Докато е такъв манталитета на пътниците заградените кабини са добро решение. За да няма кабини пътниците трябва да имат мислене и самосъзнание. Не трябва да застават в обсега на първа врата, трябва да преминават зад 1-вия мост, за да не висят на главата на водача, да не влизат в пререкания и да не го занимават с глупости. Тогава вече няма проблем да няма кабина. До тогава е добре да има кабина поне като в китайските автобуси и най-новите МАН-ове, ако пак се застава в обсега на 1-ва врата като в Конекто ЛФ.
В това отношение отлично решение имаше в някои Конекто ЛФ. Едновременно цяла кабина, преграждаща първа врата, климатик и отопление с отделно регулиране при шофьора, не зависещо от салонното и едновременно тапицирание седалки. Ей това трябваше да е образец как да се поръчват всички автобуси. Евентуално може без тапицериите, защото не знам доколко имат ресурс и техника да ги перат през няколко дена.