Author Topic: София бори задръстванията за 4 г.  (Read 12318 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13612
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #40 on: 05.12.2006, 14:44:57 »
Quote from: Repcho
то май никой не знае как ще го строят метрото. Само едно ще ви кажа- Александър Малинов не може да бъде затворен, просто няма такава опция, ще го отбиват ли, едното платно ли ще затварят не знам но не може да го затворят.
Критично е положението от Сахаров до Св.Киприан. По-нататък могат да го затворят (едното платно поне), а трафикът за Мл.3 и 4 да минава през Патиланци.
А дотогава трябва да са построили пробива към западната част на Мл-2. Абе изобщо задръстванията няма да свършат, даже и след пускане на метрото до Мл-1.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13612
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #41 on: 08.12.2006, 01:45:15 »
Quote from: blagun
5. Северната скоростна тангента – изцяло ново трасе от детелината на „Ботевградско шосе"  на север до кръстовището на „Ломско шосе" с околовръстния път. Изграждането на тези 16 км ще почне следващата година и ще продължи до 2009 г. Ще има три „ръкава". За него ще търсим финансиране -170 млн. лв., от държавния бюджет.
Уточнение - има се предвид пробив от Ботевградско шосе по ул. Витиня, после по Резбарска, през жп линията - пробив до ул. Каменоделска (хладилен завод) и оттам - по ул.202 покрай орландовските гробища - до кръговото за Надежда и Северната зона.
Само се чудя, как това ще мине към държавния бюджет - нито е правителствено трасе, нито минава покрай важен държавен обект...
« Last Edit: 08.12.2006, 01:47:33 by blagun »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15674
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #42 on: 08.12.2006, 21:00:02 »
Quote from: blagun
Уточнение - има се предвид пробив от Ботевградско шосе по ул. Витиня, после по Резбарска, през жп линията - пробив до ул. Каменоделска (хладилен завод) и оттам - по ул.202 покрай орландовските гробища - до кръговото за Надежда и Северната зона.
Само се чудя, как това ще мине към държавния бюджет - нито е правителствено трасе, нито минава покрай важен държавен обект...
...Колкото и голям държавник да си, рано или късно отиваш на работа в Орландовци.Така че има шанс трасето.
« Last Edit: 08.12.2006, 21:00:24 by difian »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13612
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #43 on: 11.12.2006, 11:32:13 »
Quote from: blagun
Уточнение - има се предвид пробив от Ботевградско шосе по ул. Витиня, после по Резбарска, през жп линията - пробив до ул. Каменоделска (хладилен завод) и оттам - по ул.202 покрай орландовските гробища - до кръговото за Надежда и Северната зона.
Ако хванат за канарче инвеститора, който си точи зъбите за жп завода, и го накарат да направи тунел под линиите от ул.202 до М.Луиза пред гарата, ще стане перфектна връзка и всички от североизточните квартали (Левски, Х.Димитър, Орландовци, Малашевци и т.н.) ще забравят завинаги за Сточна гара.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11159
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #44 on: 11.12.2006, 12:40:29 »
Quote from: blagun
Ако хванат за канарче инвеститора, който си точи зъбите за жп завода, и го накарат да направи тунел под линиите от ул.202 до М.Луиза пред гарата, ще стане перфектна връзка и всички от североизточните квартали (Левски, Х.Димитър, Орландовци, Малашевци и т.н.) ще забравят завинаги за Сточна гара.
много хубаво предложение, какво е за 1 инвеститора влагащ 300 млн. евро 1 тунел  такава връзка би била удобна
НЕ на хейтърството!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15674
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #45 on: 19.12.2006, 00:18:36 »
Quote
Реконстукцията на бул. „Евлоги Георгиев“ се проектира в два варианта
http://www.stroitelstvo.info

Гергана ДИМИТРОВА

Брой: 48 / 2006-12-18

Разработването на проекта за реконструкция на бул. „Евлоги Георгиев“ в участъка от бул. „Черни връх“ до Орлов мост ще продължи в следваща фаза в два варианта. Това реши специализираният общински експертен съвет по устройство на територията на 15 декември. Предвижда се проектите, които сега са във фаза подробен транспортно-комуникационен проект, да бъдат представени за разглеждане до 20 януари 2007 г. , а след пет дни - на 25 януари, да се обсъдят в Централния дом на Съюза на архитектите в България. След като на няколко заседания специализираният състав на общинския експертен съвет по устройство на територията  разгледа пет варианта на проекта, те бяха обобщени до два.  
Проектният вариант на „Софпроект ОГП“ предлага събиране на кръстовището с бул. „Черни връх“ в южната част чрез реконструкция на изградения възел с бул. „България“. В участъка от бул. „Черни връх“ до стадион „Юнак“ трасето на бул. „Евлоги Георгиев“ е прокарано едностранно на Перловска река в южната страна. В зоната на ул. „Гурко“ булевардът преминава от другата страна на реката, като освобождава изцяло пространството пред езерото „Ариана“ за пешеходно движение и озеленяване. В участъка от бул. „Драган Цанков“  до Орлов мост бул. „Евлоги Георгиев“ е над нивото на терена на естакадата. В зоната на бул. „Драган Цанков“ е осигурено качване и слизане от естакадата чрез две връзки, като по този начин се осъществяват левият завой от бул. „Драган Цанков“ към бул. „Евлоги Георгиев“ и десният завой от бул. „Евлоги Георгиев“ към бул. „Драган Цанков“. Десният завой от бул. „Драган Цанков“ към Орлов мост е игнориран, а потокът, търсещ връзка с ул. „Гурко“, се предлага да използва сегашното северно платно на бул. „Евлоги Георгиев“, което се предвижда да работи двупосочно. Кръстовището при ул. „Гурко“ е развито на  долно ниво със сегашното северно платно, което не дава възможност за директни връзки с бул. „Евлоги Георгиев“. При провеждане на мероприятия на националния стадион „Васил Левски“ пространството пред него може да се използва за автомобили със специален пропускателен режим.
Кръстовището на Орлов мост е организирано на ниво терен северно от Перловска река, като силният ляв поток от бул.“Цариградско шосе“ към бул. „Евлоги Георгиев“ е на горно ниво чрез предлаганата естакада, която се слива с естакадата по бул. „Евлоги Георгиев“ в близост до ул. „Гурко“. Лявата връзка е разположена от страната на градината при Паметника на Съветската армия, чрез което се постига по-благоприятно пространствено разположение на различните нива. Проектът предвижда и възможност за прокарване на трамвайно трасе от пл. „Журналист“ към центъра по ул. „Гурко“, като по този начин ул. „Граф Игнатиев“ се освобождава за пешеходно движение.  
Проектът на арх. Димитър Димитров съдържа тунел и естакада. Той предлага ново трамвайно трасе подземно от бул. „Хр. Смирненски“ към бул. „Гурко“ и освобождаване от трамвайно движение на ул. „Граф Игнатиев“ и превръщането й в пешеходна зона. Голяма част от движението се прокарва чрез тунел и естакада от южната страна на бул. „Евлоги Георгиев“.
Обезпечаването с необходимите проекти за кандидатстване за финансиране е важно. В момента не разполагаме с проекти, с които да кандидатстваме по програмите на Европейския съюз, каза главният архитект на София арх. Петър Диков. По думите му за следващата година в бюджета на София са предложени 130 млн. лева за инфраструктура, от тях 7 млн. лева са само за проектиране.
« Last Edit: 19.12.2006, 00:20:05 by difian »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11159
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #46 on: 19.12.2006, 00:41:43 »
абе не им разбрах много идеите на господата ама дано да са сполучливи
НЕ на хейтърството!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11980
    • View Profile
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #47 on: 19.12.2006, 00:42:39 »
Нищо не разбрах...  Чертежи има ли?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15674
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #48 on: 19.12.2006, 01:17:01 »
Quote from: ozzy
Нищо не разбрах...  Чертежи има ли?
И аз затова само на цитат го оставих, без коментар.За тези естакади чета от доста време и все си представям мостове при канала,как хората на третия етаж всъшност живят на едно ниво с платната.Според мен не трябва да има такива неща.По Discovery съм се нагледал на филми за Бостънските тунели и за новия център на Сеул.След 30-ина години не ми се гледа филм за древния Перловец, изровен изпод градската магистрала.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11980
    • View Profile
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #49 on: 19.12.2006, 01:27:10 »
Мен ако питаш трябва да вкарат реката в канал, отгоре правят скоростен тунел и най-отгоре 6-лентов булевард. Отстрани - зеленина, пътеки и дървета
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13612
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #50 on: 19.12.2006, 11:29:51 »
Quote
Той предлага ново трамвайно трасе подземно от бул. „Хр. Смирненски“ към бул. „Гурко“ и освобождаване от трамвайно движение на ул. „Граф Игнатиев“ и превръщането й в пешеходна зона
Този арх.Димитров вечно ще измисли някаква глупост! Къде ти място за трамвай по Гурко? Гурко е единствената пробождаща от изток на запад центъра улица след Цар Освободител. по нея изобщо няма място за трамвайно трасе и двупосочно автомобилно движение. То по-добре да прекара трамвая по Паренсов и Стефан Караджа с подлези под В.Левски и Раковски. Пък в зоната на канала от Синьото кафе до Гурко само трамвай липсва.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15674
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #51 on: 19.12.2006, 11:36:35 »
Quote from: blagun
Този арх.Димитров вечно ще измисли някаква глупост! Къде ти място за трамвай по Гурко? Гурко е единствената пробождаща от изток на запад центъра улица след Цар Освободител. по нея изобщо няма място за трамвайно трасе и двупосочно автомобилно движение. То по-добре да прекара трамвая по Паренсов и Стефан Караджа с подлези под В.Левски и Раковски. Пък в зоната на канала от Синьото кафе до Гурко само трамвай липсва.
Виж, че и в двата поекта трамвая се мести по Гурко и то подземно.100% това е било условие и при двата варианта заради лансирането на идеята, че Граф Игнатиев трябва да стане пешеходна и там не трябва да вървят трамвай.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13612
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #52 on: 20.12.2006, 15:54:47 »
Quote from: difian
Виж, че и в двата поекта трамвая се мести по Гурко и то подземно.100% това е било условие и при двата варианта заради лансирането на идеята, че Граф Игнатиев трябва да стане пешеходна и там не трябва да вървят трамвай.
Че трамваят на Попа, пл. Славейков и Гарибалди е класика. Те толкова години колите не могат да разкарат от Графа, сега трамваят им крив!
А по Гурко трамваите и автомобилите взаимно ще си пречат и ще стане мазало! Какво им пречи да го прекарат трамвая по малката уличка Паренсов - от МВР малка чупка пред 6-то ОУ, оттам по Ст.Караджа през тунела на БТК - завой вдясно по Батенберг (през паркинга с бариера на БТК) и вляво по Алабин. И на Алабин да укрепят останалите кооперации, да не вземе да падне някоя от трамвайните вибрации!

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6168
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #53 on: 20.12.2006, 19:49:29 »
Quote from: blagun
Че трамваят на Попа, пл. Славейков и Гарибалди е класика. Те толкова години колите не могат да разкарат от Графа, сега трамваят им крив!
А по Гурко трамваите и автомобилите взаимно ще си пречат и ще стане мазало! Какво им пречи да го прекарат трамвая по малката уличка Паренсов - от МВР малка чупка пред 6-то ОУ, оттам по Ст.Караджа през тунела на БТК - завой вдясно по Батенберг (през паркинга с бариера на БТК) и вляво по Алабин. И на Алабин да укрепят останалите кооперации, да не вземе да падне някоя от трамвайните вибрации!
Дооста е трудоемко, пък и не знам как трамваят ще съумее да прави 90 градусов завой на Гарибалди, там и Алабин, и Батенберг са много тесни, пък има и спрели коли.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #54 on: 21.12.2006, 03:55:28 »
На мен не ми стана ясно как този трамвай от "Хр. Смирненски" ще стигне до "Гурко" подземно при наличие на метростанция "Юнак". Другите планове за канала също не ги разбрах, но не ми се ще да настроят някакви детелини насред София на две крачки от сградите, ако ще и 5000 дървета да насадят хич няма да е приятно и уютно.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #55 on: 21.12.2006, 12:16:57 »
Затова из центъра ги строят надолу, а не нагоре детелините
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #56 on: 21.12.2006, 14:48:41 »
Да, и според мен трябва навсякъде се говори по-скоро за подземни тунели, отколкото детелини.  Другото   се прави единствено ако и сградите се строят в същото време , и може да се съобрази шумът и разстоянието.

Поздрав,

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 373
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #57 on: 21.12.2006, 16:26:01 »
Тези тангенти магистрали ли ще бъдат?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13612
    • View Profile
    • Email
София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #58 on: 21.12.2006, 19:25:58 »
Quote from: tiristor
Дооста е трудоемко, пък и не знам как трамваят ще съумее да прави 90 градусов завой на Гарибалди, там и Алабин, и Батенберг са много тесни, пък има и спрели коли.
Не, от Стефан Караджа надясно по Батенберг (там има паркинг на БТК с бариера, не е тясно), после наляво по Алабин и направо. Какво му пречи на трамвая да прави завои? То да не е тролей, та да му падат жартерите!
Но най-добре е трамваят да си остане по Графа. Таман ще се свързва и с трети метродиаметър - на Гурко метростанция по МД-3 не може да се построи, много е близо до СУ, а Попа е точно по средата между СУ и НДК.
Витошка ще стане чисто пешеходна улица, тя се свързва с парковата площ пред НДК, пък почти е ясно, че след построяване на метрото трамваите оттам ще си ходят.
А Графът има пешеходно значение само между Седмочислениците и Алабин. По-нататък и бездруго пешеходните потоци към другата пешеходна зона (хотел Рила, Съборна, Леге и Градската градина) се пресичат с трамвайното трасе по Алабин. Просто неудобството по Графа е предимно от паркиралите и преминаващите коли и по-малко от трамваите.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
Re: София бори задръстванията за 4 г.
« Reply #59 on: 11.02.2010, 19:55:03 »
Я ,че интересна темичка . Видях , че е останала дълбоко в стария скрин на баба.
Както и да е . Общото с нея , което искам да ви кажа е , че срещу автогара Сердика кипи неуморен труд - т.е. започна изграждането на пробива Данаил Николаев.