Author Topic: София бори задръстванията за 4 г.  (Read 19510 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #20 on: 30.11.2006, 21:32:21 »
Quote from: blagun
Гена, те на ширина няма къде да ходят, затова ще вдигнат естакада с 2х2 или 2х3 ленти с ръкави към кръстовищата. Примерно - както неширокият бул.Пенчо Славейков пресича Витоша след НДК.
В Барселона има подобни решения - там ако тръгнеш но някой лъч, без да завиваш, направо "прелиташ" покрай централните части.
това съм аз, предния е Бороспорт, ние сме различни  а сега за Малинов. Според мен си има място, като тръгнеш от ХМС към Мл.4-между ДЕМА и пътя има поне 20 метра, от другата страна между блоковете и пътя има към 10 метра. Това е по цялото протежение на булеварда, изключение са бензиностанциите които ще отпаднат заедно с пътеките. При банка ПроКредит от другата страна има мн.място до блока. Вярно е че пътя ще се приближи до балконите им но кво да се прави. А кръстовищата на 2 нива предполагам че ще са това на Била, Деница и кръстовището с Антон Попов. сигурно и на това за Мл.1а  значи станаха 4, ако не броим Сахаров

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #21 on: 30.11.2006, 22:41:15 »
Quote from: Repcho
това съм аз, предния е Бороспорт, ние сме различни
Сори, Гена, по инерция се обърнах към теб, защото знам, че винаги участваш в дискусиите за Младост!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #22 on: 30.11.2006, 23:32:30 »
Quote from: blagun
Сори, Гена, по инерция се обърнах към теб, защото знам, че винаги участваш в дискусиите за Младост!
няма проблем . А иначе докато стане готов новия булевард Ал.Малинов няма да е зле да разширят уширението за лвя завой към Мл.1А защото заради него се запушва едната лента за всички други Младости, голяма глупост е да има такава тревна площ и да стои така. А иначе за бъдещите 2 нива спор няма че трябва да ги има

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #23 on: 01.12.2006, 00:16:41 »
Дибре, но мислъта ми беше за началото на Ал. Малинов, където е тапата.Там не виждам какво може да се направи.Сигурно ако се оправят кръстовищата по-надолу ще се отпуши, иначе не знам какво ще му правят.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #24 on: 01.12.2006, 14:09:15 »
Quote from: borosport
Дибре, но мислъта ми беше за началото на Ал. Малинов, където е тапата.Там не виждам какво може да се направи.Сигурно ако се оправят кръстовищата по-надолу ще се отпуши, иначе не знам какво ще му правят.
Гената е прав, че е грехота да стои толкова широка неизползвана тревна ивица. Още след пешеходната пътека на ХМС лявата лента... изчезва, а само на броени метри преди това място са се влели потоците откъм центъра и откъм Дружба. Та двете нива са си две нива, но трета асфалтова лента може да се направи за една седмица.
Без много разходи може да се направи трета лента по западното платно на Ал.Малинов и между Сахаров и Ляпчев. Може също да се разшири уличката Св.Киприян - от светофара с Ал.Малинов до отклонението на Макдоналдс/Шел - това са само 80 метра, а си направо Лунапарк!
Мисълта ми е, че СО е залисана във велики проекти, а докато чака милионите от Брюксел за тях, може да направи малки подобрения с голяма полза.

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #25 on: 02.12.2006, 11:51:34 »
Абсолютно правилно!Нямам против великите проекти, ама те са за след 2010. Нека сега, за тези 3-4 години направят малките подобрения - а разширението на Канала къде се забрави с една лента?

И това според мен малко би помогнал...

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #26 on: 02.12.2006, 11:58:41 »
Че това малко подобрение ли е?
Първо ще има голям ефект и второ никак не е малко, а голямо и скъпо
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #27 on: 03.12.2006, 23:26:39 »
Quote from: Repcho
това съм аз, предния е Бороспорт, ние сме различни  а сега за Малинов. Според мен си има място, като тръгнеш от ХМС към Мл.4-между ДЕМА и пътя има поне 20 метра, от другата страна между блоковете и пътя има към 10 метра. Това е по цялото протежение на булеварда, изключение са бензиностанциите които ще отпаднат заедно с пътеките. При банка ПроКредит от другата страна има мн.място до блока. Вярно е че пътя ще се приближи до балконите им но кво да се прави. А кръстовищата на 2 нива предполагам че ще са това на Била, Деница и кръстовището с Антон Попов. сигурно и на това за Мл.1а  значи станаха 4, ако не броим Сахаров
Абе....според мен няма достатъчно място за 3 ленти + локално във всяка посока, това означава да се разкарат бензиностанциите, Македоналдс да остане без паркинг, както и новите сгради до пътеките на 43 блок...трудно ми е да си го представя как ще стане  
Колкото до удължаването на 3тата лента при спирката на ХМС писах до общината преди година, и те ми отговориха доста неясно - да съм отидел в община Младост, дирекция Архитектура и да съм видел дали нямало евентуално такъв проект  Сложна работа - вместо да ми отговорят директно става или не става   - и не съм се занимавал повече с това...

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #28 on: 03.12.2006, 23:57:04 »
Quote from: ozzy
Абе....според мен няма достатъчно място за 3 ленти + локално във всяка посока
Прочети по-внимателно проектите на арх. Диков - става дума за ДВЕ НИВА - на горното ще е директният поток за Мл 2,3 и 4, на долното ще са автобусите и кръстовищата към Мл.1 и 1А. Като се има предвид, че след пускането на метрото няма да има толкова много автобуси.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #29 on: 04.12.2006, 00:52:01 »
Quote from: blagun
Прочети по-внимателно проектите на арх. Диков - става дума за ДВЕ НИВА - на горното ще е директният поток за Мл 2,3 и 4, на долното ще са автобусите и кръстовищата към Мл.1 и 1А. Като се има предвид, че след пускането на метрото няма да има толкова много автобуси.
Ахааа! Еми тогава може и да се получи, ама трябват доста пари!Чак до Околовръстното ли ще  е на 2 нива?

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #30 on: 04.12.2006, 01:31:28 »
Мисля, че е планирано до разклона за Американския колеж или ХИТ.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #31 on: 04.12.2006, 02:04:07 »
Quote from: bgpower
Мисля, че е планирано до разклона за Американския колеж или ХИТ.
След това трафикът постепенно намалява.Вижте как изглежда построената част от булеварда от Околовръстното до Кореком.Там има подлези за метростанция,а при Бизнес парк София и река.Достатъчно широк е за останалите потоци автомобили само за Младост 4.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #32 on: 04.12.2006, 11:04:25 »
 абе тия от ХИТ са големи боклуци-като им продаватаха земята за магазина те имаха условие да построят малък параклис (т.к. мястото беше осветено за храм на кв.Младост) не го направиха. Другото им задължение беше да изградят директната връзка от школата на МВР до кръстовището с А.Попов. СО им продаде огромния парцел за смешна сума заради тези задължения, а тия си построиха магазина и "забравиха" да направят другото ама като нямаме свестна община която да следи тези работи така ще е, ще си разбиваме колите в стълбището което представлява пътят зад Кореком

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #33 on: 04.12.2006, 11:48:52 »
Quote from: Repcho
абе тия от ХИТ са големи боклуци-като им продаватаха земята за магазина те имаха условие да построят малък параклис (т.к. мястото беше осветено за храм на кв.Младост) не го направиха.
Всичко това става с договор. Като не са изпълнили инвестиционната програма - нека ги съди общината.
А връзката на широкия път от Младост-4 от другата страна на Хит няма как да стане преди разкопките за метрото. Вярно, че може да пооправят сегашната връзка - мантинели, осветление, разширяване, тъй като тя ще се използва поне още 5-6 години.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #34 on: 04.12.2006, 18:33:03 »
Quote from: blagun
Всичко това става с договор. Като не са изпълнили инвестиционната програма - нека ги съди общината.
А връзката на широкия път от Младост-4 от другата страна на Хит няма как да стане преди разкопките за метрото. Вярно, че може да пооправят сегашната връзка - мантинели, осветление, разширяване, тъй като тя ще се използва поне още 5-6 години.
А до какво ниво е изградена станцията в района?Няма ли изградени тунели?Логично е, щом има и поставени стълбове за осветление,нещата изглеждат доста готови, пътят е почти готов.Не може да не са изградили тунела преди да правят шосето.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #35 on: 04.12.2006, 20:46:08 »
Quote from: difian
А до какво ниво е изградена станцията в района?Няма ли изградени тунели?Логично е, щом има и поставени стълбове за осветление,нещата изглеждат доста готови, пътят е почти готов.Не може да не са изградили тунела преди да правят шосето.
Няма изградени тунели, те затова не се напъват да го преасфалтират, въпреки че пътят е в окаяно състояние

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #36 on: 04.12.2006, 20:56:47 »
Quote from: ozzy
Няма изградени тунели, те затова не се напъват да го преасфалтират, въпреки че пътят е в окаяно състояние
А направените подлези,особено от по-близката до Хит страна, които изключително много приличат на тези при станция Сливница.После под тях ли ще копаят?А и при пътния възел с Околовръстното е сложно положението.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #37 on: 04.12.2006, 23:32:34 »
Quote from: difian
А направените подлези,особено от по-близката до Хит страна, които изключително много приличат на тези при станция Сливница.После под тях ли ще копаят?А и при пътния възел с Околовръстното е сложно положението.
Подлезите ще ги разрушат и построят наново, после метрото ще мине в непосредствена близост до БПС - има място  Просто като са тръгнали да го правят булеварда не са мислили за метро <_<

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #38 on: 05.12.2006, 09:06:55 »
ако в София не се строеше и мислеше на парче нямаше сега да му мислим нито за метрото, нито за околовръстното, нито за данаил николаев. цялото матро след станцията на пазара в младост пак ще се строи по открит способ. единствено може би в младост 4 да се помисли за нещо по рационално, но нали там ще бъде наземна станцита.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #39 on: 05.12.2006, 09:15:01 »
то май никой не знае как ще го строят метрото. Само едно ще ви кажа- Александър Малинов не може да бъде затворен, просто няма такава опция, ще го отбиват ли, едното платно ли ще затварят не знам но не може да го затворят.