Author Topic: Северна скоростна тангента  (Read 86174 times)

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #80 on: 18.02.2015, 21:06:57 »
И третия най-голям цирей за сега - водят се някакви съдебни дела за договора за строителството на Западна дъга 2 между Какач и пътя за Мрамор и ако бог е рекъл 2016 при готови Зпападна дъга 1, ПВ Милево Ханче и Северна скоростна тангента, при условие, че засега Е80 става 2х2 още при Сливница, а тогава и АМ Марица пак дай боже ще е готова цялата от Оризово до Капитан Андреево, след моста на Какач-Хоп! двулентовото околовръстно 7-8 км до началото на Северната скоростна тангента. Моста при Казичене едното платно поне са го обособили 2х2! Та този строеж на ЗД2 въобще не знам близката една, две години дали ще тръгне да се строи!

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #81 on: 19.02.2015, 00:03:50 »
Това което би трябвало да бъде двулентов обособен път посока Цариградко при Казичене всъщност е стария мост, под който имало "дупка" само за влака и когато една баба минавала от там с кравите си за да спаси тя една от тях, влака блъскка и влачи половин километър 2 крави, бабата и внучето и и тогава е взето решението за събарянето на стария и построяването на сегашния мост.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #82 on: 28.05.2015, 21:59:46 »
Незнам дали е заложено в ОУП модернизацията на ПВ Ботевградско шосе/СОП за връзка със ССТ, да се поставят стълбове за осветление, отгоре, на ушите и дори ( може и на ПВ на АМ Хемус и отделянето на Е871 към Долни Богров/Сливен). Другото интересно е да стане "почти близнак на ПВ АМ Марица, Е85 за Хасково/Димитровград" или някакво подобие на ПВ България/Соп, а именно, да има разделителна ивица за слизащите от Тракия/Казичене в посока ССТ Калотина/АМ Люлин и закачащите се от Хемус/Е871 към юг по СОП, а в другото основно платно е трафикът по Ботевградско за центъра/Враждебна/София. Отделно това северно платно1Х2 след км, 1,5 км се отделя като северното платно на ССТ. От южната страна също ще има разделителна ивица и южното платно ще има връзка с ушите за връзка със СОП.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #83 on: 29.05.2015, 08:40:42 »
В един ОУП такива неща няма - той дава общите насоки за развитие на дадена община или град (само но предназначение на териториите, дали ще има разширение на урбанизираната територия, планират се, откъде да минават главни транспортни трасета....). И на ниво ПУП такива неща не се предвиждат... Бъркаш устройственото планиране с инвестиционното проектиране и строителство.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #84 on: 29.05.2015, 08:42:49 »
По вече наложила се традиция (с АМ Люлин, Марица и Струма) свързващите пътни възли на отсечките не се включват в лотовете на самата отсечка, за тях се сещат към края на проекта и положението се закърпва някак си.
Вероятно и тук ще се случи така, още повече поради необходимостта от пришпорване на изпълнението. Посоката Белград-Истанбул е безпрепятствена, като още на строящата се дъга над Ботевградско потоците за Варна и Истанбул са разделени.
Посоката Истанбул-Белград налага известна промяна на хоризонталната маркировка по СОП преди захода към ухото на 270 градуса за връзка с Ботевградско посока център. Според мен трябва в предходните 500 метра 2 ленти да са да десен завой и само левите 2 - за направо съм сегашния Северен околовръстен път (в момента са 1:3 - https://www.google.bg/maps/@42.70815,23.449732,3a,75y,337.6h,62.35t/data=!3m4!1e1!3m2!1s9FF3WIfDCpiSWtdW2JJ40g!2e0?hl=bg).

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #85 on: 29.05.2015, 08:57:09 »
Две ленти в едно ухо няма как да забият. А ухото хич не е желателно да е повече от една лента с този радиус, колите нямат работа отстрани на тировете в такъв завой.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #86 on: 29.05.2015, 09:04:00 »
В ухото е невъзможно двулентово движение, двете ленти отгоре ще са буфер за захождащите в кривата. При всички случаи отгоре трябва да има градиращи ограничения, подкрепени с камера, иначе турските ТИРове ще падат като зрели круши в кривата, подобно на Беленския баир.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #87 on: 29.05.2015, 09:33:11 »
Самият забавителен шлюз няма как да е две ленти, иначе няма да бъде забавителен а конфликтен, а преди шлюза нищо не пречи на престрояването. Камери за глоби, които да се плащат на границата при излизане, както и големи табели от типа "всичко ти става ясно с един поглед" разбира се трябва да има.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #88 on: 28.09.2015, 17:34:01 »
Поглед към бъдещия пътен възел при бул. "Илиянци", снимката е от 26.09:

Източник:skyscrapercity.com
« Last Edit: 28.09.2015, 23:07:45 by Magirus deutz »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #89 on: 02.10.2015, 20:08:01 »
При Челопешко и Ботевградско доста понапреднаха с мостовете, някой път ще щракна снимки с телефона. Не съм гледал проекта, но там май няма да има детелини.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #90 on: 03.10.2015, 14:06:44 »
На Ботевградско ще има възел, то там свършва тангентата, на Челопешко - не.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #91 on: 04.10.2015, 10:44:47 »
Това което би трябвало да бъде двулентов обособен път посока Цариградко при Казичене всъщност е стария мост, под който имало "дупка" само за влака и когато една баба минавала от там с кравите си за да спаси тя една от тях, влака блъскка и влачи половин километър 2 крави, бабата и внучето и и тогава е взето решението за събарянето на стария и построяването на сегашния мост.
Сега прочетох тоя бисер и се смях до сълзи, какви "легенди" се раждат. 1979 е проектиран този формат на Околовръстния път и в по голямата си част между Ботевградско и Цариградско е построен в началото на 80-те без участъка при Казичене. Надлеза към
Казичене и моста над жп линията бяха построени 1999-2001 г, както и пътната част във формат 2*4 ленти при Казичене. Надлеза над жп линията е построен със седемотворен мост защото по соц. време е предвидено товарната гара Искър да бъде изместена при Казичене там да бъде построена нова гара с 12 коловоза. Под новия мост е предвидено и да бъде построен път към кв. Видните. Стария мост беше разрушен след построяване на новия, т.е. над 20 години след започване на строителството и приблизително половин година след построяването на новия. Даже имаше момент в който и двата моста функционираха за кратко.През 2002 стария мост беше разрушен но въпреки това финансирането на строителството беше спряно и втория мост не беше построен. Инцидент с баба, внуче и крави не е имало, макар че към днешна дата НКЖИ няма да строи нова гара под Околовръстното и не знам дали другото платно някой нов проект няма да скъси моста до по малък. Всъщност проблем с кравите имаше , но то се появи след като се построи Околовръстното в днешния формат към 2001 и тогава жителите на Казичене се оплакаха че не могат да пресичат Околовръстното с кравите си и дори имаше идея да се построи пешеходен надлез при Шела, т.като наистина стария мост беше тесен и имаше място само за двата коловоза под него. Но инцидент между влак и крави няма. Надлез не се построи но се направи временна пешеходна пътека при Шела ( тогава Литекс )за да минават прословутите крави. Тази зебра си е до днес там, чакайки да се построи втория мост и да се премахне.
« Last Edit: 04.10.2015, 11:19:26 by elbi »

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #92 on: 04.10.2015, 15:32:45 »
Еми не смятам, че е удачно да спориш с мен за това имало ли е или е нямало инцидент при положение, че прабаба ми е на 82 години, напълно разумна и изживяла живота си на 500 метра от този мост.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #93 on: 04.10.2015, 16:22:20 »
При Челопешко и Ботевградско доста понапреднаха с мостовете, някой път ще щракна снимки с телефона. Не съм гледал проекта, но там май няма да има детелини.
Снимки на участъка, отново от skyscrapercity.com



« Last Edit: 04.10.2015, 16:25:18 by Magirus deutz »

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #94 on: 04.10.2015, 17:02:28 »
Еми не смятам, че е удачно да спориш с мен за това имало ли е или е нямало инцидент при положение, че прабаба ми е на 82 години, напълно разумна и изживяла живота си на 500 метра от този мост.
А аз съм работил там.

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #95 on: 04.10.2015, 22:23:16 »
Не искам да спорим повече, смисъл няма. Починалата жена се е казвала Еринка.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 921
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #96 on: 05.10.2015, 14:47:43 »
Какви са все пак сроковете за строеж на тази тангента? Вчера и днес ми се наложи 2-3 пъти да мина през различни места от трасето и забелязах, че в северния ѝ край при СОП има положена някаква лента с асфалт от няколкостотин метра - предполагам правят някакви опити. При бул. Рожен положението е груби изкопни работи, а при Ботевградско шосе надлезът е построен и няма отклоняване на движението.

Положението при бул. Рожен ми изглежда доста песимистично обаче.
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #97 on: 05.10.2015, 17:06:54 »
8 декември за строителство с пари от ЕС, след тази датата - с национално финансиране, но до края на 2016 год., иначе връщаме парите от ЕС за настоящото сроителство...

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 921
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #98 on: 06.10.2015, 01:32:59 »
тея 11 месеца, които спрягаха са до 8 декември?
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #99 on: 03.12.2015, 15:50:07 »
Ако ССТ бъде пусната за коледа от СОП-Ботевградско шосе до бул Лазар Михайлов после трафика накъде ще продължава? Преполагам- Кубратово - Световрачене и пак по 2х1 СОП или по полуасфалтирания път между Кубратово и Славовци? Не можели като АМ Люлин да се изчака цялото завършване на ССТ да бъде пусната?