Author Topic: Транспортното обслужване на Дружба  (Read 30014 times)

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
защото от както свят светува минават заедно и е пълно безумие.

Това е на много места по тролейбусните разписания. 1 и 5, 6 и 7, всичко е така добре синхронизирано, че ти идва да ходиш пеш.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Не издържам повече................

Ами вземи адекватни мерки.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline gtgirl

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 106
    • View Profile
    • Email
Извинявай coast96, но можеше да ми го напишеш като съобщение. Иначе съм набор 2001.
За това съжалявам, аз имах просто предвид, че не искам да пиша лоши неща във форума. Затова се извиних.
По темата която е транспортното обслужване на Дружба...възможно ли е А9 да не обръща на Автобаза Искър поради това, че в тази посока няма пътници ( тоест близо до Автобаза Искър ) много рядко да има пътници. Имам идея  да обръща на Дружбенското езеро, защото ще има повече пътници и защото си е място за риболов.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
възможно ли е А9 да не обръща на Автобаза Искър поради това, че в тази посока няма пътници ( тоест близо до Автобаза Искър ) много рядко да има пътници. Имам идея  да обръща на Дружбенското езеро, защото ще има повече пътници и защото си е място за риболов.
Някога по Искърско шосе до гара Искър и Дружба вървяха А9, 11, 104 и 211. Те бяха съкратени или скъсени с пускането на нормалнорелсовото трасе и ТМ20.
А9 обслужва работещите в складовата зона зад ВТУ, както и всички баби, които си пазаруват зеленчуци на зеленчуковата боса за по-евтино. Да, не пращи от пътници от първата си спирка, но това се отнася и за доста други маршрутни линии, ако щете даже А94 и 280. В този смисъл в първата му спирка има резон, а евентуална промяна може да се разглежда комбинирано с такава на А75, а не по Искърско шосе, където обслужването и сега е добро.
« Last Edit: 16.08.2017, 08:22:30 by blagun »

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Това е на много места по тролейбусните разписания. 1 и 5, 6 и 7, всичко е така добре синхронизирано, че ти идва да ходиш пеш.
Трябва да бъдем коректни - 6 и 7 са синхронизирани от няколко години. Ако се е случило да минат заедно, това е било заради закъснение на единия тролей.

Offline Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 590
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
Повдигам тази тема от прахоляка, защото имам предложения за автобуси 204 / 304 / 604. Предлагам следните промени в маршрутите им с цел подобряване на транспортното обслужване на квартала.

Предлагам автобус 604 да се промени: от Пирогов, по маршрута до кръстовище бул. Христофор Колумб / бул. Цветан Лазаров, надясно по бул. Цветан Лазаров директно по сегашния маршрут на 204 до Дружба-2.
За 204: от ж.к. Гоце Делчев по маршрута до кръстовище бул. Христофор Колумб / бул. Цветан Лазаров, оттам по бул. Христофор Колумб, на разклона за летището завой надясно по бул. Искърско шосе, надясно по бул. Кръстьо Пастухов, направо по пробива над метростанция Дружба, после наляво по бул. Цветан Лазаров по маршрута си до крайната си спирка в Дружба-2.
За бързия автобус 304 предлагам да се промени маршрута: От бившето обръщало на бул. България / ул. Тодор Каблешков по маршрута на 204 предложен по-горе до Дружба-2. Предлагам и промяна на спирките които автобусът да спира / да пропуска. Също така да стане целодневна и да работи и в събота и в неделя.

Спирките на трите линии да са както следва:

Автобус 604:
УМБАЛСМ ПИРОГОВ
БУЛ. ЦАР БОРИС 3 (само в посока УМБАЛСМ ПИРОГОВ)
УМБАЛ АЛЕКСАНДРОВСКА (само в посока ж.к. Дружба-2)
ВМА (само в посока ж.к. Дружба-2)
ЦЕНТЪР ПО ХИГИЕНА
БУЛ. АКАД. ИВ. ГЕШОВ
ПГ ТЕКСТИЛ И МОДЕН ДИЗАЙН
БУЛ. ЧЕРНИ ВРЪХ
УЛ. 6-ТИ СЕПТЕМВРИ
УЛ. ГРАФ ИГНАТИЕВ
ПЛ. ОРЛОВ МОСТ
ХОТЕЛ ПЛИСКА
УМБАЛ СВ. АННА
ХЕРМЕС ПАРК (само в посока УМБАЛСМ Пирогов)
ДЪРЖАВНА ПЕЧАТНИЦА (Само в посока ж.к. Дружба 2)
БУЛ. ХРИСТОФОР КОЛУМБ
МЕТРОСТАНЦИЯ ДРУЖБА
БЛ. 206 Ж.К. ДРУЖБА-2
БЛ. 226 Ж.К. ДРУЖБА-2 (Само в посока ж.к. Дружба 2)
БЛ. 255 Ж.К. ДРУЖБА-2
ТЕХНОПАРК-СОФИЯ
БЛ. 501 Ж.К. ДРУЖБА-2
УЛ. ДИМИТЪР ПЕШЕВ
Ж.К. ДРУЖБА-2

Автобус 204:
Ж.К. ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
УЛ. КОСТЕНСКИ ВОДОПАД
УЛ. ГЕОРГИ ИЗМИРЛИЕВ
БУЛ. БЪЛГАРИЯ
УЛ. РОДОПСКИ ИЗВОР
БЛ. 214 Ж.К. БОРОВО
20-ТИ ДКЦ
36-ТО СОУ
УЛ. ПРОФ. Д. АТАНАСОВ
БУЛ. ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
ПЛ. РУЧЕЙ
БУЛ. АКАД. ИВ. ГЕШОВ
ПГ ТЕКСТИЛ И МОДЕН ДИЗАЙН
БУЛ. ЧЕРНИ ВРЪХ
УЛ. 6-ТИ СЕПТЕМВРИ
УЛ. ГРАФ ИГНАТИЕВ
ПЛ. ОРЛОВ МОСТ
ХОТЕЛ ПЛИСКА
УМБАЛ СВ. АННА
ХЕРМЕС ПАРК (само в посока ж.к. Гоце Делчев)
ДЪРЖАВНА ПЕЧАТНИЦА (Само в посока ж.к. Дружба 2)
БЛ. 3 Ж.К. ДРУЖБА-1
БЛ. 108 Ж.К. ДРУЖБА-1
РАЗКЛОНА ЗА ЛЕТИЩЕТО
Ж.К. ДРУЖБА-1
БУЛ. КРЪСТЬО ПАСТУХОВ
ДОМ НА КУЛТУРАТА ИСКЪР (тази спирка ще осигури връзка на Дружба 2 с администрациите на район Искър на бул. Кръстьо Пастухов - Социални Грижи, 8-мо РПУ, Паспортна Служба, както и с Община Искър - в момента живущите в Дружба 2 нямат никакъв транспорт до тях)
ЕЗЕРОТО
МЕТРОСТАНЦИЯ ДРУЖБА (Само в посока ж.к. Дружба 2, автобусът ще спира двупосочно на станция Искърско шосе);
БЛ. 206 Ж.К. ДРУЖБА-2
БЛ. 226 Ж.К. ДРУЖБА-2 (Само в посока ж.к. Дружба 2)
БЛ. 255 Ж.К. ДРУЖБА-2
ТЕХНОПАРК-СОФИЯ
БЛ. 501 Ж.К. ДРУЖБА-2
УЛ. ДИМИТЪР ПЕШЕВ
Ж.К. ДРУЖБА-2

Автобус 304 (тук зачертаните имена са спирките които 304 да пропуска, а незачертаните - на които 304 да спира):
Ж.К. БОРОВО (Бившето обръщало на автобус 204 - да е крайна / начална станция на автобуса. Впечатленията ми са, че като цяло автобус 204 пътува доста празен по Тодор Каблешков в участъка между обръщалото си в Гоце Делчев и бул. България.)
УЛ. РОДОПСКИ ИЗВОР
БЛ. 214 Ж.К. БОРОВО;
20-ТИ ДКЦ
36-ТО СОУ
УЛ. ПРОФ. Д. АТАНАСОВ
БУЛ. ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
ПЛ. РУЧЕЙ (на тази спирка 304 ДА спира, БЕЗ да минава транзитно през нея - основна е за ж.к. Хиподрума);
БУЛ. АКАД. ИВ. ГЕШОВ
ПГ ТЕКСТИЛ И МОДЕН ДИЗАЙН
БУЛ. ЧЕРНИ ВРЪХ
УЛ. 6-ТИ СЕПТЕМВРИ
УЛ. ГРАФ ИГНАТИЕВ
ПЛ. ОРЛОВ МОСТ
ХОТЕЛ ПЛИСКА
УМБАЛ СВ. АННА
ХЕРМЕС ПАРК (само в посока ж.к. Борово)
ДЪРЖАВНА ПЕЧАТНИЦА (Само в посока ж.к. Дружба 2)
БЛ. 3 Ж.К. ДРУЖБА-1
БЛ. 108 Ж.К. ДРУЖБА-1
РАЗКЛОНА ЗА ЛЕТИЩЕТО
Ж.К. ДРУЖБА-1 (на ул. Искърско шосе / ул. Туше Деливанов - ще обслужва частта на Дружба 1 около пазара);
БУЛ. КРЪСТЬО ПАСТУХОВ (връзка с метростанция Искърско шосе)
ДОМ НА КУЛТУРАТА ИСКЪР
ЕЗЕРОТО
МЕТРОСТАНЦИЯ ДРУЖБА
БЛ. 206 Ж.К. ДРУЖБА-2
БЛ. 226 Ж.К. ДРУЖБА-2 (Само в посока ж.к. Дружба 2)
БЛ. 255 Ж.К. ДРУЖБА-2 (304 да обслужва тази спирка, без да минава транзит)
ТЕХНОПАРК-СОФИЯ (304 да минава транзитно, без да спира на тази спирка)
БЛ. 501 Ж.К. ДРУЖБА-2
УЛ. ДИМИТЪР ПЕШЕВ (Да е начална / крайна спирка!) Това е фактически спирката до бл. 519 и супермаркета на дискаунтера Лидъл. Предлагам тя да стане крайна / начална на линията, като 304 да НЕ вози хора между нея и крайната станция / обръщалото в Дружба 2. Според мен е неправилно 304 да НЕ обслужва тази спирка - от двете спирки на ул. Димитър Пешев през които минава 304 - УЛ. ДИМИТЪР ПЕШЕВ (на Лидъла) и Ж.К. ДРУЖБА-2 (спирката на обръщалото), на тази на обръщалото пътникопотокът клони към 0, докато на спирката при Лидъла (на която 304 незнайно защо не спира в момента, обратно на логиката!) държи ПОНЕ 95% от пътникопотока по 204, 88, 384 и тролей 4, слизащ / качващ се на посочените линии на градския транспорт! Сериозно, ходил съм до Лидъла с градски транспорт и то не един път, и мога да кажа че за разлика от спирката на ул. Димитър Пешев (при дискаунтера Лидъл), генерираща осезаемо по-голям пътникопоток, за последната спирка на обръщалото по посочените линии при 95% от курсовете, пътници от и за там НЯМА!
Ж.К. ДРУЖБА-2 (Да е само крайна станция за 304, на нея 304 да НЕ качва / обслужва пътници) Пътникопотокът на тази спирка като цяло е нищожен, от нея може да се отиде и до първата предложена спирка на него при Лидъла или пеша (разстоянието между двете да е максимум 200 метра), или с автобус 88, 204 или тролей 4.
« Last Edit: 06.08.2019, 21:09:14 by Unicode »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
604 е важна линия за Дружба 1. След връщането на 204 в СА аз лично съм склонен да вярвам че 304 ще я закрият. По-добре да поизправят маршрута на 404 в Дружба, за да може да се ползва като дубльор на 204 поне до метрото.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Най-добре да не променят броя коли на 204 или малко да ги увеличат и линията да се обслужва изцяло от съчленени автобуси. ТБ4 с 9 коли пик и 7 делник извън пик подпомага 204 в Дружба. :rolleyes:
« Last Edit: 06.09.2018, 17:56:43 by V.Peichev »

Offline tsetsi81

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 469
    • View Profile
Из депо Искър се носи слух , че ТМ23 ще се закрие и ще стане електробусна линия с доста странен маршрут от Гео Милев отново,но за останалото не съм сигурен ,че не познавам Дружба много добре и това което ми обясниха не го разбрах,освен че я гласяли и по ул.Обиколна да минава,в частта където сега няма транспорт при пешеходния изход на МС Цариградско шосе........

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Иначе ще направим трамвая до Младост, но дай сега да го закрием и да оставим инфраструктурата да изгние. Иначе Кръстев и контрира говореха, че искали вътрешноквартален ел. бус за Дружба, така че нищо чудно да се реализира.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
По Обиколна е безумие да се движи едрогабаритно возило. А и никой толкова не е примрял да пътува към Искърско шосе и Слатина. Като купят дребосъците, да ги пускат тогава за довозване. Това май стана фикс идея на Борис Бонев. Също мисля, че закупуването на ултракондензаторните електроавтобуси беше с условие да работят по линии, обслужвани дотогава от ДВГ-возила.

Иначе съществуването на ТМ23 в този му вид е неоправдано още от първия му ден преди повече от 10 години. Със спестените пари можеха не само да потегнат евентуално опоскано трасе, а да го изпълнят до Младост-3. Поне можеше да се организират туристически обиколки за ретро-трам-маниаци от Германия и Австрия. На дружбенския кър можеше да се спретне временна постройка и да се предлагат вурстове, земели и бира :)
« Last Edit: 28.10.2021, 14:33:00 by blagun »

Online wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Нищо ѝ няма на Обиколна за къс автобус по мое мнение. Габарит си има достатъчно и мисля, че повечето пренебрегват факта, че може да се спестят поне 3-4 минути в посока в сравнение със сегашните маршрути на тб4 и 384 например. Спестяват се всичките несинхронизирани и идиотски настроени светофари по Лазаров.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
В Дружба са пропищели от някакви готвени промени в транспортната схема на район Искър. Докладът бил скандален и ще протестират. Къде може да се намери и прочете?
88 след МС Искърско шосе се пращал към Д.Миленков като се закриват всички спирки по сегашния маршрут към Дружба 2.
Три нови линии - 180,181 и 188. Едната до Софийска света гора, другите две до Видните и Казичене като сегашната линия 8 се закрива. Като тези линии щели да работят само в пиков час, пък в непиков час маршрутът щял да се променя (като онази линия 805 на повикване).

В заседанията на СОС не виждам нищо освен за обединението на тм 1 и 3 и закриването на 288.
« Last Edit: 18.11.2024, 23:26:02 by bonbon »

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 319
    • View Profile
В Дружба са пропищели от някакви готвени промени в транспортната схема на район Искър. Докладът бил скандален и ще протестират. Къде може да се намери и прочете?
88 след МС Искърско шосе се пращал към Д.Миленков като се закриват всички спирки по сегашния маршрут към Дружба 2.
Три нови линии - 180,181 и 188. Едната до Софийска света гора, другите две до Видните и Казичене като сегашната линия 8 се закрива. Като тези линии щели да работят само в пиков час, пък в непиков час маршрутът щял да се променя (като онази линия 805 на повикване).

В заседанията на СОС не виждам нищо освен за обединението на тм 1 и 3 и закриването на 288.
Пропищели са и от премахването на 404 от Дружба 2 и пращането му в квартал Димитър Миленков.
Който някой някога някъде е споменал че нещо такова ще се прави няма си и на представа, че Дружба 2 я оставят единствено и само на 204, който е адски нередовен, препълнен и НЯМА ВРЪЗКА С МЛАДОСТ както с 88, С ЦГ както 404, а 404 осъществява тази връзка и за части от Дружба 1. За тб4 няма и да споменавам, я го има, я не, я мине преди 204 посока Дружба 2, я мине след 204 посока ЦентърО

Абсурдни промени.

Online wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
На Миленков не му трябват линии като 88 и 404, още повече че същите са утвърдени от години по маршрутите си в този район. Според мен някой е чул-недочул нещо, но да видим.
Като цяло схемата в района си е добра и местните си я харесват, предвид че даже 304 не го промениха.
« Last Edit: 19.11.2024, 02:18:02 by wiNt »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
В Дружба са пропищели от някакви готвени промени в транспортната схема на район Искър. Докладът бил скандален и ще протестират. Къде може да се намери и прочете? …
А “пропищелите” чели ли са го!?  :help:

Има сериозна необходимост от премисляне на “утвърдената”, но най-вече калпава и не отговаряща на съвременните нужди транспортна схема. А виждаме, че паралелно се прокарват инициативи за допълнително деградиране като се правят опити да се върнат “селски” линии до Народното събрание като е било преди 60-70 години…  :help:
« Last Edit: 19.11.2024, 07:36:19 by difian »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Редовни линии като 88 и 404 нямат място в катун Миленков, 10 е напълно достатъчен за мургавите братя там. Населението е твърде малко за по-редовен транспорт.  Глупаво е да се влошава транспортното обслужване на Дружба 2 заради катун с под 1000 индийци. :rolleyes:
« Last Edit: 19.11.2024, 07:55:51 by V.Peichev »

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Честно казано този вариант не ми харесва, но последния път като се возих на 88 от Дружба 2 до чак до Искърско шосе бяхме през цялото време едва 3-4 човека.

Докато 204 е много силна линия по целия маршрут.

За 404 нямам поглед как е в Дружба, но от Слатина до гарата определено е доста силна линия и даже гледам мина на съчленени. Ползвал съм я от ВТУ до гарата доста пъти и си има доволно пътници, и от Дружба идва пълен. Маршрута изглежда е добър сега.

От тези като че ли най слаби са 88 и тролея. 88 се пълни добре чак от разклона за летището натам. Ако ще се променя по добре да е до летището или да остане само да гара Искър.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Аз не мога да разбера как работещите в индустриалната зона и живеещи в Дружба-2 ще стигат на работа и ще се прибират от там, защото такива има. Да пратят 404 до Дружба-2 поне, а 304 да пратят до гаража, ако е зор нещо да върти там. Също така - май ще има промени на маршрутите за 204 и 604.
храна за мозък - http://www.banitza.net/