Проблемът на планировката на София е че в кварталите пътните артерии се разделят като клони на дърво, които обаче имат само един ствол тоест само един изход към града в някои случаи два както в „Младост“ и „Люлин“, но „Царица Йоана“ и „Проф. Марко Семов“ са окупирани от метрото. Не можеш да закриеш 310, защото оставяш „Райко Даскалов“ без транспорт. Най-лесно може да кажеш, че от закриване се нуждае актуалният маршрут на 309 от „Люлин“ 1 до „Орион“, но ССБ „Успех“ губи всякаква нормална линия до центъра. Би могло да се направи 82 да обръща на гарата но да се качва там от „Лъвов мост“, така или иначе това е най-важната спирка, а не толкова „Сточна гара“ и да се преминава покрай Съюза на слепите, но какво ще вози „Проф. Александър Станишев“ до метростанция „Сливница“. Има много параграфи 22. В „Младост“ също е много объркано. 76, 305, 213, 413, 113, 306, 314, всички са или за закриване или за ревизия.