Author Topic: Инвестиционни намерения на СО за пътната и трамвайната инфраструктури  (Read 251795 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
И накрая ако се изпълнят две позиции, трябва да скачаме от радост.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1491
    • View Profile
Radocvet, бяха обещали, че ще го включат във втория етап на проекта за интегриран градски транспорт в новия програмен период, но очевидно липсва. Аман от лъжи!

Offline Gordon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 506
    • View Profile
    • Email
Момчета, докато четох статията си помислих, не може ли Компонент 4 трасето да се промени на широко междурелсие?
Със и без допълнителни разсъждения по бъдещето на ТМ8, сигурно още си спорите...
Просто да не се изпусне пак момента, както с трасето по Симеон.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Момчета, докато четох статията си помислих, не може ли Компонент 4 трасето да се промени на широко междурелсие?
Със и без допълнителни разсъждения по бъдещето на ТМ8, сигурно още си спорите...
Просто да не се изпусне пак момента, както с трасето по Симеон.
Ако се приеме Компонент 2, това значи отпадане на трасето през тунела, а това значи, че ТМ трасето в Компонент 4 трябва да е нормалнорелсово.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Правим партийни обществени обсъждания. За тях може в извънработно време. За гражданята - не може...
Който има възможност, нека да отиде. Аз също ще се опитам да отида.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Овен за компонент 2 и за компонент 5 се говореше за минаване на на нормално теснорелсие, но е ясно че ръководството на Столичен електротранспорт ще се бори със зъби и нокти да не го допусне.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Междурелсието ще го решават на етап проектиране предполагам? Или им задават някакви предварителни условия?

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Не ми е ясно компонент 2 ново трасе ли представлява или рехабилитация на старо, че в този район на София с улиците и булевардите съм много скаран.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Ново трасе,  искат да преместят тм 8 през Модерно предградие вместо да дублира метрото.

А от къде са картинките,  вижда се че са взети от фейсбук?

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
.... нормално теснорелсие, ......
:eek:
Туй е нещо ново за мен !!!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Ами ако предположим че най-широко разпространеното "теснорелсие" е 1000 мм, то ако кажем нормално (като най-често срещано) би ставало дума точно за него.  :rolleyes:
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
.... нормално теснорелсие, ......
:eek:
Туй е нещо ново за мен !!!
1435 мм е нормално междурелсие. Под него е тясно междурелсие включително нестандартното в България 1009 мм. Над него е широко междурелсие като 1560 мм в Русия и САЩ. Грешка че съм написал теснорелсие извинявам се.
« Last Edit: 27.03.2016, 18:36:27 by elbi »

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Междурелсие, теснорелсие, сладолед... едно и също, р'ъй'ш ли...

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Инвестиционно предложение за: „Интегриран Столичен градски транспорт –фаза II”
Хора, погледнахте ли какви карти и схеми са използвани в този документ? :eek:

Доколкото разбирам, това е официален документ, и като такъв - излагацията е пълна...  :neznam:

:arrow:

Тук се виждат улици "Йордан Милев", "Антон Попов", "Каприел Каприелов", "Георги Андреевич" и доста други...  :neznam: Да не говорим, че отсъстват много обекти.

:arrow:

Метрото е само до МС Сливница...  :crazy:

:arrow:

бул. "Пиротски"... :neznam:

Обаче схемата за нова тролейбусна мрежа до ж.к. Младост-2 е върхът:

:crazy: :crazy: :crazy:

Доста "професионално" направен графичен дизайн. :crazy:

Да не говорим, че искат да прекарат тролейбусите оттук...
vasko - оригиналът! :)

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Да използвали са стари карти, но всеки който ги гледа се ориентира за какво става дума. Това все пак не е официален документ.

Да не говорим, че искат да прекарат тролейбусите оттук...


В Хаджията улиците не са особено по-широки. Може да е проблем като живущите разберат че 30тина паркоместа ще заминат и да вдигнат протест защо точно пред техния блок трябва да има тролей. Подобна цигания спретнаха с "протеста" срещу планираната спортна зала при МС Балан.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
.... нормално теснорелсие, ......
:eek:
Туй е нещо ново за мен !!!
1435 мм е нормално междурелсие. Под него е тясно междурелсие включително нестандартното в България 1009 мм. Над него е широко междурелсие като 1560 мм в Русия и САЩ. Грешка че съм написал теснорелсие извинявам се.

Тези и дековилните ги знам , а нормалното теснорелсие кое е ?

П.П. Полунормалното 760мм. го забравих !То не е от дековилните 400,500 и 600 мм.
« Last Edit: 27.03.2016, 22:47:20 by stankos »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Компонент 2 е напълно излишен, още повече, че той е свързан с унищожаване на действащо трамвайно трасе.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
И аз смятам така. Този трамвай през Модерното не виждам по какъв начин ще е рентабилен. По-скоро може да постегнат улиците и да пуснат някой автобус (82 например).
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Над него е широко междурелсие като 1560 мм в Русия и САЩ.
В Русия е 1520, а в САЩ е нормално 1435.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Мизерно Предградие надали може да създаде пътникопоток за трамвай. От друга страна не виждам улици достатъчно широки за нормално преминаване на автобуси а и за 82 е по-добре да излиза директно на Сливница по Кукуш няма смисъл да обикаля катуни и коптори между Кукуш и Мицкевич.  :rolleyes: За ТМ8 изглежда добро решение да осъществява връзка на Люлин с Централна Гара по Ботев вместо да ходи до Съдебна Палата - от спирката на площад Възраждане има пешеходна достъпност.  :rolleyes:
« Last Edit: 28.03.2016, 11:12:16 by V.Peichev »