Имайте предвид, че това е един от най-престъпно реализираните големи транспортни проекти в държавата с множество строителни дефекти и недомислици. Това го твърдят пътни инженери, не го твърдя аз.
Може и да има нещо вярно в това, но аз говорих от гледна точна на шофьор. Наистина шофирането и возенето по тангентата е много приятно!
Веднъж я преминах двупосочно, за да я разгледам, а веднъж се возих в автомобила на приятел, който също искаше да я разгледа и да го ориентирам откъде се минава. Бих казал, че и като шофьор и като пътник в колата, е много приятно преминаването по цялото трасе. Видими недостатъци не видях.
Съгласен съм, че има проблеми относно това, че пътните възли не са свързани с града, но се надявам, когато това стане, всички да са доволни.
Направихме магистрала Хасан да види Ханс (транзитния трафик от и за Турция),
Дори и да така, от това нещо пак печели София и софиянци, защото въпросните вече няма да тормозят града като натоварват трафика и замърсяват въздуха.
Относно отпуснатите спешни 1 500 000 лева - аз съм крайно несъгласен да се използва такава колосална сума от парите на данъкоплатците за
временно решение!
Според мен, просто трябваше да забранят движението на МПС над 3,5 тона само през тунела под тангентата. Разбира се, с изключение на автобусите на градския транспорт.