Като чета и слушам отзиви, не само тук, но и в статии и репортажи, си мисля, че ССТ беше построена по-скоро, защото старата северна дъга е в ужасно състояние, а ако да се прави нещо по нея то би било най-добре да е цялостна реконструкция, а понякога е по-трудно да преустроиш стар път, отколкото да построиш изцяло нов, тъм където не е имало нищо. След като пътните възли за кварталите не бяха довършени, когато пуснаха пътя, значи основната реклама на тангентата като пътна артерия свързваща северните квартали на София е неизпълнено обещание, без което тя е почти нищо. Е да, със сигурност състоянието и е много по-добро от старата северна дъга, но в настоящия си недовършен вид тази тангента може да се ползва ефективно само то транзитен трафик от единия до другия край на София. Ще се кара малко по-бързо, ще се спести някой литър гориво и разстоянието е по-малко отколкото заобиколния път през старата северна дъга, но като цяло значително подобрение липсва. Слизащите към "Илиянци", "Бенковски", "Враждебна" и "Левски" са възпрепятствани, а и какво след това ще се случи със старата северна дъга - едно голямо нищо, ще продължи да се руши, а всъщност тя е дори по-важна от новата ССТ, защото оттам се излиза към Искърското дефиле, а към ССТ не е предвиден път, който да върви успоредно на ж.п. линията към дефилето и да се включва в улица "Искърско дефиле" след квартал "Славовци".
И кажете, че спекулирането, че ССТ е направена, за да облагодетелства магистралите на юг, на запад и на изток от София, а северна България да остане презряна за пореден път чрез орязване на един от най-важните подходи към нея, както е вече десетилетия, не звучи правилно за случая.