Северната тангента започва да прилича на средностатистическите строителни обекти от последните години, особено платното в посока от Требич към Ботевградско. Фугите на мостовете са все така разтърсващи, обаче някъде към Враждебна започва такова клатене и люлеене по вълните, все едно си на увеселително влакче. Пак в тази част най-дясната лента вече е прилично пропаднала и кърпена отвратително (с ръбове над основата на пътя), на места и средната лента е в същото състояние. В самия край преди да се разделят потоците за Ботевградско и Околовръстното има няколко огромни стърчащи кръпки, заемащи дясната и средната лента - започват с ръб нагоре и след това пропадат надолу под нивото на пътя, за да свършат пак с ръб. В обратна посока май платното е в доста по-добро състояние. Успяха да поправят и сравнително прилично пропаданията по Ботевградско точно преди включването към Тангентата. Проблем остава идиотското свършване на пътя след пътния възел с Околовръстното - от три ленти пътя свършва в бетонна мантинела напряко на пътя, която е изкъртена от удари в нея. Точно преди края на пътя свършва и осветлението, а нощно време там е голяма тъмница.