ.

Да не говорим, че искат да прекарат тролейбусите оттук...
Може да е проблем като живущите разберат че 30тина паркоместа ще заминат и да вдигнат протест защо точно пред техния блок трябва да има тролей. Подобна цигания спретнаха с "протеста" срещу планираната спортна зала при МС Балан.
 

Тъй като темата е за трамвайните трасета, сме в лек оффтопик, но все пак: обръщало при блоковете около РУМ Младост-2 е пълна дивотия горе-долу аналогична на тази да е до обръщалото на А306. Освен тесните улици, трасето завършва наникъде. Най-близкото смислено място е около МС Балан, а защо не - при фамозния блок 202: Балан-вдясно по стария Ал.Малинов-бл.202. В обратна посока - вляво  нов Ал.Малинов-вляво по Балан и по маршрута си. Тролейното трасе трябва да се прави с перспектива за по-нататъшно удължаване към Младост-3 и 4.

В Хаджията улиците не са особено по-широки. Може да е проблем като живущите разберат че 30тина паркоместа ще заминат и да вдигнат протест защо точно пред техния блок трябва да има тролей. Подобна цигания спретнаха с "протеста" срещу планираната спортна зала при МС Балан.
[/quote]
« Last Edit: 28.03.2016, 15:38:09 by blagun »

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
На Младост 3\4 ще им е прекалено обиколен този маршрут според мен и няма да бъде предпочетен пред 76\213.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
На Младост 3\4 ще им е прекалено обиколен този маршрут според мен и няма да бъде предпочетен пред 76\213.
То и сега немного ползват тролея чак до центъра. Става дума за връзка с метростанциите Балан и Младост-1 от двете им страни.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
И за връзка със спирките по Цариградско. Иначе до центъра си ползват бързите връзки със 76 и метрото. На мен ми харесва и идеята с обиколката около блоковете, но трябва да се разкарат паркираните коли. Тези блокове накрая са сравнително откъснати от транспорт а там живеят доста хора и ще е удобно, само по себе си не е толкова лоша идея.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Няма значение с какво се припокрива. Важното е, че осигурява много добра връзка на центъра с различни части на Люлин. И си има достатъчен пътникопоток.
Aко ми беше казал това нещо вчера, нямаше да повярвам. Но днес реших да врътна едно кръгче до Люлин, че не бях ходил от много отдавна натам. Тръгнахме от съдебната палата към 10:40, до Люлин 5 си имаше хора по седалките. На връщане до метростанция Люлин трямвая се напълни стабилно от първите три спирки, на метростанцията се поизпразни доста, след Тунела пак се напълни и така до Съдебната палата. единствено трябва малко да се натегне разписанието след Димитър Петков, защото иначе се влачат, а влачене по обособено трасе си е направо непростимо.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Първа аксиома на СО: Трамвай, който е удобен на хората и се използва е трамвай за закриване.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Първа аксиома на СО: Трамвай, който е удобен на хората и се използва е трамвай за закриване.
Триото Кръстев-Арнаудов-Христов аксиома могат и да не знаят какво е, но за втората част са винаги съгласни.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Може би има идея поне част от пътниците на ТМ8 да се натъпчат в метрото евентуално да се учат от Япония и да назначат специални натъпквачи, които да помагат за по-добър Wall Of Death. :)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Може би има идея поне част от пътниците на ТМ8 да се натъпчат в метрото евентуално да се учат от Япония и да назначат специални натъпквачи, които да помагат за по-добър Wall Of Death. :)
Цялата политика на СО се изразява в това да се натъпчат пътниците в метрото, само че няма накъде повече. Аз съм сигурен, че ако на общинските съветници им се наложи 2 седници да пътуват с ГТ, много експедитивно ще се върнат старите интервали.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Лелеее, щом ще е високоскоростен трамвая по Борис, значи пак ще намаляват скоростта на движение - както стана след ремонта на трасето по бул. България и преминаването от морално остарелите карданни гробници към ултрамодерните и напредничави Песи. Лошо, Седларов, лошо... Логиката на ЦГМ не прощава никому - там прогресът върви назад и леко настрани, но никога напред и нагоре.
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...