Author Topic: Самолети и летища  (Read 171279 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #20 on: 29.11.2006, 22:27:14 »
Не съм съгласен със съкращаване на колите по 84 при положение, че експреса(284) не минава през Дружба.Основния поток пътници по 84 са от Дружба и сега сутрин е чудо, а ако ги съкратят Дружба 1 издъхва(604 ще се разпадне).
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #21 on: 30.11.2006, 11:47:01 »
Quote from: borosport
Не съм съгласен със съкращаване на колите по 84 при положение, че експреса(284) не минава през Дружба.Основния поток пътници по 84 са от Дружба и сега сутрин е чудо, а ако ги съкратят Дружба 1 издъхва(604 ще се разпадне).
Съвсем резонно е това! Евентуално разреждане на А84 трябва да се компенсира със сгъстяване на А604 и преразглеждане на несъчленения и статут.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #22 on: 30.11.2006, 12:14:21 »
Quote from: blagun
Съвсем резонно е това! Евентуално разреждане на А84 трябва да се компенсира със сгъстяване на А604 и преразглеждане на несъчленения и статут.
е как ще го преразгледат този й статут като няма какво да пуснат по 604, хайде замислете се малко, откъде ще вземат съчленени коли, единственото което може да се направи е увеличаване на колите

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #23 on: 30.11.2006, 12:25:09 »
Хубаво, засега увеличаване на колите, пък като купят нови автобуси(надявам се съчленени) да се преразгледа статута, но не може да се говори за орязване на колите по 84, без това да се компенсира, защото става ужас.
 За Дружба 1 транспорта е 84(соло автобус),404(соло, едвам се допира до Дружба),604(соло, обикаля из цяла Дружба на зиг-заг с малко коли)и 88(евентуална връзка в Младост с автобус към центъра, но минава на високосна) и тролейбус 11(също едвам се допира до Дружба1), който е единствения, който е горе-долу редовен, но не може да компенсира останалите.
 Ако се ореже 84 може да отпишем Дружба 1.
« Last Edit: 30.11.2006, 12:28:55 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Самолети и летища
« Reply #24 on: 30.11.2006, 12:54:35 »
Quote from: borosport
За Дружба 1 транспорта е 84(соло автобус),404(соло, едвам се допира до Дружба),604(соло, обикаля из цяла Дружба на зиг-заг с малко коли)и 88(евентуална връзка в Младост с автобус към центъра, но минава на високосна) и тролейбус 11(също едвам се допира до Дружба1), който е единствения, който е горе-долу редовен, но не може да компенсира останалите.
 Ако се ореже 84 може да отпишем Дружба 1.
Не забравяй, че имате и много удобен трамвай 20, а след 5-10 години ще има и метро  
Транспорът в Дружба си е доста добър, 604 е доста начесто, а това, че тб11 и 404 едвам се допират до Дружба не е съвсем вярно, да не говорим, че едва ли биха могли да минават през малките улички в квартала. 5-10 минути ходене до автобусната спирка си е нещо съвсем нормално

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #25 on: 30.11.2006, 14:40:46 »
аз предлагам да забравим за метрото до Дружба. Всеки може да говори каквото си иска, но тази отсачка в близките години не виждам как ще стане. А и немога да разбера, как не сте стигнали до този извод. Прекалено скъпо трасе, минаващо през нищото и стигащо до нищото. То нито ще облекчи Дружба, а за връзката с летището нямам думи. Относно 284 - предлагам тази линия да върви до площад Велчова завера в Хладилника, до където в момента няма удобен транспорт.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #26 on: 30.11.2006, 15:05:16 »
ozzy за да го казвам значи има защо все пак живея там и знам кое как стои.604 е на добър интервал за съчленени автобуси.Освен това в натоварените часове няма интервал заради задръстванията така че не ми обеснявай, че бил добре.Как мислиш досега бяха съчленени, а населението се увеличава и изведнъж пускат соло автобуси.Темата не е за това така че няма какво да спорим.Много добре знам кое как е в Дружба.И още нещо в Дружба да ти кажа има достатъчно широки улици по които може и се движи ГТ.Например улица "Тирана"(някои го наричат бул. Софиянски), която е достатъчно широка за да минава 404 от там, при това наскоро реминтирана, но сложиха 4 легнали полицаи и няма как да минава ГТ от там. А 20 ми е удобен за Халите, но не и за Орлов мост или НДК.
 Освен това не знам как ще е след 5-10 години, но сега ти казвам, че сутрин едвам се качвам в автобуса още в Дружба, а ако орежат 84 просто няма да мога въобще да стигна там където съм тръгнал.
 Тъй, че или орязват 84 за сметка на 284, но и двата минават през Дружба или не пипат 84 и си търсят коли за 284(пък той да си минава по бул. Брюксел)
« Last Edit: 30.11.2006, 15:11:23 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #27 on: 30.11.2006, 15:38:29 »
Quote from: borosport
Ако се ореже 84 може да отпишем Дружба 1.
Не знам, кога изтича договора с Карат, но сигурно докато трае, няма да може да се орязва А84. Даже и при значително намален трафик на стария терминал А84 ще се натоварва в Дружба.

Според мен, в момента има два варианта:
Вариант 1. А84 запазва сегашния си маршрут и разписание до стария терминал. А284 върви от новия терминал по естакадата, Цариградско до Орлов мост. И тъй като трафикът от новия терминал ще е по-голям, новата линия трябва да е в съчленен формат
Вариант 2. А84 се удължава до новия терминал. И тъй като маршрутът става по-дълъг, за да не се увеличи транспортната задача, той ще се поразреди. А284 пътува от стария терминал по естакадата и Цариградско. Трафикът от стария терминал ще е малък, затова новата линия ще е в несъчленен формат и от дъжд на вятър. Даже с оглед на икономии може да е само до Винарово колело.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #28 on: 30.11.2006, 21:20:05 »
Quote from: blagun
Не знам, кога изтича договора с Карат, но сигурно докато трае, няма да може да се орязва А84. Даже и при значително намален трафик на стария терминал А84 ще се натоварва в Дружба.

Според мен, в момента има два варианта:
Вариант 1. А84 запазва сегашния си маршрут и разписание до стария терминал. А284 върви от новия терминал по естакадата, Цариградско до Орлов мост. И тъй като трафикът от новия терминал ще е по-голям, новата линия трябва да е в съчленен формат
Вариант 2. А84 се удължава до новия терминал. И тъй като маршрутът става по-дълъг, за да не се увеличи транспортната задача, той ще се поразреди. А284 пътува от стария терминал по естакадата и Цариградско. Трафикът от стария терминал ще е малък, затова новата линия ще е в несъчленен формат и от дъжд на вятър. Даже с оглед на икономии може да е само до Винарово колело.
това за Винаровото направо ме разби  :lol:  вече прекалявате с догадките, автобуса (ако ще го има) ще е до орлите, а за разписания на 84 на 284 както и връзката между тях едва ли някой в момента мисли. Чакайте да видим дали ще я има линията пък тогава да се гледат разписания

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #29 on: 30.11.2006, 23:00:15 »
Quote from: Repcho
Чакайте да видим дали ще я има линията пък тогава да се гледат разписания
Ами да почакаме, че може терминалът с още някой месец да закъснее. Като системата за кацане при мъгла - сега през зимата само ще я тестват, а от май нататък ще работи, като че ли мъглите се прескачат през лятото на летище София.
Мен не ми е ясно, защо трябва да се поддържа персонал за 2 летища - толкова рязко ли ще нарасне пътникопотокът, че не може самичък новият терминал да го поеме?

Ще поживеем, ще видим...

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Самолети и летища
« Reply #30 on: 01.12.2006, 00:37:57 »
Аз пък бих предложил 284 да ходи до Аерогарата - нов и стар терминал а 84 да се засуче някъде в Дружба-1, защото с 604 си е кошмар.
След изтичане на договора с Карат 404-та линия може да отпадне окончателно и колите да се разделят между тб.4 и а.204.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #31 on: 01.12.2006, 11:59:41 »
Идеята за 84 е добра, но 404 не трябва да се маха от сегашния маршрут, защото подпомага много добре 204 и ако се мхне тогава 204 издъхва.По-доброто решение за 404 е да се пусне по ул.Тирана в Дружба 1 за да покрива по-добре Дружба 1 и да се ползва от повече хора.
 Иначе за 84 е добра идея, но по-скоро трябва да си остане до летището и да си минава през Дружба, а 284 да е екпрес през бул Брюксел.
ОФФ/
Колкото до 604 аз така и не разбрах доводите за соло автобус по тази линия и освен това някой спомена, че тя е била със същи брой съчленени обаче коли преди няколко години, след това са ги намалили, а сега пускат соло автобуси и пак ги увеличават обаче няма файда.
/ОФФ
« Last Edit: 01.12.2006, 12:02:29 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Самолети и летища
« Reply #32 on: 01.12.2006, 13:49:28 »
Quote from: borosport
Колкото до 604 аз така и не разбрах доводите за соло автобус по тази линия и освен това някой спомена, че тя е била със същи брой съчленени обаче коли преди няколко години, след това са ги намалили, а сега пускат соло автобуси и пак ги увеличават обаче няма файда.
/ОФФ
Доводът да има БМЦта по 604 е, че минава покрай много болници, а те са нископодови.Другият довод е завоят от Димитър Несторов към локалното на Тотлебен (нали други съчленени автобуси освен икарус не можеха да минават оттам, въпреки че съм виждал Хюлиези, 0345г по 604).


Колкото до натъпканите рейсове и нарушения им интервал на движение ще ти кажа, че това е навсякъде в София.Аз напр. сутрин в 8ч. на мойта спирка на ХМС се случва да чакам по 15-20 минути, защото не мога да се кача в натъпканите рейсове. Най-много се кефя като уцеля "промоцията" с някой по-празен 313, но той е на 20 минути. За 306, който ми е най-удобен, вече съм казал достатъчно. Марширутка и да искам не мога да хвана (а и не искам!), защото и те са претъпкани  Така че...или трябва да почакаш повече, или да си по-нахален и да не ти дреме, че те мачкат.
Така че проблемът с натъпканите рейсове е глобален.Решението е строителството на метро, подземни паркинги, широки булеварди, ограничаване на движението на колите, засилване на колите на ГТ в пиковите часове.
Иначе нямам нищо против Дружба, но просто положението ви не е по-зле от това в другите квартали!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #33 on: 01.12.2006, 20:02:44 »
ozzy не само БМЦ е нископодово, а за прословутия завой не знам кой ти пусна слуха, но хич не е вярно това.Автобусите си завиват без проблем стига да няма кола на завоя.
 След това в Младост броил ли си колко автобуса отиват към центъра- 76,213,214,305,306,313( 4 съчленени и 2 соло).Аз не съм казал, че нещо против Дружба имаш, но ти започна да ми обесняваш невъзможни работи, които не са верни.
 И това, че положението не е хубаво не трябва да се усложнява нали така.
« Last Edit: 01.12.2006, 20:04:34 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #34 on: 01.12.2006, 21:43:04 »
Quote
ozzy не само БМЦ е нископодово
а кое друго от автопарка на Дружба е нископодово??? съглаасен че по 604 е голям тъпкач ама не само там е така. Освен това недей да сравняваш Младост и Дружба най малкото защото частите на Младост са 5 а на Дружба 2

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #35 on: 01.12.2006, 22:29:11 »
Офффф защо почвате и двамата.Той каза съображенията по 604 да има нископодов автобус.Аз питам защо БМЦ, много добре знам какво има в Дружба.
 После той колко чака в Младост и да сравни какво може да хване той и какво аз.
 Къде съм казал, че Дружба е зле, а другите са добре.Казвам да не се дават съвети и да се изказват мнения от сорта ама имате си 20-ка.
Да имаме ама не върши работа.
 Това ми е мисълта.
 Най-лесно е да кажеш за чуждия квартал, че  имал добър транспорт и можело да се махне някоя друга кола от дадена линия, но не е така.
« Last Edit: 01.12.2006, 22:39:28 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Самолети и летища
« Reply #36 on: 02.12.2006, 00:41:32 »
Quote from: borosport
Най-лесно е да кажеш за чуждия квартал, че  имал добър транспорт и можело да се махне някоя друга кола от дадена линия, но не е така.
Аз не искам да намаляват колите нито по 84, нито по 604, а даже напротив!  
Колкото това за завоя, който можело да се вземе само с икарус или БМЦ, не съм си го измислил аз, мисля, че имаше цяла тема по въпроса в този или в официалния форум, не си спомням. Ако я намеря, ще я постна тук да я прочетеш.
Смятам, че БМЦтата не са подходящи за натоварени линии като 306, 604 или 76, но...лично аз не знам как да променя това нещо, нямам познати или роднини нито в СКГТ, нито в СО.
Но пак ще кажа: положението в Дружба не е по-зле от Младост!

И друго: 213/214 е една линия, която се разделя чак в Мл.4

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #37 on: 02.12.2006, 10:35:32 »
Няма значение, а и аз не съм казал, че Дружба е по-зле.Ти даде пример с Младост и за това направих сравнение.
 Както и да е разбрахме се.
 Иначе въпросната тема съм я пропуснал иначе щях много бързо да оборя твърдящия, че там 305Г, 345Г, Ман СГ 262 или Конекто Г или кавото и да е 3-осно не може да завие, защото просто не е вярно.ЗАвива без проблеми стига да няма неправилно паркирани коли по спирката
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: Самолети и летища
« Reply #38 on: 10.12.2006, 12:14:03 »
Хмм ... абе да ви кажа аз много смисъл от 2 рейса до Летището не виждам и то защото... .Да, наистина потокът от нашето Летище с всяка година се увеличава, затова и рейс/транспорт/ до Терминал 2 трябва да има. И тук вече като говорим за стария терминал започва според мен спорът, защото да... евтините авиокомпании може да кацат там, но за момента е доста неясно кои са те, колко ще са и тн. А и защо линията просто не се обслужва от соло рейсове, които да минават на горе-долу къс интервал първо през Т2 и след това Т1 и бул. Брюксел, като разбирасе Т1 ще им се явява спирка без по.дълъг престои от другите, за да изчакват.

Поздрави,

ПС: Какви са иначе тези какафонии с тази мъгла на Т2?Там нали уж пистата има опция за сляпо кацане?
« Last Edit: 10.12.2006, 12:15:39 by bgpower »

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18069
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Самолети и летища
« Reply #39 on: 10.12.2006, 13:57:21 »
Quote from: bgpower
Хмм ... абе да ви кажа аз много смисъл от 2 рейса до Летището не виждам и то защото... .Да, наистина потокът от нашето Летище с всяка година се увеличава, затова и рейс/транспорт/ до Терминал 2 трябва да има. И тук вече като говорим за стария терминал започва според мен спорът, защото да... евтините авиокомпании може да кацат там, но за момента е доста неясно кои са те, колко ще са и тн. А и защо линията просто не се обслужва от соло рейсове, които да минават на горе-долу къс интервал първо през Т2 и след това Т1 и бул. Брюксел, като разбирасе Т1 ще им се явява спирка без по.дълъг престои от другите, за да изчакват.

Поздрави,

ПС: Какви са иначе тези какафонии с тази мъгла на Т2?Там нали уж пистата има опция за сляпо кацане?
И аз това казвам.Може просто една линия от единия до другия терминал.Колко са евтините полети?А и като е евтино си има и неудобства-едно прекачване при двата терминала.А системата се тества до пролетта или лятото.Официално не се ползва.
« Last Edit: 10.12.2006, 13:57:50 by difian »