Author Topic: Излетните автобусни линии  (Read 152897 times)

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1707
    • View Profile
    • Email
Re: Излетните автобусни линии
« Reply #1180 on: 04.09.2018, 22:46:25 »
Не е точно така. Всъщност е без значение дали ще тръгнеш от Златните мостове и ще слезеш през Алеко или ще минеш по обратния път. Но като изпуснеш рейса (или не можеш да се качиш защото е препълнен) и трябва да чакаш още 40-50 минути цялата ти екскурзия отива на кино. Така че има значение дали рейсовете за Витоша тръгват от едно общо място или от три различни разхвърляни из града.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Re: Излетните автобусни линии
« Reply #1181 on: 05.09.2018, 12:20:19 »
Едва ли са много хората, които са на принцип - качвам се на което дойде. Между Алеко и Златните по платото е слизане, в обратна посока е качване, така че не е едно и също. Нагласите за Алеко са едни - изкачване на Черни връх, разходка във високопланинската гола част, за Златните мостове  - други: разходка в горска част, бране на малини, ягоди.

Offline dj_the_bus

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1795
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Излетните автобусни линии
« Reply #1182 on: 08.09.2018, 00:36:43 »
Ама защо се разделят линиите? 163 е напълно излишно в цялята тая схема. Да бутнат на 63 нещо от типа на Сетра 3**UL или NF ако са втора употреба или Цитаро LE U ако са нови, да пуснат 4 коли и са готови на 30 мин. с 60 мин. посока. За какво разделят с отделна линия тръгваща от никъдето... Събота и неделя в градската си част 63 е достатъчен въздуховоз, но не може без нея линия. Да й използват празния пробег с надраден пълен пробег по планината. На `00 и `30 бързо ще се научи, дори да тръгва от х-л Форум. На 63 да не кажа че и Конекта да използват, даже съчленени. Виждал съм Конекто Г по Златни мостове да возят ученици лятото. Пътят не е толкова стръмен и е асфалтиран. Със Сетра ЮЛ могат да и махнат седалките срещу втора врата защото и подиума се вади там. Сетрите NF те са си баш градски автобус екипиран за крайградска техника (скоростна кутия и ритардер) да ходи крайградски или по-стръмни терени. ТА тъй де- нещо което има супер просто решение не знам кой и как се опитва да го направи супер трудно и гадно... Ако ще ползват три коли на 63 и три на 163- направо на 63 да ги пуснат 6те и да се движи на 20 мин., щом имат толкова свободни автобуси...
Реално 66 е проблемна за подвижен състав. Там наистина трябва да са автобуси със здрави скорости и ритардери, защото теренът е супер стръмен и с ужасни за автобусите павета.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12059
    • View Profile
    • Email
Re: Излетните автобусни линии
« Reply #1183 on: 08.09.2018, 19:16:14 »
Напълно правилно се разделят линиите, за абсурдно е линията за Златните мостове да спира на 15 спирки една след друга в Бояна през 300 метра. Освен това нали хората от Бояна пропищяха, че откакто удължиха линията не могат да си ползват автобуса, защото е пълен и няма място, дори като е много пълен не спира никъде, защото няма как да качи повече хора. Винаги са си били отделни линии за Бояна и Златните Мостове, не знам на кой му хрумна тая тъпа идея да е една линия. Сещаш ли се какъв абсурд е две линии с коренно различни функции-излетна и крайградска да са на едно.

ЕДИТ: тия хора продължават да ме удивляват. Сега виждам че 63 и 163 дори не са синхронизирани, особено сутринта в най-пиковите моменти понякога 163 е 1 минута след 63. Не стига дето спира навсякъде ами и това, ама някой верно си няма акъл. Единственото логично обяснение намирам в това ако дойде претъпкан 63 да свали половината хора и да ги качат в 163, ама тогава няма никаква логика да спира на всякъде.
« Last Edit: 08.09.2018, 20:18:35 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline dj_the_bus

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1795
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Излетните автобусни линии
« Reply #1184 on: 08.09.2018, 23:34:14 »
Разделяйте маниите от истински полезните работи пак казвам!!!
63 е супер кухата линия в градската си част (Центъра-Бояна) в празнични дни. Вместо да ми пускат 3 коли на 163 на 30 мин. и 3 коли на 63 на 40 мин., къде е супер нередовно- направо да напускат 6 коли на 63 по маршрут Форум-Златни мостове на 20 мин. Витоша ще се популяризира и няма да е претъпкан автобусът. Ако толкова се препълни- има достатъчно Ман Лион които могат да изкатерят и свалят Златни мостове без проблем.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Re: Излетните автобусни линии
« Reply #1185 on: 09.09.2018, 10:47:18 »
ЕДИТ: тия хора продължават да ме удивляват. Сега виждам че 63 и 163 дори не са синхронизирани, особено сутринта в най-пиковите моменти понякога 163 е 1 минута след 63. Не стига дето спира навсякъде ами и това, ама някой верно си няма акъл. Единственото логично обяснение намирам в това ако дойде претъпкан 63 да свали половината хора и да ги качат в 163, ама тогава няма никаква логика да спира на всякъде.
При различни интервали надали е възможна синхронизация. Със самото разделяне на два маршрута единствена цел може да е някакъв синхрон на Златните мостове следобед. На изкачване няма къде да се синхронизират, защото нямат обща спирка в града. Всъщност А163 изобщо няма спирка в града. Хубаво е, че горе тръгва на запомнящи се часове, но ако прескачаше спирките по Беловодски път, за същото време щеше да стигне до Гоце Делчев. С тази куца последна спирка хората ще предпочитат А63.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12059
    • View Profile
    • Email
Re: Излетните автобусни линии
« Reply #1186 on: 09.09.2018, 16:40:23 »
Видях каква е организацията и каква е идеята. 63 идва претъпкан на околовръстното, да не повярваш бяха пуснали Конекто, там чакат още 10-15 човека. Има и контрол по транспорта на спирката. Натъпкват се колкото може в 63, а отзад тръгва плътно зад него празен 163. Малко над Бояна казват" колата прегрява, моля преминете със същите билети в автобуса отзад, така че да няма правостоящи" Май и в 63 имаше също контрол по транспорта или се качи от НИМ и той направи тази организация. Ето защо 163 е така направен че да тръгва 1 мин. след като е минал 63.

Ето че може и Конекто до Златните мостове, но много бавно, през цялото време караше само на 1-ва, 302-ката го изпревари поне със 6-7 минути. Твърдо линията за Златните трябва да си е отделно от 63, по същия начин както за Алеко е отделно от 93.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР