Дооста е трудоемко, пък и не знам как трамваят ще съумее да прави 90 градусов завой на Гарибалди, там и Алабин, и Батенберг са много тесни, пък има и спрели коли.
Не, от Стефан Караджа надясно по Батенберг (там има паркинг на БТК с бариера, не е тясно), после наляво по Алабин и направо. Какво му пречи на трамвая да прави завои? То да не е тролей, та да му падат жартерите!
Но най-добре е трамваят да си остане по Графа. Таман ще се свързва и с трети метродиаметър - на Гурко метростанция по МД-3 не може да се построи, много е близо до СУ, а Попа е точно по средата между СУ и НДК.
Витошка ще стане чисто пешеходна улица, тя се свързва с парковата площ пред НДК, пък почти е ясно, че след построяване на метрото трамваите оттам ще си ходят.
А Графът има пешеходно значение само между Седмочислениците и Алабин. По-нататък и бездруго пешеходните потоци към другата пешеходна зона (хотел Рила, Съборна, Леге и Градската градина) се пресичат с трамвайното трасе по Алабин. Просто неудобството по Графа е предимно от паркиралите и преминаващите коли и по-малко от трамваите.