Author Topic: Инвестиционни намерения на СО за пътната и трамвайната инфраструктури  (Read 251816 times)

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Беше ремонтиран само новия. Старият е в плачевно (аварийно) състояние. Хубавото е, че е част от търга за Владимир Вазов и се надявам напролет наистина да го ремонтират.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Столична община прие промени в ПУП на ул. "Вардар"

Quote from: Градът.бг
На комисия по устройства на територията, а ден по-късно и на Столичен общински съвет беше приет доклад относно одобряване на ПУП за изменение на план за улична регулация на ул. "Вардар" от бул."Възкресение" до бул. "Ал.Стамболийски", изменение на плана за регулация на контактните територии на жп "Красна поляна" и жк "Разсадника – Коньовица", както и изменение на плана за регулация и изменение на плана за застрояване за преструктуриране на жилищен комплекс на кв. 109 и кв.131 (нови квартали 31, 131а, 131б, 131в), жк "Красна поляна, заедно с план-схеми на инженерната инфраструктура, район "Красна поляна".

Първоначалната идея е важната улица "Вардар" да бъде обновена от бул. "Възкресение" до бул. "Тодор Александров", каза главният архитект Петър Диков. Впоследствие обаче няколко проблема налагат изменение на ПУП и план за регулация само в частта от бул. "Възкресение" до бул. "Ал. Стамболийски".

Сред причините са жалба на "Столичен електротранспорт", свързана с временна трамвайна линия, която се използва вече от 40 години.
Другата причина е в това, че устройственият план в зоната между бул. "Ал. Стамболийски" и бул. "Тодор Александров" е отделен със съдебно решение – явно ще се прави наново.
Преминаването на сегашното трасе на улицата от двете страни на някогашната околовръстна жп линия става точно на бул. "Ал. Стамбалойски" и оформа изключително неприятно кръстовище, след това се минава през добре разработен пазар.
Проблем е и останало парче от жп линия, която се запазва като регулация.

Така че е направено изменение на ПУП само за частта от ул. "Вардар" от бул. "Стамболийски" до "Възкресение". Идеята е да се направи едно платно с две ленти в посока, което да обслужва двата квартала. Прави се и кръстовище, което е по средата между двете големи улици и дава много преки връзки с кварталите на изток и запад, като се реализира без отчуждения.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Коя е временната трамвайна линия, която се използва 40 години??
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Беше ремонтиран само новия. Старият е в плачевно (аварийно) състояние. Хубавото е, че е част от търга за Владимир Вазов и се надявам напролет наистина да го ремонтират.
Ако смяташ , че стария мост Чавдар е в плачевно или аварийно състояние - ела да видиш моста на Владимир Вазов в Левски!
https://www.google.bg/maps/@42.7016416,23.348245,3a,75y,247.49h,74.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbBJPXZ_5ewg4hGW4SI4VFA!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg
https://www.google.bg/maps/@42.7088956,23.372477,3a,75y,64.83h,79.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7TuRddHcbJ2pZGY-MnWSqg!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg
И докато стария мост Чавдар не е мръднал от състоянието си през Юни 2015 , то другият е още по-зле. Вече десните ленти са затворени за движение , защото са станали като планини.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Коя е временната трамвайна линия, която се използва 40 години??

Като гледам какво липсва на чертежите, изглежда е тази. Тръгнали са да унищожават всичко.
« Last Edit: 31.01.2016, 19:22:53 by monte carlo »
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
А контактната мрежа е точно в центъра над тези ленти, поради което тролеите се движат със скорост 10-20 км/ч., за да преминат успешно, защото откачат ли се прътите после трудно биха могли да се закачат отново. Отдолу нещата изглеждат добре, но настилката отгоре е в безобразен вид и явно нещата вече не се получават само с кръпки, а трябва спешно да се подмени бетонната основа. Един тролейбусен шофьор ми беше казал да бяха оправили този мост вместо моста на "Захарна фабрика" и честно казано беше доста прав. И между другото лятото, когато почнаха моста на "Захарна фабрика" подметнаха, че след няколко седмици ще оправят и моста към "Левски", но нещо им избягаха тези няколко седмици.

Преустройството за "Вардар" и "Стамболийски" е просто. Изместват се вдясно лентите в посока към "Красна поляна", за да стигнат непосредствено до трамвайното трасе и да се изравнят с обособеното платно от западната страна на ж.п. линията след кръстовището. А спирката за към "Люлин" ще се измести по-на север.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Е не е чак толкова просто. :) Но е лесно за изпълнение. Чудя се, дали това 40 годишно временно трасе ще го местят или ще си остане временно завинаги.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
А защо е било временно въобще? За да се направи целия булевард разделен от ж.п. линията ли?

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3937
    • View Profile
Беше ремонтиран само новия. Старият е в плачевно (аварийно) състояние. Хубавото е, че е част от търга за Владимир Вазов и се надявам напролет наистина да го ремонтират.
Ако смяташ , че стария мост Чавдар е в плачевно или аварийно състояние - ела да видиш моста на Владимир Вазов в Левски!
https://www.google.bg/maps/@42.7016416,23.348245,3a,75y,247.49h,74.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbBJPXZ_5ewg4hGW4SI4VFA!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg
https://www.google.bg/maps/@42.7088956,23.372477,3a,75y,64.83h,79.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7TuRddHcbJ2pZGY-MnWSqg!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg
И докато стария мост Чавдар не е мръднал от състоянието си през Юни 2015 , то другият е още по-зле. Вече десните ленти са затворени за движение , защото са станали като планини.


След като демонтираха жп линията под моста, има ли смисъл от него ?!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Някой хубав ден може да им уврят главите, че на товарните влакове не им е работа да минават през центъра на София, както и линията може да се ползва като край/градска железница, и да я изградят наново. Но всичко това е извън мирогледа на властимащите.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Смисълът на този мост е не само да премоства вече несъществуващата жп линия. Успоредно на нея трябва да преминава от двете й страни булевард с три ленти в посока (бул. Товарна тангента). Именно и затова в краищата на моста са оставени габарити за отбиващи ленти от Владимир Вазов към все още несъществуващия булевард под него.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
ЖП линията под моста на Владимир Вазов имаше перспектива като част от градска железница както и за евентуално отклоняване на част от товарните ЖП превози при евентуално по-съществено нарастване на обема им - в момента товарният трафик е сравнително малък и минаването му през центъра не е голям проблем, но при бъдещо нарастване може да стане. Също е полезна като обходно трасе при аварийни ситуации. Затова не трябваше да се демонтира. :rolleyes:

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Беше ремонтиран само новия. Старият е в плачевно (аварийно) състояние. Хубавото е, че е част от търга за Владимир Вазов и се надявам напролет наистина да го ремонтират.
Ако смяташ , че стария мост Чавдар е в плачевно или аварийно състояние - ела да видиш моста на Владимир Вазов в Левски!
https://www.google.bg/maps/@42.7016416,23.348245,3a,75y,247.49h,74.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbBJPXZ_5ewg4hGW4SI4VFA!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg
https://www.google.bg/maps/@42.7088956,23.372477,3a,75y,64.83h,79.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7TuRddHcbJ2pZGY-MnWSqg!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg
И докато стария мост Чавдар не е мръднал от състоянието си през Юни 2015 , то другият е още по-зле. Вече десните ленти са затворени за движение , защото са станали като планини.


След като демонтираха жп линията под моста, има ли смисъл от него ?!
Под кой мост е демонтирана жп линия, че всеки пише за различна линия май?

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Под моста на Владимир Вазов , между Суха река и Левскси .

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Точно мостът между Сухата Река и Левски е в аварийно състояние и се нуждае от спешен ремонт, старият мост Чавдар е в що-годе търпимо състояние и би мотъл да почака  още някоя и друга година докато се намери финансиране - няма такива сериозни деформации доколкото виждам на снимката само известен брой пукнатини и слабо изразени деформации.  :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Финансиране има. 13.5 млн чакат от миналата година.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Под моста на Владимир Вазов , между Суха река и Левскси .
Там не знам да е демонтирана жп линията?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Демонтирана е както линията, така и контактната мрежа.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
На много места вече я няма въпросната линия - погрижили са се и никога да не може да се възстанови.
------------------------

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Може да нема ред, ама требе да се спазва!