Там проблемите почват още с куцата маркировка на детелината. По нищо не е ясно, че основното направление продължава с 270-градусова дъга по ухото на детелината. Означени са две световнонеизвестни села - Кулата и Калотина, но това е друга тема. Трябва с градиращи ограничения скоростта да се свали от 120 на 40, като за Мрамор да продължава само по лявата лента, отделена с колчета от другите.
Сигурен съм, че повечето от МПС-тата, натрескали се по колчета, джърсита и мантинели след стесняването на шосето съвсем не са имали намерение да пътуват към Мрамор.
Задължително преходът от две към едно платно трябва да е предшестван от стесняване на движението само в една лента поне 500 метра преди края на северното платно.
Нека припомним и другата неудачна 270-градусова дъга в източния край на ССТ. Тя, за съжаление, не е временна (в западния край ще отпадне след изграждането на Лот 3 на АМ Европа). При нея движението по двете основни магистрални направления - към Калотина и Кулата и към София от АМ Хемус се наслагват в продължение на неколкостотин метра. Би трябвало да се помисли за бърза свързваща връзка от Източната дъга към ССТ.